Renkaiden kuluminen

34 kommenttia
2»
  • edelleen ihmettelen tuota oman auton renkaiden nopeaa kulumista. Alusta pitäisi olla kuosissa, edellisenä kesänä ohjauskulmat säädetty. Onkohan muilla Opelin B-vectralla ajavilla samanlaisia kokemuksia renkaiden nopeasta kulumisesta?

      
  • Mulla kului yhdestä pilalle eturenkaat reilussa kuukaudessa, kulmat säädetty mutta tukivarren pusla oli väljä. Saman voi tehdä myös takarenkaille jos kulma väärä tai väljyyksiä liikaa. :sunglasses:

      
  • Ovatkohan F1 tallit kilpailuttaneet nykymuodin mukaisesti eri rengasvalmistajat. Indianapolisissa Michelinin renkailla ei edes uskallettu lähteä koko kilpailuun ja onpa rengasrikkoja sattunut Bridgestoneillekin. Sekulilaatua, sanon minä.
    Ladassani on 6 vuotta sitten ostetut Stomilit ja vain yhdestä renkaasta pilkottaa hiukan kangasta, mutta sekin kestää vielä mainiosti.

      
  • 255/55-18 ensiasennus renkaat kestivät vajaan 9tkm. Talvirenkaina Nokialainen ja sen kulutuspinnassa ei mitään valittamista. Nyt alla Nokialaiset ja niillä ajettu 4tkm. yksi milli näyttää hävinneen ( renkaassa millien numerot meistattuna). Hiljaisuus on myös merkittävän paljon parempi Nokialaisella.
    Auto nelivetoinen ja omaa painoa 2500kg.
    Ensiasennusrenkaina F1 Ferrarien suosima merkki, mutta surkeimmat kumit mitä ikinä on minulla ollut. En luota enää Japanilaisiin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit