TDi vs turbobensa vs imubensa

2 kommenttia

Japanilainen farkkuni 2,5 V6 imubensamoottorilla on tehon,tehoalueen,vääntöalueen,kiihtyvyyden ja kulutuksen yhtälön suhteen mielestäni vieläkin valovuoden edellä esim 2,0 TDI autoja.
autoni tietoja: 5vaihde 223kmh(mittarinopeus)
4vaihde yli 220kmh "
3v noin 170kmh
2v noin 120kmh
1v ?
kulutus 7,6-10,5L/100km (95 ja 98okt)
erinomainen joustavuus ja kiihtyvyys 30-170kmh 3vaih-
teella! Samaa luokkaa kuin 325/6 bmw:llä, paitsi että
bmw ääni ei ole yhtä säväyttävä. Autoni kehräävän-
rääkäisevä ääni tuo mieleen ferrarin V12 soundin ja
on kuulohermoja kutittavaa!
Tuon 3:n välityssuhteen vuoksi rampilta kehäteille
tullessani pystyn turvallisesti liittymään kehien liiken-
nevirtaan, tosin joskus rajoitin paukahtaan 3:lla
huomaamatta!

  
  • Kiitos kommentista. Ihan kiva kuulla, että olet tyytyväinen Kehä I:lle sopivaan autoosi! Toivotan onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä koko TM-keskustelupalstan käyttäjien puolesta.

      
  • Miten ehdin varautua kun SuperKartsu tulee Malmin rampista Kehä I:lle 220km/h lasissa?
    Mihin minä väistän?
    Voisko hän laittaa esim. Hesariin päivät ja kellonajat niin tiedän mennä turvallisempaa reittiä?
    Hänen kannattaisi varmaan siirtyä Malmilla olevan suuren aidatun alueen sisäpuolelle testaamaan imubensasuurtehomoottoria ja hankkia lentolupakirja ja sitten lähteä rampilta ihan laillisesti.
    Cessna nousee nimittäin ilmaan jo alle 200km/h maanopeudella... :kiss: :open_mouth:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit