vw huolto

9 kommenttia

terppa ! Tiätääkö joku tampereella hyvää volkkarihuoltoa joka tiätää uudemmistaki autoista.Ei oikein toi laakkonen houkuttele turha maksaa itteensä tärviölle siitä,että mitään ei tehdä kunnolla.Ei saanut kyseinen lafka tm-testissäkään kovin hyviä pointseja.Että ehdotuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan.

  
  • Lainaus:
    13.09.2005 klo 22:52 juhari kirjoitti
    terppa ! Tiätääkö joku tampereella hyvää volkkarihuoltoa joka tiätää uudemmistaki autoista.Ei oikein toi laakkonen houkuttele turha maksaa itteensä tärviölle siitä,että mitään ei tehdä kunnolla.Ei saanut kyseinen lafka tm-testissäkään kovin hyviä pointseja.Että ehdotuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan.


    Eipä itselläni ole ollut mitään ongelmia Laakkosen kanssa. Työt on hoidettu niinkuin pitääkin ja hintakin on ollut erittäin kohtuullinen.

    Lakalaivassa on (tai ainakin oli) joku VW-guru. Firman nimeä en vaan nyt muista kirveelläkään.

      
  • Wolksvagenin merkkihuolto on aika hauska juttu. Se on kuin menisi terveyskeskukseen jollekin burana lääkärille eli wv:n huoltoon . Tuloksena on kuitenkin se että pitää mennä erikoisläärin ( toinen auto merkki liike) puheille, joka käskee poistaa särkevän hampaan (eli volkkarin). LYKKYÄ TYKÖ . terveisin aikaisemmin burana läärillä monta kertaa käynyt :tongue: :wink: :innocent:

      
  • Kokeilepa Pirkanmaan Autotaito - nimistä verstasta. Niillä on Volkkarin tietokoneet ym; ainakin vaimon Passatti on tullut huolletuksi. Liike on Laakkosta vastapäätä samassa talossa kuin Vianor.

      
  • Itselläni ei ole kuin positiivisia kokemuksia Pörhön autoliikkeen huoltopalveluista... Tosin hintavaahan se palvelu pakkaa olemaan mutta mikäpä täällä periferiassa (=Suomi) EI maksaisi mansikoita!

      
  • Liekö Pörhö kuitenkin vähän kaukana kysyjän speksaamasta Tampesterista :-)

      
  • Kalliiksi tulee Pörhöllä huollattamienn Tampereella :)

    Stokkallahan on Skoda toimipiste Tampereella ja sitä on muistini mukaan kehuttu hyväksi TM:nkin 'testeissä'. Luulisi siellä VW:n huolto onnistuvan tarvittaessa. Hinta tosin voi olla kovempi kuin pienemmillä pajoilla, mutta ainakin Laakkosta edukkaampi oli kaverin Audin huollossa - eikä ollut 3vko jonoa huoltoon, tai no ei ainakaan silloin :smile:

      
  • Minä huollan itse, edullisin vaihtoehto, jos ei pelitä niin vika löytyy läheltä, katsoo vaan peiliin! :sunglasses:

      
  • Kyllä "nykyaikaista" autoa on vaikea kaikilta osin huoltaa itse, esim. vikakoodien lukeminen ja resetoiminen ei onnistu kenen tahansa autotallissa. Myös työmentelmät ja työkalut ovat monelta osin mystiikkaa - varmaankin tarkoituksella.

    Takuun alaista autoa ei kerta kaikkiaan kannata itse alkaa peukaloimaan!

      
  • Kyllähän tuossa joskus "harakiri" tulee, eli vaihtaa väärän osan, mutta sillä rahalla sais vain pari tuntia "valohoitoa" merkkipajalla! :sunglasses:
    Tietenkin takkuuaikana kannattaa käyttää merkkipajalla, siis jos rohkeus riittää, korjaavat kuitenkin mokansa takuuseen, siis jos pystyvät! :innocent:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit