Ei kannata HIILTYÄ heti aamusta, voi alkaa pienhiukkaset pölisemään vaarallisesti.
Eihän se nyt ollut vakavalla naamalla heitetty ollenkaan, siinä oli se pärstä perässä.
Juuri luin gallupin jostain lehdessä kuinka vihreitä ajatuksia autoilijat nykyään ajattelevat, mutta ostavat kuitenkin sitten niitä vähemmän ympäristöystävällisiä autoja.
Edistystä toki on, että ympäristöä yleensä ajatellaan.
Ei kannata HIILTYÄ heti aamusta, voi alkaa pienhiukkaset pölisemään vaarallisesti.
Eihän se nyt ollut vakavalla naamalla heitetty ollenkaan, siinä oli se pärstä perässä.
Juuri luin gallupin jostain lehdessä kuinka vihreitä ajatuksia autoilijat nykyään ajattelevat, mutta ostavat kuitenkin sitten niitä vähemmän ympäristöystävällisiä autoja.
Edistystä toki on, että ympäristöä yleensä ajatellaan.
Sorppa en tajunnut olleesi sarkastinen sen toisen aurinkolasimiehen reikäpäisten juttujen vuoksi.
eihän nykydiisseli savuta,eikä savu ja pienhiukkaset ole sama asia. niinkuin "riisseli" tässä sanoi musta pölläys johtuu pakoputkeen kerääntyneestä noesta jonka kiihdytyksen kovempi virtaus irrottaa muutama veto yli neljäntonnin,ja ei enää pölise. Sitä vaan ei tule niin usein vedettyä yläkierroksille kun voimaa on jo tuhannen jälkeen.
yksi savutksen syy nykydieseleissä saataapi olla kohtuullisen suositut virityslastut, joita tuntuu olevan varsinkin enemmän ajavien dieseleissä... lisävoimahan saadaan lisäämällä syöttöä/polttoaineen määrää ja varsinkin kiihdytyksessä se saattaa näkyä "voimasavuna"
Ei kannata HIILTYÄ heti aamusta, voi alkaa pienhiukkaset pölisemään vaarallisesti.
Eihän se nyt ollut vakavalla naamalla heitetty ollenkaan, siinä oli se pärstä perässä.
Juuri luin gallupin jostain lehdessä kuinka vihreitä ajatuksia autoilijat nykyään ajattelevat, mutta ostavat kuitenkin sitten niitä vähemmän ympäristöystävällisiä autoja.
Edistystä toki on, että ympäristöä yleensä ajatellaan.
Eihän se nyt ollut vakavalla naamalla heitetty ollenkaan, siinä oli se pärstä perässä.
Juuri luin gallupin jostain lehdessä kuinka vihreitä ajatuksia autoilijat nykyään ajattelevat, mutta ostavat kuitenkin sitten niitä vähemmän ympäristöystävällisiä autoja.
Edistystä toki on, että ympäristöä yleensä ajatellaan.
Sorppa en tajunnut olleesi sarkastinen sen toisen aurinkolasimiehen reikäpäisten juttujen vuoksi.
eihän nykydiisseli savuta,eikä savu ja pienhiukkaset ole sama asia.
niinkuin "riisseli" tässä sanoi musta pölläys johtuu pakoputkeen kerääntyneestä noesta jonka kiihdytyksen kovempi virtaus irrottaa
muutama veto yli neljäntonnin,ja ei enää pölise.
Sitä vaan ei tule niin usein vedettyä yläkierroksille kun voimaa on
jo tuhannen jälkeen.
yksi savutksen syy nykydieseleissä saataapi olla kohtuullisen suositut virityslastut, joita tuntuu olevan varsinkin enemmän ajavien dieseleissä...
lisävoimahan saadaan lisäämällä syöttöä/polttoaineen määrää ja varsinkin kiihdytyksessä se saattaa näkyä "voimasavuna"