Rumia autoja

43 kommenttia
2»
  • Traktoreihinkin saa "Lexus-valot". Ja halvalla...

      
  • Lainaus:
    25.01.2005 klo 16:15 Anders-Simo kirjoitti
    VOLVO S40, S60 ja S80 ( nämä arvostellaan samassa, koska todellisuudessa Volvoa on vain yksi malli, mutta sitä saa kolmea kokoa, kiitos ruotsalaisen sosiaalidemokratian. Silti ruma. Naama on kuin vesinokkaeläimellä ja perässä/kyljissä on jenkkakahvat kuin liikaa siideriä juoneella, keski-ikäisellä naisella )


    Tästä on kyllä paljon kirjoiteltu. Monasti kuulee nyky-Volvojen suhteen ulkonäkökommentteja näistä 'rumista' piirteistä. Välillä puhutaan kärsänokasta, banaani-sivuprofiilista ja pirunsarvi-takavalotoista. Onhan nuo sedanit hieman keskivartaloltaan turvonneita ja perä & takavalot eivät kaikkein sulavimpia ole. Mutta mielestäni uusi V50 on ulkonäöllisesti epäonnistunut. Auto on kapean oloinen ja disainiltaaan kuin mikä tahansa ford. Joka kodin pihasta löytyvä v70 alkaa myös tuntua jotenkin kuluneelta. Vaikuttaako asiaan se, että auto on yhtä yleinen kuin kupla-volkkari aikanaan. Saisi volvo kyllä alkaa uusia muotoiluaan, muodot ovat enemmänkin kuin 90-luvulta.

      
  • Voi, voi. Ja just kun olen hieromassa kauppoja uudesta V50:stä! Yht'äkkiä saankin kuulla, miten huono maku minulla on. Täytyy kai koettaa vain kestää. Valitettavasti makuni ei ole yhtä kehittynyt kuin Analla tai Jorella mutta meitähän on joka junaan.

      
  • Vinnes, minun mielestäni V50 ja S50 on loppujen lopuksi kauniinnäköisiä autoja. Olen ymmärtänyt myöskin muiden tykkäävän niiden ulkonäöstä. Minusta vain tuntuu että osa sanoo ihan muuten vaan esim.1-sarjalainen on ruma, S50 on ruma jne.

      
  • Kiitos vaan, Tuomas. En minä nyt kuitenkaan ihan oikeasti loukkaantunut, kuhan vaan vähän toppuuttelin poikia! :innocent:

      
  • Vai Mazda 6 ruma? Sehän on luokkansa komein auto heti Honda Accordin jälkeen! Mondeo ja Volvo S80 ne vasta rumia ovat eikä Audi A4:ssäkään kehumista ole... mutta nämähän ovat makuasioita. Huvittavaa sinänsä, että joku kuvittelee ajavansa oikein kauniilla autolla ja joku toinen katsoo liikennevaloissa että hyi h*lvetti, mitähän tuonkin päässä on liikkunut.... :smile:

      
  • Uusista autoista ei mielestäni ole montaa kovin rumaa autoa. Ehkä joku Suzuki Alto, Opel Agila voivat olla rumia, mutta ei nekään nyt kauhean rumia ole, muttei myöskään todellakaan kauniita. Tylsiä ovat esimerkiksi Toyota Avensis ja vanha Passat ( ei uusi). Outoa muotoilua on jossain.
    Mazda 6 on luokkansa kaunein ja Volvo on tyylikkäällä tavalla kaunis, jos olisi isompi niin antaisi ehkä hieman arvokkaamman vaikutelman mutta hyvä näin. :smile:

      
  • Ensin sanotaan että vanha Ave oli persoonaton, nyt sanotaan että uusi Ave on liian persoonalinen. Ainakin minun mielestä uuden Aven muotoilu on hyvin onnistunut.

      
  • Avensis on tylsännäköinen mutta ei kumminkaan ruma. Peräpää on ihan kivan pirteännäköinen.

      
  • Lista on hyvä kun siihen lisätään kaikki toyotat mitä on ikinä valmistettu.

      
  • Jos kerta nämä kaikki ovat rumia autoja mitkä sitten ovat "kauniita?"
    :kiss:

      
  • Lainaus:
    31.01.2005 klo 12:21 Anders-Simo kirjoitti
    Vai Mazda 6 ruma? Sehän on luokkansa komein auto heti Honda Accordin jälkeen! Mondeo ja Volvo S80 ne vasta rumia ovat eikä Audi A4:ssäkään kehumista ole... mutta nämähän ovat makuasioita.


    Rumien autojen listalle laittaisin Toyota Yaris Verson Simpan kauniiden autojen listasta, on kuin apupyörille nostettu Bajamaja. Myöskin Accordista laittaisin farkun samalle listalle, on kuin ruumisarkkuliikkeen virka-auto. Kaikkein rumimpia on vieläkin edellisen sukupolven Daewoo Tacuma, oikea irvihammas.

    Sen sijaan en pidä Mazda 6 mitenkään rumana.

    [quote title="31.01.2005 klo 12:21 Anders-Simo kirjoitti"]
    Huvittavaa sinänsä, että joku kuvittelee ajavansa oikein kauniilla autolla ja joku toinen katsoo liikennevaloissa että hyi h*lvetti, mitähän tuonkin päässä on liikkunut.... :smile:
    Tässäkin tapauksessa voi olla mahdollista, että se toinen onkin väärässä, että se onkin kaunis auto, mutta kuten sanoit, makuasia

      
  • Lainaus:
    09.02.2005 klo 15:02 mersu mies kirjoitti
    Lista on hyvä kun siihen lisätään kaikki toyotat mitä on ikinä valmistettu.

    Mitä pidät Suprasta?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit