Kyseinen laite ei kuulu uuden 300-sarjan tehtaan lisävarusteisiin. Luulisi kunnon talviautoon kuuluvan, sillä aina ei ole mahdollista kytkeä autoa sähköpiuhan perään...
BMW:llä on vakiona Webasto dieseleissä 5-sarjasta ylöspäin.Webastoa ei kannata ostaa tehdas asennettuna sillä hinta nousee tosi korkealle.Itse asennutin omaan BMW:heni Webaston Suomessa vuosi sitten Uudenmaan Autovarustelussa kauko säätimellä. On loistava ja toimiva lämmitin.Hinta oli n.puolet tehtaan hinnasta.
Oletko aivan varma? Kuuluuhan mallistoon dieseleitä, joissa luulisi olevan vakiona.
Nythän markkinoille tulevat vain 320d mallit, myöhemmin 330d:t?
Edellisessä korimallissa dieselin lämmitys oli hoidettu sähköisellä vastuksella, joka ainakin itselläni lämmittää ajettaessa vallan mainiosti - pitää moottorin lämpimänä vaikka olisi 20 astetta pakkasta ja taajamassa ajeltaisiin. (E46 320d vm.2003)
Omasta tilanteesta johtuen asennutin autoon kuitenkin webaston, ettei tarvitse autoa kylmänä käynnistellä.
Edellisen mallin 500-sarjalaisessa taas oli aika lailla ongelmia webaston kanssa, vanhempieni 525-dieseliin (vm.2003) vaihdettiin webasto takuuseen kaksi kertaa. Näissä E39-malleissa webasto vastasi moottorinlämmityksestä vakiona.
Miksi sen pitäisi olla "tehtaan lisävaruste"? Kaupastahan niitä saa.
Webastoa tarvitsee niin marginaalinen määrä BMW:n kaikista asiakkaista, että on aivan turha ruveta sitä laittamaan lisävarusteeksi.
Oletko aivan varma? Kuuluuhan mallistoon dieseleitä, joissa luulisi olevan vakiona.
BMW:llä on vakiona Webasto dieseleissä 5-sarjasta ylöspäin.Webastoa ei kannata ostaa tehdas asennettuna sillä hinta nousee tosi korkealle.Itse asennutin omaan BMW:heni Webaston Suomessa vuosi sitten Uudenmaan Autovarustelussa kauko säätimellä.
On loistava ja toimiva lämmitin.Hinta oli n.puolet tehtaan hinnasta.
Nythän markkinoille tulevat vain 320d mallit, myöhemmin 330d:t?
Edellisessä korimallissa dieselin lämmitys oli hoidettu sähköisellä vastuksella, joka ainakin itselläni lämmittää ajettaessa vallan mainiosti - pitää moottorin lämpimänä vaikka olisi 20 astetta pakkasta ja taajamassa ajeltaisiin. (E46 320d vm.2003)
Omasta tilanteesta johtuen asennutin autoon kuitenkin webaston, ettei tarvitse autoa kylmänä käynnistellä.
Edellisen mallin 500-sarjalaisessa taas oli aika lailla ongelmia webaston kanssa, vanhempieni 525-dieseliin (vm.2003) vaihdettiin webasto takuuseen kaksi kertaa. Näissä E39-malleissa webasto vastasi moottorinlämmityksestä vakiona.