Tuota

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Ranskassa on iso autoteollisuus, jolle tuo tarjoaa uutta markkinaa. Ja poliittisen kikkailun selittelyiden sijaan haluaisin nähdä tieteellistä perustaa. Kai dieselille voi määrätä päästörajat ilman suurempaa draamaa?
  • Ei tuossa mitään ole todistettu. Poliittinen päätös.
  • Eikös Maybach ollut premiumia jo markkinoille tullessaan? Samoin Bugatti?
  • Nämä ovat näitä makuasioita. Itse en voisi kuvitella ostavani etuvetoista.
  • Minusta neliveto selittää hyvin vähän autojen mahdollisia puutteita / hyviä ominaisuuksia. Minulle tuo on taas iso tekijä. Aivan eri luokkaa kuin sisustuksen muovien pehmeys tai ulkoinen design. Jatkuva neliveto on nykyään harvinaista herk…
  • Voisin aivan hyvin hankkia nykyään halutessani vaikka uuden Mersun E-sarjalaisen, mutta se ei vaan kiinnosta imagonsa ja muotoilunsa takia ja siinä on hinta/laatu/ominaisuudet -suhde karannut jo aika kauas järkevästä autosta omiin tarpeisiini eli ei…
  • 2 euron psykologiaa....tietäisit vaan kuinka monen rahamiehen/naisen mersun rekisteriotteessa lukee omistajan kohdalla ihan jotain muuta kuin ajajan nimi....mutta tämä nyt tästä tällä erää, ettei mersumiehet nyt ihan rupea itkemään. Tuo on t…
  • Kai tuo vastaantulo on vain tuskan lieventämistä, ei poistamista.
  • Bertone: Sörsselssön:Bertone, ostimme auton verottomana, joten hinnat eivät ole ihan samat kuin verollisella listalla. 2000 euron sisään saman hintaisia olivat (Superb halvin): 520 dA (E61) Business, Dakota nahat ja 2x 17" alut A6 2.…
  • Tuossa tilanteessa olisin tehnyt saman valinnan. Ja, BTW, mielestäni uusi Superb farkkuna on vastaavaa A6sta tyylikkäämpi. Myös laadun tunne sisätiloissa oli tsekatessani todella hyvä, vaikka toiseen merkkiin päädyinkin.
  • No ainakin minä sain kirjoituksestasi sellaisen kuvan, että mielestäsi ensin tuli BMW, sitten Fiat ja tämän vuoksi kuplan toisesta tulemisesta ei tullut enää menestystarinaa... Niin minäkin.
  • Kannattaisi brändätä Jaguariksi. Ainakin euroversio.
  • Ilmeisesti AkiK:n mielestä oikealla mainonnalla päästäisiin kaikista ongelmista? Vai onko juuttunut mielipiteeseen, jota on vaikea perustella? Tuolla logiikalla oikealla mainonnalla päästäisiin rattijuoppoudesta ja ylinopeuksista. Eiköhän kynnys ost…
  • AkiK: mhj:Tulinpa taas sopan keittäneeksi. Jos tämä nyt kääntyy liikenneturvallisuuden tarkasteluun, niin tästä ei jää niin paha maku suuhun. Eikö automainonta sinusta liity liikenneturvallisuuteen? Eiköhän vaikutus ole minimaa…
  • Tuntuu AkiK:lla pipo kiristävän. Älä ota mainontaa niin tosissasi. Ei kukaan muukaan ota. Tottakai jatkuvaan nelivetoon kaikissa malleissaan keskittynyt merkki haluaa korostaa tuota ominaisuutta, joka korostuu huonoilla keleillä.
  • Teknikens Världin testissä "Vinter i Paradiset" vertailtiin nelivetoisia autoja eri luokista. Mukana mm. X1, Toyota UC, Murano, 911, Freelander2 jne. Voittaja isolla piste-erolla oli Legacy.
  • Mä taas tykkään tuosta laajasta haarukasta. Mielestäni TM saisi useamminkin vertailla laajemmalla otoksella esim. laittamalla Skoda Superb tai Mondeo premium testiin mukaan. Kuitenkin suurin osa ominaisuuksista on mitattavia ja fiilisjutuille j…
  • tulee mielenkiintoista luettavaa, kun mukana on kaksi hybridiä ja yksi neliveto. Hieno homma.
  • Katsoin tuon Herbertin linkin läpi. Oli mennyt ohi, vaikka tuore olikin. Olen edelleen sitä mieltä, että mikäli auton ajettavuutta parantava ominaisuus ulosmitataan liian suurina tilannenopeuksina kysymys on kuljettajan virheestä.
  • Melkoista saivartelua Herbertiltä. Tässä perusteltiin heikon pidon paremmuutta liikkeellelähdettäessä turvallisuudella. Mielestäni hyvä pito liikkeellelähdettäessä on myös turvallisuustekijä. Esim. tultaessa sivutieltä suuremmalle, etenkin näky…
  • Tuo nelivedon tunnottomuus liukkaudelle, hyvä pito liikkeelle lähdettäessä, ei mielestäni ole heikkous. Samalla logiikalla kesärenkaat ovat nastoja turvallisemmat.
  • Ei näemmä olekaan, vaikka oletin olevan. Eli minun virheeni. Ideana kuitenkin verrata mahdollisimman toisiaan vastaavia malleja vain korkeuden ja vetotavan vaihdellessa. Skodalla olisi kenties parhaat verrokit, eli Octavia farkku etu- ja …
  • Olisi mielenkiintoista lukea vertailu mahdollisimman toisiaan vastaavista autoista, mutta vetotavan ja korkeuden vaihdellessa. Esim. - Golf etuveto - Golf neliveto - Tiguan - 120 - 120 xdrive - X1 takaveto - X1 neliveto - Foreste…
  • Kiitos Putput! Oli oikein pakko nauraa ääneen. Tuo kirjoitus oli hieno parodia amisteinin avautumisesta.
  • Tuo saa A2 Audin näyttämään hyvältä ja aikaansa edeltä olleelta. Tylsä ja turha. Mieluummin etsisin hyvä kuntoisen A2sen.
  • Lainaus:29.08.2007 klo 15:36 A-utoilija kirjoitti ...puutteelliset matkustamon pientavaratilat olisi vihdoinkin korjattu kilpailijoiden tasolle. Onhan tuo yksi hyvä uusi tulokas taas kuitenkin premium-autojen rintamalle. Tuo on minuakin aina…
  • Itse kyllä ymmärrän SUVin ostajia. Hyödyllisin tuollainen olisi ollut Etu-Töölössä asuessani, koska aura-autoilla oli tapana lanata lumi kadulta penkaksi parkkeerattuja autoja vasten. Maasturilla olisi päässyt pois parkista ilman lapiohommia. Myös v…
  • Lainaus:15.09.2007 klo 13:51 Simppa- kirjoitti Ei tuo vielä mitään. Miten olisi madallettu maasturi? Näin nimittäin eilen madalletun G-mersun. Siis #&%£$!* mikä tyhmyyden ylistys. Milloinkohan tuohon ja lantikan Defenderiin rupeaa saamaan madal…
  • Lainaus:05.10.2007 klo 16:33 Endeavour kirjoitti -painotus enemmälti mukavuus- kuin urheilullisuuspuolella (eli mieluummin hyvä varustus kuin esim. iso moottori) Hyvä valinta tuolla kriteerillä. Volvoon saa kaikki varusteet melkein Passatin …
Default Avatar
Jäsen 03.12.2014 alkaen
25 aloitettua keskustelua
663 viestiä
0 ×   0 ×