Mikä auto Joulupukilta?

16 kommenttia

Näin Joulun alla vielä voi esittää vaatimattomat autotoiveet, josko vaikka tuo Joulupukkikin kuuntelisi. Eli:

Minkä auton haluaisit, että Joulupukki toisi sinulle? Kuulin tontuilta, että Pukki edellyttää, että auto saatavissa Suomesta (=hinnoiteltu Suomessa), koska tällä aikataululla Pukilla ei ole aikaa lähteä metsästelemään ajopeliä ympäri maailmaa, ja että lahjan saaja vastaa itse auton käyttökustannuksista, sillä Pukki ei halua maksumieheksi.

Minä toivoisin pukilta jotakin keskikokoista / isohkoa nelivetoautomaattidieselfarkkua, kuten Audi A6 Avant TDI Quattro A / Audi Allround TDI Quattro A. Tai sitten BMW X3 diisselinä...

Odotan innolla aattoiltaa :smile:

  
  • Lainaus:
    17.12.2004 klo 14:46 jalkkis kirjoitti
    Näin Joulun alla vielä voi esittää vaatimattomat autotoiveet, josko vaikka tuo Joulupukkikin kuuntelisi. Eli:

    Minkä auton haluaisit, että Joulupukki toisi sinulle? Kuulin tontuilta, että Pukki edellyttää, että auto saatavissa Suomesta (=hinnoiteltu Suomessa), koska tällä aikataululla Pukilla ei ole aikaa lähteä metsästelemään ajopeliä ympäri maailmaa, ja että lahjan saaja vastaa itse auton käyttökustannuksista, sillä Pukki ei halua maksumieheksi.

    Minä toivoisin pukilta jotakin keskikokoista / isohkoa nelivetoautomaattidieselfarkkua, kuten Audi A6 Avant TDI Quattro A / Audi Allround TDI Quattro A. Tai sitten BMW X3 diisselinä...

    Odotan innolla aattoiltaa :smile:


    Miksi ihmeessä haluaisit edellisen sukupolven A6:n tai vastaavalta pohjalta tehdyn allround quattron, pyydä mieluummin sedanmallinen A6 tai lahjakortti jolla voit ostaa uuden A6 avantin kunhan tulee myyntiin :wink:.

    Itse toivoisin tämänhetkisessä elämäntilanteessani ja näillä ajokilometreillä kätevää sporttista alemman keskiluokan autoa. A3 sportback 2.0TFSI quattro voisi olla kova sana, mutta kyllähän VW Golf GTI kelpaisi ja moni muu saman tyyppinen auto.

      
  • Mazda RX-8, se tehokkaampi versio, keltaisena ja mustalla nahkasisutalla. Jos on pitkä jono niin hätätapauksessa menee Jaguar X-Type 3.0 myös... niin ja kelpaa Lexus RX300:kin, tai oikeastaan ottaisin Chrysler 300C sedanin sittenkin... myös Maserati Quattroporte huomioidaan kun kerran ilmaiseksi saa. Kiitos!

      
  • Paljastan nyt, etten usko enää joulupukkiin, vaikka vanhempieni iloksi esitänkin uskovani.

    Tänä vuonna olen toivonut pukilta viisiovista Mersu A200:sta automaatilla. Väri olisi mangrovenvihreä metalli, tumma (käytännön syistä) nahkasisustus, ja tietysti jalopuusomisteet.

    Saa nähdä saako Lefa Mersun. Eipä silleen, onhan urheilusukat ja TM:n vuosikertakin ihan hyvä joululahja.

      
  • Audi A3 3,2 DSG Quattro, köyhän miehen malli eli kolmiovinen, nahkapenkeillä... :sunglasses:

      
  • Minulle 2005 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ400. Vaikuttava tuo kiihtyvyys: 0-100 km/h 3,5 sek.
    Kas tässä: http://www.rsportscars.com/eng/cars/lancer_fq400.asp

    Kakkosvaihtoehtona on sitten Honda NSX-R :sunglasses:

    [J R muokkasi tätä viestiä 18.12.2004 klo 23:49]
      
  • Minä toivoisin esim. ison Audin verran käteistä rahaa, kun tuo nykyinen vajaan vuoden vanha Corolla riittää minulle ihan mainioisti. Saisi silläkin rahalla vaikka oman kämpän hankittua.

      
  • Takaveto, yli 150 heppaa, kohtuulliset käyttökulut n. 40 000 km vuodessa ajavalle... oisko se vaikka BMW 320D?

      
  • Uusi M5. Ehdottomasti.

      
  • BMW M5 ja Audi RS6 Plus olisivat ihan kivoja. M5 on paras kesällä. Talvella RS6 on nopeampi, M5 tosin hauskempi.

      
  • Lainaus:
    17.12.2004 klo 15:11 dumo kirjoitti
    Miksi ihmeessä haluaisit edellisen sukupolven A6:n tai vastaavalta pohjalta tehdyn allround quattron, pyydä mieluummin sedanmallinen A6 tai lahjakortti jolla voit ostaa uuden A6 avantin kunhan tulee myyntiin :wink:.

    Itse toivoisin tämänhetkisessä elämäntilanteessani ja näillä ajokilometreillä kätevää sporttista alemman keskiluokan autoa. A3 sportback 2.0TFSI quattro voisi olla kova sana, mutta kyllähän VW Golf GTI kelpaisi ja moni muu saman tyyppinen auto.


    Pahus, olet oikeassa. En tullutkaan ajatelleeksi, että nykyinen farkku & allround ovatkin edellistä korimallia. Pahus sentään... No, jos uudistuneesta A4:sta on jo olemassa nelivetodiisseliautomaattifarkku, niin sellainenkin olisi ihan kiva!

    [jalkkis muokkasi tätä viestiä 20.12.2004 klo 10:19]
      
  • [quote title="19.12.2004 klo 14:19 Torque kirjoitti"]
    BMW M5 ja Audi RS6 Plus olisivat ihan kivoja. M5 on paras kesällä. Talvella RS6 on nopeampi, M5 tosin hauskempi.
    [/quote

    Kelpaisi nuo minullekin, tai omia unelma-autoja nuokin. RS6:n valmistus lopetetaan... :cry:

      
  • Alfa Romeo GT, tietysti 3.2 litran V6 moottorilla... Sain jopa kutsun illalliselle Deltaan ensiesittelyyn, en kiireiden takia ehtinyt.. Jälkikäteen kuulin, että tuollaisen kaunottaren olisi sieltä saanut ihan koeajoonkin :cry:

      
  • Lainaus:
    21.12.2004 klo 01:27 Niki Kari kirjoitti
    Alfa Romeo GT, tietysti 3.2 litran V6 moottorilla... Sain jopa kutsun illalliselle Deltaan ensiesittelyyn, en kiireiden takia ehtinyt.. Jälkikäteen kuulin, että tuollaisen kaunottaren olisi sieltä saanut ihan koeajoonkin :cry:

    Onko tuo etuveto? Saako nelivedolla? Niki, missasit elämäsi auton, pidettiinkö tuo illallinen Helsingissä? Vai Turussa?

      
  • Volkswagen Touareg 5.0 V10 TDI A ehdottomasti! :smile:

      
  • Lainaus:
    21.12.2004 klo 10:14 Tuomas kirjoitti
    Lainaus:
    21.12.2004 klo 01:27 Niki Kari kirjoitti
    Alfa Romeo GT, tietysti 3.2 litran V6 moottorilla... Sain jopa kutsun illalliselle Deltaan ensiesittelyyn, en kiireiden takia ehtinyt.. Jälkikäteen kuulin, että tuollaisen kaunottaren olisi sieltä saanut ihan koeajoonkin :cry:

    Onko tuo etuveto? Saako nelivedolla? Niki, missasit elämäsi auton, pidettiinkö tuo illallinen Helsingissä? Vai Turussa?


    Sekä että, mutta VIP-kutsu tuli Turun Deltasta... Senkin takia olisi ollut helppoa mennä...

      
  • Tällä hetkellä olisi valinta tuo jo ehdotettu Tuareg V10 TDI, viime vuonna unelmoin BMW X5 4.4i.stä.

    Sisusta olisi se musta/oranssi nahka, jota ei muuten tunnu helpolla löytyvän Saksastakaan.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit