Kättäpitempää liikkeen kanssa vääntöön (kuluttajavalituslautakunnan päätökset autokaupasta ja auton huolloista ja korjauksista). Itselle tuli vastaan tapaus, joka vähensi vääntöhaluja. Ei ole kuluttajavalituslautakunnan päätöksetkään olleet aina yksimielisiä.
http://www.huoltokorjaamo.fi/index.php?sivu=1
http://www.huoltokorjaamo.fi/index.php?sivu=1
Naurettava sivusto
Mikä estää kilpailevan merkin mollaamisen tai muuten vaan sonnan levittämisen
Mikä kuluttajavalituslautakunnan päätöksissä naurattaa?
Ei sinua "tiskin toisella puolella" taida naurattaa, kun kuluttajavalituslautakunta suosittaa elinkeinonharjoittajaa palauttamaan asiakkaalle yli 300 euroa. Ja jos et palauta, niin musta lista odottaa.
Mitä sivuston palautteisiin tulee, niin mahdollisuudet mollaamiseen tai kehumiseen on loistavat, kuten kaikilla sivustoilla. Luulisi kyllä, että liikkeillä on niitä tyytyväisiä asiakkaita huomattavasti enemmän ja sitä kautta mahdollisuus saada myös positiivisia palautteita sivustolle niin halutessaan. Mitä itsekehumiseen tulee, niin katteettomat kehut pissivät omille kintuille ja todelliset kehut tuovat vain lisää tyytyväisiä asiakkaita liikkeelle.