"Etkö siis myönnä, että oma kirjoituksesikin oli jo lähtökohdiltaan asenteellinen? Siis mielikuvaa luova tai ylläpitävä. Patako kattilaa soimaa?"
Mikähän se lähtökohtainen asenteellisuus oli?
Ranskalaiset rypee = neljä ranskalaisautoa seitsemän eni…
"Mitä olivatkaan ne ns. johtopäätökset?"
Sieltä ne motormannenin linkistä löytyy ja vielä ihan kohtuullisella vaivalla.
"Se mitä täällä kirjoittavien kesken tehdään on sitten "johtopäätösten tekemistä"
Tutkimuksiin ja selvityksiin kuuluu johtopää…
Mitä tutkittiin ja miten? Pikainen kertaus lienee paikallaan:
Kohteena oli lokakuun 2004 ja maaliskuun 2005 välisenä aikana Ruotsissa rekisteröidyistä autoista 34 eniten myytyä automallia. Tutkimus tehtiin autoilijoille kyselytutkimuksena. Kyselyyn…
Mikä kuluttajavalituslautakunnan päätöksissä naurattaa?
Ei sinua "tiskin toisella puolella" taida naurattaa, kun kuluttajavalituslautakunta suosittaa elinkeinonharjoittajaa palauttamaan asiakkaalle yli 300 euroa. Ja jos et palauta, niin musta lista…
Nyt on sivustolla virallinen versio aiheesta ja on sitä palvelua ja osaamista saatu Fordillakin. Ja miksipä ei.
http://www.huoltokorjaamo.fi/index.php?sivu=tiedote100506
"Suomalainen ei kehu, vaan haukkuu jos vain mahdollista."
Tämä hokema ei valitettavasti (tai onneksi) ainakaan tässä tapauksessa pidä paikkaansa. Huoltokorjaamo.fi -sivullakin yli puolet palautteista on selvästi positiivisia eli asiakkaat ovat olle…
Palautemäärään suhteutettuna Ford tosiaan oli heikoilla verrattuna muihin merkkeihin (eli pois alle kymmenen palautteen merkit), mutta tilanne on siltä osin muuttunut.
Tekniikanmaailman huoltokorjaamo vertailussa 08/05 Ford oli hännillä (ei mitään …
Pari tapausta Peugeotilla autoilevilta:
http://www.huoltokorjaamo.fi/index.php?sivu=k_viesti&id=26
http://www.huoltokorjaamo.fi/index.php?sivu=k_viesti2&id=91
Ovatko esim. merkkiliikkeet ja maahantuojat panostaneet tarpeeksi edustamiensa m…
Vähän ihmettelin, kun ison autoliikkeen johtaja tunnusti minulle, että autoissa on niin paljon mm. sähkötekniikkaa, että huollon/korjaamon väkeä ei meinaa enää millään saada pysymään kehityksessä mukana. Jos useista työntekijöistä vain yksi hallitse…
Nyt sitten vain odotellaan milloin Volvon maahantuoja alkaa hoitamaan tyylikkäästi asiaa myös Suomessa. Jos ei ala, niin siihen ei ole ilmeisesti mitään tarvetta. Kun ei ole samanlaista kuluttajavoimaa vastassa kuin esim. USA:ssa, niin asiakkaat ky…
Kyllä olet EsaZX selvästi huumorimiehiä:
On luonnollisesti aina ikävää, kun vian luonne ja korjaus tulee kalliiksi, mutta minusta 120 000 km on kunniotettava määrä kilometrejä, silloin tulee jo autoon kuin autoon vikoja.
Tuosta asiasta olisivat au…