autonvalinnasta...

24 kommenttia

laitanpa tällaisen minua (ja kenties? muitakin ) kiinnostavan kyselyn käyntiin, ihan uteliaisuudesta. aiheet on aiemmista ketjuista päätellen tulenarkoja, mutta kokeilen jos saisi vaikka asiallista keskustelua autoilijoiden kesken syntymään :tongue: kysymykset koskevat yhtälailla uutta autoa kuin käytettyäkin.


1. mitä asioita painotat eniten/vähiten valitessasi autoa itsellesi (esim. nykyinen autosi) ?

2. oletko merkkiuskollinen? tai jopa fanaattikko

3. millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?


:innocent:

  
  • Lainaus:
    17.01.2007 klo 20:54 petos kirjoitti
    laitanpa tällaisen minua (ja kenties? muitakin ) kiinnostavan kyselyn käyntiin, ihan uteliaisuudesta. aiheet on aiemmista ketjuista päätellen tulenarkoja, mutta kokeilen jos saisi vaikka asiallista keskustelua autoilijoiden kesken syntymään :tongue: kysymykset koskevat yhtälailla uutta autoa kuin käytettyäkin.


    1. mitä asioita painotat eniten/vähiten valitessasi autoa itsellesi (esim. nykyinen autosi) ?

    2. oletko merkkiuskollinen? tai jopa fanaattikko

    3. millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?


    :innocent:


    Vastaukset tässä:

    1. Nykyistä autoa valitessani kriteereinä oli, n. 500 litran tavaratila isolla luukulla, omaan silmään hyvä muotoilu, hiljaisuus, nykyaikainen moottori (taloudellisuus ja tehot tasapainossa) ja hyvä ajettavuus kaupungissa ja maantiellä suomalaisilla nopeuksilla ja tietysti ei turhia korjaamoreissuja.

    2. Kaipa tässä alkaa jonkunlainen merkkiuskollisuus kehittyä kun nykyinen autoni on kolmas peräkkäin sama merkkiä. En kuitenkaan lue itseäni fanaatikoksi, koska voisin hyvin kuvitella omistavani muunkin merkkisen auton.

    3. Nykyinen auto on Toyota Avensis 2.0 Linea Terra LB vm. 2001. Kyseiseen kapistukseen päädyin kun siinä aika lailla täyttyi haluamani kriteerit. Muita vaihtoehtoja oli Mazda 6 farmari ja Honda Accord. VAG tuotteet jätin katsomatta, koska omassa perhepiirissä on vähemmän mairatteleviä kokemuksia laadusta (sähkövikoja), vaikka kieltämättä muuten olisivat olleet korkealla listallani. Ranskalaiset ei sytyttänyt ja Volvo V40 oli liian pieni. Nyt jos autoa etsisin, niin ehdottomasti kävisin Opel Vecrta GTS:n katsomassa.

    Joka tapauksessa tyytyväinen olen valintaan ollut, ennenkaikkea tavaratila ja muunneltavuus ansaitsee kiitosta, samoin kuin moottori. Ajettavuus on tähän mennessä vastannut odotuksia, eli leppoisasti sujuu pitempikin taival ja kaupungissa auto on yllättävän ketterä. Varsinaisia vikoja on tähän mennessä ollut takalasinpyyhkijän moottori ja kolkottava ohjaus. Ohjauksen kolkotuksen syyksi huolto epäili ohjausakselin uraliitoksen rasvan puutetta, katsotaan nyt sitten onko, kun sen rasvaavat 120 000 km huollossa. Ostin siis auton käytettynä eli edellisen omistajan aikaisista vioista ei ole sen enempää kokemusta, mutta ainakaan huoltokirjassa ei ole mainintaa kuin ECU:n päivityksestä ja lambda-anturinvaihdosta.

    Toivon mukaan oli asiallinen vastaus!.

      
  • good for you! :sunglasses:

      
    1. mitä asioita painotat eniten/vähiten valitessasi autoa itsellesi (esim. nykyinen autosi) ?

      Eniten ajettavuutta, tiloja, pientä kulutusta, ulkonäköä, jälleenmyyntiarvoa, luotettavuutta, ym.

      2. oletko merkkiuskollinen? tai jopa fanaattikko

      En kai, edellesinä autoja vanha transporter (täydellinen pommi), ja citikka (100 000 km ei mitään isompia murheita, mitä nyt takaluukku irtosi (oma moka kun ei hoksattu puhdistaa lunta ja jäätä luukun ja katon välistä). Seuraavasta ei tietoa...

      3. millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?

      -06 2.0TDI DSG farkkupassat. Päädyin autoon koska se vastasi minun tarpeissani parhaiten kohtaan 1). Tyytyväisiä ollaan, takana 15 000 ilman mitään ongelmia.
      
  • 1. mitä asioita painotat eniten/vähiten valitessasi autoa itsellesi (esim. nykyinen autosi) ?

    Vetotapa on ensimmäinen, eli etuvetoinen ei kelpaa. Ainakin toistaiseksi bensiinimoottori (ja suht reippaasti tehoa). On joitain merkkejä, joita en ole koskaan tullut edes harkinneeksi.

    Mille en anna painoa? Vaikeampi kysymys. Suht iso hankinta, eli ei ole merkityksettömiä ominaisuuksia. En ole automaattivaihteiden ystävä, eli automaatin saatavuudella ei ole merkitystä.

    2. oletko merkkiuskollinen? tai jopa fanaattikko

    En. En ole ostanut samaa merkkiä koskaan kahta kertaa peräkkäin.

    3. millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?

    Käytössä kaksi autoa. Passat V6 ja Mese 450SL kesäautona. Olen molempiin tyytyväinen autona. Seuraava arkiauto ei tule olemaan VW, mutta syynä huollon käsittämättömän huono toiminta. Onneksi auto on ollut viaton.

    [Tuota muokkasi tätä viestiä 18.01.2007 klo 07:37]
      
  • Lainaus:
    17.01.2007 klo 20:54 petos kirjoitti
    laitanpa tällaisen minua (ja kenties? muitakin ) kiinnostavan kyselyn käyntiin, ihan uteliaisuudesta. aiheet on aiemmista ketjuista päätellen tulenarkoja, mutta kokeilen jos saisi vaikka asiallista keskustelua autoilijoiden kesken syntymään :tongue: kysymykset koskevat yhtälailla uutta autoa kuin käytettyäkin.


    1. mitä asioita painotat eniten/vähiten valitessasi autoa itsellesi (esim. nykyinen autosi) ?

    2. oletko merkkiuskollinen? tai jopa fanaattikko

    3. millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?


    :innocent:


    1. Ensiksi tulee 4-veto. Takavetoonkin voisin palata mutta etuvetoiseen en katsokkaan. Seuraavana mukavuus eli miten hyvät penkit sekä penkki/ratti/poljinsuhde eli viihtyykö ratin takana pitkääkin matkaa. Ajettavuus kunnossa eli matka taittuu mukavasti enkä nyt tarkoita sporttisia ajo-ominaisuuksia vaan todellakin leppoisaa matka-ajoa. Automaattisesti toimivia laitteitakin pitää mielellään löytyä, tärkeimpänä vaihteisto, ilmastointi ja vakionopeussäädin. Vähiten ajattelen jälleenmyyntiarvoa, huoltokuluja yms eikä kuljetuskapasiteettikaan ole niin tärkeä.

    2. Merkkiuskollinen en ole mutta kai sen verran fanaattinen että tietyt merkit eivät kiinnosta vaikka kuinka olisivat järkeviä vaihtoehtoja.

    3. X-typellä ajelen, siihen päädyin vertailun jälkeen. Mukana C 4matic, S60 AWD, 325Xi, A4 Quattro. Mukavin inosta oli Volvo ja ajo-ominaisuuksiltaan paras A4. Kompromissina Jaguar oli paras ja varsinkin kun välirahaa laskettiin niin valinta oli selvä. Toisena autona Defender jolla sitten hoidetaan kaikki rankemmat ajot. Suunnitelmissa on kylläkin yhdistää nuo kaksi auto eli vaihtaa SUV:n Jeepin Grand Cherokee on tämän hetken ykkösvaihtoehto.

      
    1. Mitä asioita painotat eniten?
      - mukavuus + hiljaisuus
      - maantieajo + käsiteltävyys kaupungissa (ei juurikaan ajoa sorateillä)
      - kolariturvallisuus
      - kohtuutilat (pääasiassa yksinajoa, mutta joskus takana 1-2 henkeä, erittäin harvoin 3)
      - riittävä suorituskyky (ohituskiiihtyvyys) kohtuukulutuksella
      - järkevä hinta/laatusuhde ja varusteet
      - hyvä lämmityslaite (joskus Suomessa on ihan oikeasti kylmä)

      Vähiten?
      - ulkonäkö
      - imago ja yleinen arvostus

      2. Oletko merkkiuskollinen, tai jopa fanaattikko?
      Enpä varmaankaan, ollut useita eri merkkisiä autoja, japanilaisia, saksalaisia, ruotsalalaisia ja nyt ensimmäinen ranskalainen

      3. Millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?
      Renault Laguna 2-litraisella bensakoneella. Kohdan 1 kriteerien mukaan se oli paras valinta. Olen tyytyväinen, mukava ja hiljainen kulkine. Myöskin ehkä hieman yllättäen vähävikaisin autoni ainakin tähän mennessä, mittarissa nyt n. 120 tkm, ei vikoja.
      
    1. Hinta, ei yli 30tonnia ja hinta/varustelu suhde mahd.hyvä.
      Hyvä jälleenmyyntiarvo ja ylläpidon halpuus(vakuutus,huolto,kulutus jne.) myös tärkeitä. Sekä sisätilat:2xaikuinen, 1xturvaistuin kokoinen, 2xkoira.

      2. Nykyään ehkä, 5 viimesintä ollut samanmerkkistä. Johtuu tosin pelkäästään siitä että välirahat uuteen on ollut aina naurettavan pieni, tarjouksia on kysytty kyllä muistakin. Kaiken kaikkiaan ollut varmaan 10 erimerkkiä taloudessa.

      3. Corolla verso,uudempi koppa. siihen mahtuu, on hyvät varusteet(ainakin solisssa), halpa pitää huollot aina n.100e luokkaa.

      Väliraha on suurin syy nykyiseen autoon.
      Huonoin tarjous oli vanhasta 19te ja Seat Altea olisi maksanut 29,5te, eli väli olisi ollut 10,5te. vanhasta sain merkkiliikkeestä 23te ja tuo verso oli 6kk vanha niin välirahaksi tuli alle 5te.
      
  • Lainaus:
    17.01.2007 klo 22:55 untamolla kirjoitti

    Nyt jos autoa etsisin, niin ehdottomasti kävisin Opel Vecrta GTS:n katsomassa.



    tosta tulikin mieleen että mulla oli kyseinen vehje sedanina (tai mikä lie hätsbäk onkaan) viikon verran, sijaisautona kun oma oli parsittavana peltikorjaamolla. oli 06' ajettu 1500km.
    koe ajoa tuli suoritettua ja oli ihan kivan oloinen vaikka en opeleista ole aiemmin perustanut. :smile:

      

  • 1. No enpä minä ajattele koejolle lähtiessä, että mitä painotan eniten. Auton hankin yksinkertaisesti sen mukaan, mikä miellyttää koeajolla eniten.

    2. En todellakaan. Kaiken merkkisiä olen omistanut valmistusmaasta riippumatta. Japseista tosin aika vähän kokemusta, mutta uudet Lexukset kiinnostaa. Samoin Infinitin tuloa odotan.

    3. Volvo S80 2.5T ollut alla nyt n. 5000km. Päädyin koeajamalla muutaman kilpailevan tuotteen, ja totesin, että Volvo tarjoaa minulle eniten vastinetta rahalle. Tähän mennessä olen ollut todella tyytyväinen.

    Mini Cooperilla tulee myös taitettua matkaa. Todella hauska vehje! Muutama vika on siinä ollut, mutta ihan tyytyväinen olen siihenkin.

    (Edit: Mini unohtui)

    [Simppa- muokkasi tätä viestiä 18.01.2007 klo 21:33]
      
  • Lainaus:
    17.01.2007 klo 22:55 untamolla kirjoitti
    [ Nyt jos autoa etsisin, niin ehdottomasti kävisin Opel Vecrta GTS:n katsomassa.


    Mallimerkintä on "5-ov" (ei siis "GTS")

      
    1. mitä asioita painotat eniten/vähiten valitessasi autoa itsellesi (esim. nykyinen autosi) ?

      = Odotan autolta hyvää ajettavuutta koska päivittäiset työmatkani ovat suht pitkät, huomiota kiinnitän myös auton varusteluun.. joihinkin varusteisiin totuttua, ei ilman niitä halua olla, Tietenkin turvallisuus on yksi asia mutta ei kyllä autokauppaan mennessä tule tiedusteltua törmäystestien tuloksia.. Riippuu auton luonteesta miten tärkeää on suorituskyky.. mutta en koskaan halua ostaa autoa sen mallin heiveröisimmällä tekniikalla.. Tietysti aika paljon vaikuttaa auton ulkonäkö ja se miltä auto tuntuu.. ensi sekunnit kun autoon istuu kertoo melko paljon.. joko ohjaamo miellyttää tai sitten ei! Ainahan omilla kokemuksilla ja hieman jopa ennakkoasenteilla on vaikutusta millä silmällä autoon suhtautuu. Tietysti vielä hinta ratkaisee minunlaisella "ei miljonäärillä" aika paljon..

      2. oletko merkkiuskollinen? tai jopa fanaattikko

      = En tosiaankaan ole mikään merkki fanaatikko koska pidän aika monen merkkisistä autoista tai ainakin monella automerkillä on itseäni kiinnostavia malleja.. mutta tietysti jos jostain tietystä merkistä itsellä on hyviä, luotettavia kokemuksia.. ei se voi olla vaikuttamatta asiaan.

      3. millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?

      = Pihalla on Volvo V70 Diesel -05 uutena ostettu.. autoon olen rehellisesti sanottuna ollut enemmän kuin tyytyväinen.. Ostaessani autoa, kävin tutustumassa/koeajamassa useampaa autoa, mutta Volvo vain oli niin ulkoisesti kuin ohjaamonkin suhteen kaikkein eniten itseäni miellyttävä.. Ajettavuus oli myös paras.. tai jos sanotaan näin että tuossa hintaluokassa tuskin hirveän huonoja autoja onkaan eikä ajettavuuksissa ole kuin pienoisia eroja mutta omissa käsissäni Volvo oli miellyttävin, enkä tosaan ole valintaani katunut
      :sunglasses:

    [Jan79 muokkasi tätä viestiä 19.01.2007 klo 00:04]
      
    1. Itselleni tärkeintä on mukavuus, yleisvaikutelma, merkin maine yleisesti. En anna painoa erilaisille "testeille tai tutkimuksille", koska niitä löytyy laidasta laitaan, siis jokaiselle sopivia. Olin siksi varma mielipiteestäni, että en koeajanut autoa ollenkaan saati sitten muita merkkejä. Jouduin aikoinani työssäni liikkumaan paljon taxilla (matkustajana) silloin oli helppo vertailla eri kulkineita. Mieleen jäi eräs ruotsalaismerkki todella äänekkäänä Helsingin mukulakivetyksellä ja rengit olivat mielipiteissään samansuuntaisia ko. autosta.

      2. Ehkä voi niinkin sanoa?


      3. Nyt tallissa on parivuotias mese c-farkku ja olen todella tyytyväinen siihen. Toistaiseksi ei yhtään takuu-tai muita korjauksia ole ollut. Olen kyllä alkanut katsella uutta CLS- versiota, olisi mielenkiitoinen, eikä hintakaan ole paha.

      
  • Lainaus:
    18.01.2007 klo 23:39 Mannni kirjoitti
    Lainaus:
    17.01.2007 klo 22:55 untamolla kirjoitti
    [ Nyt jos autoa etsisin, niin ehdottomasti kävisin Opel Vecrta GTS:n katsomassa.


    Mallimerkintä on "5-ov" (ei siis "GTS")


    Kappas niinpäs taitaa nykyään ollakin, mutta olenko väärässä jos sanon, että ennen faceliftiä tuo Vectran viistoperä oli mallimerkinnällä GTS? Tämmönen mielikuva on ainakin itselleni jäänyt.

      
    1. Eniten minua kiinnostaa ajettavuus, ennen kaikkea ajotuntuma. Tarkka ohjaus ja takaveto ovat erityisen tärkeitä, etuvetoisia en siedä. Isoille sisätiloille ei minulle vielä tässä vaiheessa ole käyttöä. Jousitus pitää olla jämäkkä, sillä haluan ajaa autoa, en sohvaa. Parasta mukavuutta autossa on mielestäni alhainen melutaso ja hyvät, tukevat istuimet.

      2. Erittäin. Vain yksi merkki täyttää edellä mainitut kriteerit.

      3. Ajan tällä hetkellä vuoden 2004 BMW 316ti compactilla, joka on varustettu m-sport paketilla. Valinnan ratkaisi juuri tuo varustus, joka sisältä kaiken tarpeellisen. Olen ollut erittäin tyytyväinen valintaani. Ainoastaan ne kaksi puuttuvaa sylinteriä hieman harmittavat...
      



  • ennen faceliftiä tuo Vectran viistoperä oli mallimerkinnällä GTS?


    Juuri niin. Nyttemmin taas Astran halvin korimalli tunnetaan nimellä GTC.
      
  • Lainaus:
    17.01.2007 klo 20:54 petos kirjoitti
    1. mitä asioita painotat eniten/vähiten valitessasi autoa itsellesi (esim. nykyinen autosi) ?

    2. oletko merkkiuskollinen? tai jopa fanaattikko

    3. millä autolla/autoilla ajelet nyt ja kuinka päädyit kyseiseen kulkineeseen? oletko tyytyväinen?


    1. Haluan autoni olevan taka- tai nelivetoinen, riittävästi vääntöä ja tehoa, kauniisti käyvä moottori (mielellään väh kuusi sylinteriä), hyvin viimeistelty, laatuvaikutelman pitää olla hyvä, hiljaisuus ja hyvä ajettavuus tärkeitä ja varusteita pitäisi perushilujen lisäksi olla ainakin vakkari, a-ilmast, nahat, jalopuut, xenonit ja mielellään sport penkit.

    En tarvitse tilaa, kun käytössä on aina myös isompi auto.

    2. En ole merkkiuskollinen enkä ainakaan fanaatikko, mutta Bmw on useimmin täyttänyt kriteerini parhaiten. Muita merkkejäkin on ollut lähiaikoina mm. Mb, Volvo ja VW.

    3. Omana Bmw 328Ci sekä käytössä Toyota Land Cruiser 3.0 Luxury. Bemariin yllä mainituista syistä ja Toyotaan siitä syystä, että se jäi firmasta ylimääräiseksi ja tarvitsen harrastuksiani varten tilaa, mutten halua päivittäin ajaa Hki:n ydinkeskustassa millään kaapilla. Olen Bemariin erittäin tyytyväinen, mutta kuulun ihmisiin, joilla on ikuinen autokuume ja pelkäämpä vaihtavani sen johonkin muuhun, kun tulee hyvä yksilö vastaan tai innostuu taas jostain. Lisäksi käytössäni on aika vaihtuva sortimentti duunin autoja.

      
  • Lainaus:
    19.01.2007 klo 14:15 Mannni kirjoitti
    Juuri niin. Nyttemmin taas Astran halvin korimalli tunnetaan nimellä GTC.


    GTC ja 5-ovinen olivat ainakin ennen saman hintaisia? Ja uudenkin hatchback Vectran kynnyslistoissa taitaa lukea edelleen GTS?

      
  • Lainaus:
    19.01.2007 klo 10:08 MMS kirjoitti
    En anna painoa erilaisille "testeille tai tutkimuksille", koska niitä löytyy laidasta laitaan, siis jokaiselle sopivia.



    samoin, en perusta ollenkaan noista testeistä. ihan turhia. osaan kyllä itse muodostaa mielipiteet ja havainnot ja kaiken tarvittavan tutkiessani/kokeillessani jotain autoa. jos autoa ei ole nähnyt tai kokeillut, voi siinä sitten olla jotain mielenkiintoa lukea, mutta silloinkin suhtaudun suurella varauksella koska täysin puolueetonta testiä/lehteä en usko olevan olemassa.
    :sunglasses:

      
  • 1.eniten valinnassa merkitsee että se auto on sellainen jota olen ajatellut seuraavan auton olevan eli on listalla. Listalle pääsee sillä että hinta on sopiva ajateltuun hintaan nähden ja ominaisuudet mm. varusteet on oletettavasti speksiin sopivat. Testituloksilla tai myyntitilastoilla ei ole merkitystä. Tärkeä ominaisuus on myös oletettavissa oleva arvon pysyminen. käytännössä siis raha ratkaisee.
    2. merkkiuskollinen en ole millään tavalla, viimeisessä kuudessa hankinnassa merkki on aina vaihtunut.
    3. Nyt ajan passatilla, ajettavuuteen,hintaan ja arvon pitävyyteen olen erittäin tyytyväinen. Luotettavuuteen ja huollon toimintaan olen vastaavasti erittäin tyytymätön. :sunglasses:

      
    1. Ajettavuus niissä olosuhteissa missä minä autoani käytän on tärkeä kriteeri. MMS kertoi myös olleellisen; yleisvaikutelma, joka pitää sisällään työnlaadun, materiaalit, fiiliksen mikä minulle tulee autostani. Ja nimenomaan minulle itselleni... Jos sen verran itsekkyyttä sallitaan. Niin, ja kovin isoista autoista en ole koskaan pitänyt.

      2. Yksi merkki on ollut kahdesti peräkkäin. Toyota. Meinasin unohtaa nuoruuden ihastukseni FIAT 131 racingin. Niitä oli myös kaksi peräkkäin. Merkkifanaattisuus näkyy harrasteautossani...Jonka, jos vain voin, pidän niin kauan kuin elän.

      3. Tallista löytyy MB C 220 diesel. Sopivasti laiteltuna yksilönä. Vuosimalli oli -03. Kokeilla oli sen luonnolliset kilpailijat: Volvo s60, BMW 320, Audi A4. Hyviä pelejä kaikki. MB tuli taloon fiilis pohjalta. Perheessä oli entuudestaan vanhempi sellainen, ja hyvät kokemukset siitä auttoi valinnassa.




    [vernon vili muokkasi tätä viestiä 19.01.2007 klo 23:02]
      
  • Ympyrä ja salama on yhdistelmä kamala? :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    19.01.2007 klo 22:56 JOXA kirjoitti
    Ympyrä ja salama on yhdistelmä kamala? :sunglasses:



    hyvin rimmaa, mutta eikai se niin kamala ole :smile: ?

      


  • hyvin rimmaa, mutta eikai se niin kamala ole :smile: ?



    Vähän riippuu mallista ainakin minun mielestäni. Itse olen ajanut normaali koeajoa pitempiä matkoja seuraavilla Opeleilla: Astra vm 93, Astra vm 99, Omega vm 98 ja Signum vm 03.

    Näistä jättäisin ostamatta Astrat vaikka ajettavuus oli ihan ok kummassakin, niin muut ajamiseen liittyvät seikat kuten vaihteensiirto ja moottorinkäytös eivät itseäni miellyttäneet (kumpikin 2.0 moottorilla). Näin siis ihan käytön kannalta, muuhun laatuun en ota kantaa koska en näitä siis ole omistanut. Omega sen sijaan oli yksiparhaista matka-autoista jolla olen koskaan ajanut ja takavetoisuus tietysti herätti sisäisen pojankoltiaisen talvella, mutta tämän kyseisen auton elämää läheltä seuranneena, totean vain, että kalliiksi kävin omistajalle.

    Tuorein kokemus tuosta Signumista sen sijaan nosti Opelin osakkeita minun silmissän. Asiat jotka ovat minua vaivanneet muissa opeleissa oli tässä paljon paremmin. Vaihteensiirto toimi liukkaasti ja 2,2 kone vaikutti pirteältä, lisäksi ajettavuus isolla tiellä oli Omegan tasoista. Ainut joka autossa häiritsi oli se, että se oli ajossa meluisampi kuin tämä nykyinen Avensikseni. Moottorin äänet tunki ohjaamoon ja rengas melu nousi esiin. Mutta toisaalta niinpä on uudempi Avensiskin tätä vanhempaa meluisampi (näin siis ainakin ennen faceliftiä)... Eipä silti, en yhtään epäröisi vaihtaa uudempaa, mikäli ei noita rahareikiä olisi muutenkin!
      
  • Tässä kanssa yksi ooppeli rimmi:

    -Ympyrä ja nuoli siitä alkoi huoli!

    ps. ei mulla mitään ooppeli vastaan ole, tuli vaan mieleen tuo.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit