Onko lie huhuissa perää, että tulisi myös suomen markkinoille kiusaamaan 350z ynnä muita vastaavia. Viidakko rummut kertovat että gt mallin hinta jäisi 70000 euron alle
Herraisä, on siinä pataraudalla hintaa! USA:ssa auto on 30.000 taalan luokassa. Ei tuolla rahalla kyllä kauaa tarvitsisi miettiä valintaa jonkin oikeasti nykyaikaisen auton ja Mussen välillä. Onhan siinä äijäenergiaa, mutta ei nyt ihan noin paljoa.
Niinpä. Sitten kun minulla on Mustangi niin pakkohan siihen on ostaa talvirenkaat; ei semmoinen jenkkilotja automaatteineen ja takavetoineen kulje Pohjolan hangissa!
Voisit säästää antamalla sen seistä talven yli? Säästäthän nyt jo Wokkipanun talvirenkaita ! Eikö? Kuis se etuvetoinen kulkee Pohjolan hangessa Keravalla?
[SixPack muokkasi tätä viestiä 15.12.2004 klo 20:41]
Herraisä, on siinä pataraudalla hintaa! USA:ssa auto on 30.000 taalan luokassa. Ei tuolla rahalla kyllä kauaa tarvitsisi miettiä valintaa jonkin oikeasti nykyaikaisen auton ja Mussen välillä. Onhan siinä äijäenergiaa, mutta ei nyt ihan noin paljoa.
Saksassa on jo vaikka kuinka paljon näitä myynnissä. Katso www.mobile.de kenttään ei tarvitse kuin täyttää Ford ja Mustang sekä vuosimalli 2004. Myynnissä olevat tulevat näytölle.
Ruotsissa Clausen Bilar Ab, Helsingborg myy uusia Mustang GT V8 hintaan 34.800,- ,
[SixPack muokkasi tätä viestiä 16.12.2004 klo 10:21]
Ei paha...paljonkohan tuohon tulisi veroja päälle, eli mikä olisi tullin vertailukohde? Huolisivatkohan jonkun Jenkeissä alle $20000 maksavan euroauton...esim. Golfin?
Kuulemani mukaan hinta olisi ALLE 70 000 euroa, siis akselilla 45 000- 70 000 eli lähellä nissan zetan hintaa. Suomessa tulee autoveroon vielä alvi päälle + merkkiliikkeen voitto-osuus joka on melkoinen erä sekin, ja lisäksi saatetaan joutua muuttamaan autoa katsastusviranomaisten mieliksi mm. pakoputkisto, vilkut, lasit ja peilitkin voivat mennä vaihtoon, jonkun virkamiehen päähänpistosta. Tästä on hyviä esimerkkejä, aikanaan mm. camaron pakoputkisto piti muuttaa liian kovan ohiajomelun takia, jeep wranglerin lokasuojia piti jatkaa 5cm, lisäksi monissa japsi autoissa on jouduttu kaiken laisiin muutos töihin.
Saksassa on jo vaikka kuinka paljon näitä myynnissä. Katso www.mobile.de kenttään ei tarvitse kuin täyttää Ford ja Mustang sekä vuosimalli 2004. Myynnissä olevat tulevat näytölle.
Ruotsissa Clausen Bilar Ab, Helsingborg myy uusia Mustang GT V8 hintaan 34.800,- ,
Saksassa tarjolla vaikka kuinka paljon? 2004-mallisia Mustangeja oli tarjolla 22 kpl, joista osa vanhaa korimallia ja osa myynnissä USA:ssa. Saksassa tarjolla uutta mallia max 10 kpl, hinnat n. 30 000 e. Automäärät suhteutettuna Suomessa olisi tarjolla ehkä 1 kpl!
No niin, hintahan putoaa silmissä, paitsi Suomessa. Mustang tuo 3 eri tehoversioita vielä markkinoille, jossa on mm. erillisjousitus takana myös, tehokkaammat jarrut jne. Nimiä kuten Cobra, Bullit, ehkä Shelby tai jokin muu ovat näkyneet jenkkien nettisivuilla. Saa sitten nähdä, ehkä...kuka tietää?
Tuulilasissa oli juttu mussesta ja siinä oli muutama esimerkki siitä minkä muun merkkisiä autoja sais mussen hinnalla jenkkilästä. Kiinnostavin niistä suomalaisittain oli Chrysler PT Cruiser GT, joka on jenkeissä hieman halvempi kuin GT musse. Suomessahan toi hyryrysy maksaa noin 37000 ekuu. Hätäinen johtopäätös tästä olisi se, että GT mussukan hinnan pitäisi jäädä alle 40000 ekun. Ja näin edullistahan coupea ei tietenkään kannata Suomeen tuoda, jokuhan saattaisi ostaa sen, no meikäläinen ainakin. Olisikin kiva tietää löytyisikö muita GT mussesta kiinnostuneita noin ihan niinkuin vakavissaan, jos siihen hintalappuun olis rustattu alle 40000 ekun hinta.
Olisikin kiva tietää löytyisikö muita GT mussesta kiinnostuneita noin ihan niinkuin vakavissaan, jos siihen hintalappuun olis rustattu alle 40000 ekun hinta.
Menisi vakavaan harkintaan. "Klassikko" jo nyt, kaikilla uusilla mausteilla, turvavarusteluilla ja ajettavuudella. Toisaalta olen ajatellut ehkä hankkivani sellaisen 6kk käytettynä Saksasta ja tehoversiona kunhan nekin tulevat. Siinä vuoden päivät joutuisi odottelemaan. Mitä lie maksaa Saksassa n. 6-10tkm mittarissa? Autovero, ellei muutu, n. 45%+hakumatka, joka yleensä ei ole kustannus, vaan tapahtuu hymyssä suin. Mutta, se 1.s käyttöautokin pitäisi hakea. Nyt joudun pistämään pakan sekaisin taas! A6 V6 3.0 Quattro, BMW 530 D ja se uusi CLS 350. Molempiin ei ole varaa, vaikka teinkin Challenger:lla ja ed. 530 D hyvät kaupat, ehkä vähän vanhempi Audi A6 2.5 Tdi riittäisi? Hemmetti kun isolla miehellä on oltava niin kalliit harrastukset ja leikit?
Pääseekö mukaan reissuun Mussea hakemaan Tosin tuohon 40keur haarukkaan olisi jo ykkösauto. Ja eihän vanhaa rouvaa voi pihalta hävittää.
Tosin, jos kakkosautoksi niin sitten suosittelisin avon odottelua. Eiköhän sellainen pian tule markkinoille. Kirjoittelit aiemmin, että jäykälle taka-akselille tulisi vaihtoehto? Ehkä odottavat tuota ennen tuonnin aloitusta.
Joka tapauksessa ensimmäinen jenkki pitkään aikaan, joka todella säväyttää.
Tällä hetkellä käsittääkseni tiedetään vain että se tulee Eurooppaan. Suomeen tulemisesta ei ole puhuttu.
Herraisä, on siinä pataraudalla hintaa! USA:ssa auto on 30.000 taalan luokassa. Ei tuolla rahalla kyllä kauaa tarvitsisi miettiä valintaa jonkin oikeasti nykyaikaisen auton ja Mussen välillä. Onhan siinä äijäenergiaa, mutta ei nyt ihan noin paljoa.
Ihan sama maksaako se 70 000 vai 30 000 euroa - kumpaakaan summaa ei nyt näy taskussa olevan....
Voisithan aloittaa vaikka ostamalla talvirenkaat ensin!
Niinpä. Sitten kun minulla on Mustangi niin pakkohan siihen on ostaa talvirenkaat; ei semmoinen jenkkilotja automaatteineen ja takavetoineen kulje Pohjolan hangissa!
Voisit säästää antamalla sen seistä talven yli?
Säästäthän nyt jo Wokkipanun talvirenkaita ! Eikö? Kuis se etuvetoinen kulkee Pohjolan hangessa Keravalla?
Hyvin kulkee wokkipannu Keravan nietoksissa; hyvä ettei joudu talvirengasväkeä hinaamaan kun ovat jatkuvasti pulassa.
Herraisä, on siinä pataraudalla hintaa! USA:ssa auto on 30.000 taalan luokassa. Ei tuolla rahalla kyllä kauaa tarvitsisi miettiä valintaa jonkin oikeasti nykyaikaisen auton ja Mussen välillä. Onhan siinä äijäenergiaa, mutta ei nyt ihan noin paljoa.
Hieman yläkanttiin tuo hintasi:
http://www.ford-car-for-sale.com/mustang-2005.htm
Eli perus V8 $23 245 eli euroiksi muutettuna noin 17 900 euroa. Mikä olisi hinta Suomessa? Tuohon 100% veroja päälle -> 35 700 euroa...
No, tavarathan hinnoitellaan markkinoilla eikä kustannusten mukaan. Veikkaisin hinnan asettuvan hieman Chrysler Crossfiren alle.
Saksassa on jo vaikka kuinka paljon näitä myynnissä. Katso www.mobile.de kenttään ei tarvitse kuin täyttää Ford ja Mustang sekä vuosimalli 2004. Myynnissä olevat tulevat näytölle.
Ruotsissa Clausen Bilar Ab, Helsingborg myy uusia Mustang GT V8 hintaan 34.800,- ,
Ei paha...paljonkohan tuohon tulisi veroja päälle, eli mikä olisi tullin vertailukohde? Huolisivatkohan jonkun Jenkeissä alle $20000 maksavan euroauton...esim. Golfin?
Kuulemani mukaan hinta olisi ALLE 70 000 euroa, siis akselilla 45 000- 70 000 eli lähellä nissan zetan hintaa. Suomessa tulee autoveroon vielä alvi päälle + merkkiliikkeen voitto-osuus joka on melkoinen erä sekin, ja lisäksi saatetaan joutua muuttamaan autoa katsastusviranomaisten mieliksi mm. pakoputkisto, vilkut, lasit ja peilitkin voivat mennä vaihtoon, jonkun virkamiehen päähänpistosta. Tästä on hyviä esimerkkejä, aikanaan mm. camaron pakoputkisto piti muuttaa liian kovan ohiajomelun takia, jeep wranglerin lokasuojia piti jatkaa 5cm, lisäksi monissa japsi autoissa on jouduttu kaiken laisiin muutos töihin.
Ruotsissa Clausen Bilar Ab, Helsingborg myy uusia Mustang GT V8 hintaan 34.800,- ,
Saksassa tarjolla vaikka kuinka paljon? 2004-mallisia Mustangeja oli tarjolla 22 kpl, joista osa vanhaa korimallia ja osa myynnissä USA:ssa. Saksassa tarjolla uutta mallia max 10 kpl, hinnat n. 30 000 e. Automäärät suhteutettuna Suomessa olisi tarjolla ehkä 1 kpl!
Clausen Bilar Ab:n nettisivuilla http://clausenbilar.com/Ford%20pris_utrustning.htm
seuraavat lähtöhinnat (eivät sisällä alv:a): 4.0 V6: 23 500 e; 4.6 V8: 29750 e.
No niin, hintahan putoaa silmissä, paitsi Suomessa.
Mustang tuo 3 eri tehoversioita vielä markkinoille, jossa on mm. erillisjousitus takana myös, tehokkaammat jarrut jne. Nimiä kuten Cobra, Bullit, ehkä Shelby tai jokin muu ovat näkyneet jenkkien nettisivuilla. Saa sitten nähdä, ehkä...kuka tietää?
Tuulilasissa oli juttu mussesta ja siinä oli muutama esimerkki siitä minkä muun merkkisiä autoja sais mussen hinnalla jenkkilästä. Kiinnostavin niistä suomalaisittain oli Chrysler PT Cruiser GT, joka on jenkeissä hieman halvempi kuin GT musse. Suomessahan toi hyryrysy maksaa noin 37000 ekuu. Hätäinen johtopäätös tästä olisi se, että GT mussukan hinnan pitäisi jäädä alle 40000 ekun. Ja näin edullistahan coupea ei tietenkään kannata Suomeen tuoda, jokuhan saattaisi ostaa sen, no meikäläinen ainakin. Olisikin kiva tietää löytyisikö muita GT mussesta kiinnostuneita noin ihan niinkuin vakavissaan, jos siihen hintalappuun olis rustattu alle 40000 ekun hinta.
Menisi vakavaan harkintaan. "Klassikko" jo nyt, kaikilla uusilla mausteilla, turvavarusteluilla ja ajettavuudella.
Toisaalta olen ajatellut ehkä hankkivani sellaisen 6kk käytettynä Saksasta ja tehoversiona kunhan nekin tulevat. Siinä vuoden päivät joutuisi odottelemaan. Mitä lie maksaa Saksassa n. 6-10tkm mittarissa? Autovero, ellei muutu, n. 45%+hakumatka, joka yleensä ei ole kustannus, vaan tapahtuu hymyssä suin. Mutta, se 1.s käyttöautokin pitäisi hakea. Nyt joudun pistämään pakan sekaisin taas! A6 V6 3.0 Quattro, BMW 530 D ja se uusi CLS 350. Molempiin ei ole varaa, vaikka teinkin Challenger:lla ja ed. 530 D hyvät kaupat, ehkä vähän vanhempi Audi A6 2.5 Tdi riittäisi? Hemmetti kun isolla miehellä on oltava niin kalliit harrastukset ja leikit?
Pääseekö mukaan reissuun Mussea hakemaan Tosin tuohon 40keur haarukkaan olisi jo ykkösauto. Ja eihän vanhaa rouvaa voi pihalta hävittää.
Tosin, jos kakkosautoksi niin sitten suosittelisin avon odottelua. Eiköhän sellainen pian tule markkinoille. Kirjoittelit aiemmin, että jäykälle taka-akselille tulisi vaihtoehto? Ehkä odottavat tuota ennen tuonnin aloitusta.
Joka tapauksessa ensimmäinen jenkki pitkään aikaan, joka todella säväyttää.