Ulkoapäin aika komean näköinen ja Mazdahan tavoittelee tuolla ihan uusia asiakkaita, kun ei valikoimissa ole ennen tuollaista isoa katumaasturia ollutkaan. Moottori on myös hieno ja tehoahan noissa Mazdan 2,3 l turboissa on ilmoitettuakin enemmän, mm. TM mittasi 6 MPS:n koneesta 272 hv ja tuossahan on sama kone. Sisätiloissa ratti on kyllä ruma ja tuota Mazdan villitystä putkien päässä oleviin mittareihin ihmettelen ja edelleenkään sitä pientä ajotietokoneen näyttöä ei ole saatu kunnolliseksi. Varmaan kuitenkin varteenotettava vaihtoehto tuollaista autoa havittelevalle.
Auto on erittain mielenkiintoinen, mutta valitettavasti sita ei tuoda Eurooppaan toistaiseksi kuin manuaalilaatikolla. USA:ssa tarjolla on automaatti, joka toivottavasti joskus saapuu myos Eurooppaan.
Nelivetomallien hinnat taitavat olla lahempana 50 000 euroa, joka on mielestani jo melkoisen paljon. Hinnan vuoksi tyydyin pienempaan Nissan Qashqaihin, johon saa 2 litran turbodieselin, 6-lovisen automaatin ja sahkoisesti kytkettavan nelivedon.
Nelivetomallien hinnat taitavat olla lahempana 50 000 euroa, joka on mielestani jo melkoisen paljon. Hinnan vuoksi tyydyin pienempaan Nissan Qashqaihin, johon saa 2 litran turbodieselin, 6-lovisen automaatin ja sahkoisesti kytkettavan nelivedon.
Siis tuotahan saa vain nelivetoisena. Alkaen n. 44k.
Harvinaisen kiinnostava auto ollakseen bensakoneinen katumaasturi. Mukavuuspainotteisempi versio 6 MPS:stä. Saattaisin jopa ymmärtää tällaiseen päätyvää...
Yksi puute, tarvitsisi ainakin näin Suomen näkökulmasta ehdottomasti myös dieselkoneen.
Ulkoapäin aika komean näköinen ja Mazdahan tavoittelee tuolla ihan uusia asiakkaita, kun ei valikoimissa ole ennen tuollaista isoa katumaasturia ollutkaan. Moottori on myös hieno ja tehoahan noissa Mazdan 2,3 l turboissa on ilmoitettuakin enemmän, mm. TM mittasi 6 MPS:n koneesta 272 hv ja tuossahan on sama kone. Sisätiloissa ratti on kyllä ruma ja tuota Mazdan villitystä putkien päässä oleviin mittareihin ihmettelen ja edelleenkään sitä pientä ajotietokoneen näyttöä ei ole saatu kunnolliseksi. Varmaan kuitenkin varteenotettava vaihtoehto tuollaista autoa havittelevalle.
Auto on erittain mielenkiintoinen, mutta valitettavasti sita
ei tuoda Eurooppaan toistaiseksi kuin manuaalilaatikolla.
USA:ssa tarjolla on automaatti, joka toivottavasti joskus
saapuu myos Eurooppaan.
Nelivetomallien hinnat taitavat olla lahempana 50 000 euroa,
joka on mielestani jo melkoisen paljon. Hinnan vuoksi tyydyin
pienempaan Nissan Qashqaihin, johon saa 2 litran turbodieselin,
6-lovisen automaatin ja sahkoisesti kytkettavan nelivedon.
...ja automaatin. Juttelin maahantuojan edustajan kanssa: Päätös tehty tehtaalla eikä tomaattia ole tulossa Suomeen. Tok-tok...
joka on mielestani jo melkoisen paljon. Hinnan vuoksi tyydyin
pienempaan Nissan Qashqaihin, johon saa 2 litran turbodieselin,
6-lovisen automaatin ja sahkoisesti kytkettavan nelivedon.
Siis tuotahan saa vain nelivetoisena. Alkaen n. 44k.
Harvinaisen kiinnostava auto ollakseen bensakoneinen katumaasturi. Mukavuuspainotteisempi versio 6 MPS:stä. Saattaisin jopa ymmärtää tällaiseen päätyvää...