Saabin myynti kasvaa voimakkaasti

13 kommenttia
  • juu, ainoa ongelma on kiinni oleva tehdas

      
  • Kasvuprosentit ovat komeita kun nollasta lähtee, mutta myynti on silti edelleenkin kovin heikkoa. Viime viikkojen merkit rahojen loppumisesta tuskin ainakaan parantavat tilannetta. Tällä vauhdilla ei päästä edes lähelle sadan tuhannen myyntiä. "Under första kvartalet, januari till och med mars, sålde Saab 9 197 bilar världen över."



      
  • Viime vuoden tavoite oli 80.000 autoa, myytiin 33.000. Ei hyvä. Uusi 9-5 on iso Opel ja täysin ylihintainen kapistus. Harmittaa kun eivät osaa edes hinnoitella oikein. Voluumeja tarvittaisiin SAABin pelastamisksi.

      
  • Roge:

    Viime vuoden tavoite oli 80.000 autoa, myytiin 33.000. Ei hyvä. Uusi 9-5 on iso Opel ja täysin ylihintainen kapistus. Harmittaa kun eivät osaa edes hinnoitella oikein. Voluumeja tarvittaisiin SAABin pelastamisksi.




    Jos autoja, joilla on osittain sama pohjalevy ja tekniikka, kutsutaan samoiksi, niin paljon vähenee merkit/mallit.

      
  • ja oteta pakkoruotsin lisäksi käyttöön "pakkoruotsiauto"! Meillä kuitenkin myydään huonoinakin vuosina se satatuhatta autoa, joten nyt on mahdollisuus kunnolla auttaa hädässä olevaa naapurimaan autonvalmistajaa... Sopiva laki tai asetus vain kehiin niin se on siinä! Tässäpä uusi vaaliteema, kansanedustajiksi aikovat!



    Heja Sverige! Voi kele!

      
  • 9-5 on varmasti hieno auto, mutta itseänikin vähän ihmetytti tuo hinta.



    Jos samaan rahaan lähtee E-Mersu, ei itselläni kyllä olisi ongelmia päättää kumpaan mennä.

      
  • saas nähdä milloin suuri osa saabista siirtyy vladimir antonoville....

      
  • 9-5 on varmasti hieno auto, mutta itseänikin vähän ihmetytti tuo hinta.

    Jos samaan rahaan lähtee E-Mersu, ei itselläni kyllä olisi ongelmia päättää kumpaan mennä.




    Minkähän E-Mersun Matti meinaa saada alle 40 tuhannen euron? Kyllä tuossa 9-5:ssä hinta ja ominaisuudet ovat erittäin hyvin linjassa - kalliimpia ovat melkein kaikki kilpailijat ja kun varustelulla tasoitetaan niin taitaa Saab tarjota lyömättömän vastineen rahalle.

      
  • KonstaKoo:

    9-5 on varmasti hieno auto, mutta itseänikin vähän ihmetytti tuo hinta.

    Jos samaan rahaan lähtee E-Mersu, ei itselläni kyllä olisi ongelmia päättää kumpaan mennä.


    Minkähän E-Mersun Matti meinaa saada alle 40 tuhannen euron? Kyllä tuossa 9-5:ssä hinta ja ominaisuudet ovat erittäin hyvin linjassa - kalliimpia ovat melkein kaikki kilpailijat ja kun varustelulla tasoitetaan niin taitaa Saab tarjota lyömättömän vastineen rahalle.






    Toki se saabin manuaalivaihteinen neekerimalli on edullinen, mutta sitten jo pelkän automaatin ottaminen kyytiin nostaa hintaa lähes 47 tonniin, jostain ei sitten mersun dieselautomaattiin ole matkaa kuin vaivaiset 4 tonnia...ja se ei tuossa hintaluokassa ole enää paljon....eli kaikki on suhteellista. Ja uskoisin että kun vaihtoarvoa mietitään, niin se hintaero kasvaa mersun hyväksi....

    :xmas:

      
  • Ammattilainen:

    KonstaKoo:
    9-5 on varmasti hieno auto, mutta itseänikin vähän ihmetytti tuo hinta.

    Jos samaan rahaan lähtee E-Mersu, ei itselläni kyllä olisi ongelmia päättää kumpaan mennä.


    Minkähän E-Mersun Matti meinaa saada alle 40 tuhannen euron? Kyllä tuossa 9-5:ssä hinta ja ominaisuudet ovat erittäin hyvin linjassa - kalliimpia ovat melkein kaikki kilpailijat ja kun varustelulla tasoitetaan niin taitaa Saab tarjota lyömättömän vastineen rahalle.



    Toki se saabin manuaalivaihteinen neekerimalli on edullinen, mutta sitten jo pelkän automaatin ottaminen kyytiin nostaa hintaa lähes 47 tonniin, jostain ei sitten mersun dieselautomaattiin ole matkaa kuin vaivaiset 4 tonnia...ja se ei tuossa hintaluokassa ole enää paljon....eli kaikki on suhteellista. Ja uskoisin että kun vaihtoarvoa mietitään, niin se hintaero kasvaa mersun hyväksi....
    :xmas:




    Kaikki on niin suhteellista. Se alle 40 Keur:n malli on 1.6T business, jossa on kuitenkin aika kivasti varusteita. Toki automaatti 220 hv:n koneella on sitten 47 Keur mutta E 250CGI A on hinnaston mukaan 58 Keur. Dieseleitä verrattaessa ero 2.0 TiD (43 ja automaattina 47 Keur) ja E200 CDI (47 ja 49 Keur) on pienempi mutta ihan selvä.



    Jälleenmyyntiarvo on kyllä Mersun heiniä mutta en ainakaan itse ole ostanut mitään autoa ajatellen sitä, että seuraava joutuu maksamaan tästä aika paljon tai että saa edullisesti :wink:

      
  • Mitä väliä on parilla tonnilla ostohinnassa jos jälleenmyyntiarvokaan ei kiinnosta?

      
  • Mitä väliä on parilla tonnilla ostohinnassa jos jälleenmyyntiarvokaan ei kiinnosta?




    Ei sitten ihan onnistunut tuo sarkasmini. Tottakai jm-arvolla on merkitystä. Siitä huolimatta 9-5 tarjoaa paljon (ja pitkästi, yli 5m) vastinetta rahoille.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit