Millaisella autolla ajat?

13 kommenttia

Itse ajelen vuoden -96 mallisella Saab 900S:llä ja emännällä on yhtä vanha Renaultin Clio joka menee tammikuussa vaihtoon uuteen Opel Astra Wagon 1.8 Automaattiin. Taitaa saabbi olla harrasteautona ensi vuodesta lähtien.....oli se Astra meinaan niin hyvä auto ajella.
:cry:

  
  • Ajan pääasiassa vanhalla porkkana-astralla ja Audi A4:lla vain joskus. Tästä "millä autolla ajat"-keskustelua on käyty käytettyjen autojen puolella.

      
  • Ai jaa......ilmeisesti laitoin otsikon sitten väärin kun halusin alunperin tietää millaisia uusia autoja on porukka tilannut tai ostanut.

      
  • no mut määhän nyt en niin kauheesti ajele ku korttiki puuttuu... viel menee 6 vuotta ennenku pääsee...... :frowning:

      
  • Lainaus:
    13.12.2004 klo 14:22 Supra kirjoitti
    no mut määhän nyt en niin kauheesti ajele ku korttiki puuttuu... viel menee 6 vuotta ennenku pääsee...... :frowning:

    Ei sitä kortilla ajeta. Hanki mökki-tai peltoauto... :smile:

      
  • nii i supra veisailee samaa , kumpa suomeski sais edes 15v ajaa autolla "laillisesti" :cry: . ku en jaksais milläää odottaa 6 vuotta :cry:

      
  • Toyota Corolla vm. 2004 :grin:

      
  • Vastataan nyt sitten tällekin palstalle... sinihopea Honda HR-V 1.6-VTEC ja vuosimalli 2004.

      
  • Nyt ajelen uuden karheella Citroen C4 2.0hdi:llä. :grin:

      
  • Loeb
    Millanen se uus nelonen nyt sit on?
    vähän oon yrittänyt äitille puhuu golfin seuraajaks.
    Onhan se ainakin nyvän näkönen.
    Miten se digimittaristo näkyy esim. kirkkaassa aurinkossa (no joo kirkas aurinko joulukuusa)

    Itse ajan -96 Xantia 2.0 16V:llä. Päivääkään en vaihtais vielä pois, vaikka jo melken 20 000km on yhdessä kuljettu.

    [-miksu- muokkasi tätä viestiä 15.12.2004 klo 00:30]
      
  • -02 Audi A4 2,0 ja Opel Astra 1,6 -95

      
  • Citroen C5 2,0 SX Berline vm.2005

      
  • BMW 316i -02 1.8

    [rastiniilo muokkasi tätä viestiä 16.12.2004 klo 13:01]
      
  • Mulla on Citroen pikkuauto (C1) joka on ollut onnistunut hankinta, auto oli halvimpia vaihtoehtoja ja on täyttänyt odotukset mainiosti.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit