Tosi paljon näkee Volvo XC 60:ta taksina Hesassa

12 kommenttia

Eli ei se ilmeisesti niin kovin ahdas auto olekaan.

  
  • Varmaan moni ostanut korvaamaan V70:stä juuri tuosta syystä, että tilaa itse asiassa onkin enemmän kuin kuvitteli. Lisäksi saa nelivedon ja maavaraa..

      
  • Taksiautojen kirjo on tosiaan laajentunut älyttömästi. Jopa katumaastureiden, kuten CR-V:n, genreen.



    Ehkäpä työntävät asiakkaat ovat kyllästyneet niihin iänikuisiin mersuihin...

      
  • Kävin pari vuotta sitten istumassa ja edessä kyllä on lääniä yli 190-selle. Takana oli sitten jalkatilaa etupenkin sekänojan ja takapenkin välillä 8 cm. Joten ostin sitten Foresterin.

      
  • No on tuolla silti hintaa, päälle viidenkympin joka tapauksessa jos meinaa nelivetoautomaatin ottaa. Eli ei mikään halpa kakkula....

      
  • XC60 on ohittanut myynnissä jo Honda CR-V:n, joten ei ihme että niitä näkee nykyään niin paljon.



    "XC60:n vahvaa asemaa kuvaa se, että vielä toissa vuonna Honda CR-V oli Suomen myydyin maasturi. Viime vuonna XC60 kiilasi ohi vain 11 autolla."



    http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110154429

      
  • Derrick:

    Eli ei se ilmeisesti niin kovin ahdas auto olekaan.




    Tosi paljon näkee Toyota Priusta taksina Hesassa.



    Eli ei se (Prius) ilmeisesti niin kovin ahdas auto olekaan. :smile:

      
  • Eipä asiakkaan viihtyvyydellä ole merkitystä tilanteessa, jossa kilpailu on tehokkaasti estetty. Tällöin Priuskin soveltuu mainiosti taksiksi.

      
  • NHB:

    Eipä asiakkaan viihtyvyydellä ole merkitystä tilanteessa, jossa kilpailu on tehokkaasti estetty. Tällöin Priuskin soveltuu mainiosti taksiksi.




    Arveletko että olisi vielä viihtyisämpiä takseja, jos "kilpailu ei olisi estetty"....

    :lol:

      
  • Ammattilainen:

    NHB:
    Eipä asiakkaan viihtyvyydellä ole merkitystä tilanteessa, jossa kilpailu on tehokkaasti estetty. Tällöin Priuskin soveltuu mainiosti taksiksi.


    Arveletko että olisi vielä viihtyisämpiä takseja, jos "kilpailu ei olisi estetty"....
    :lol:




    Vaikka säänöstelyn vapauttamista kannatankin, niin ei tarvitse mennä kuin Tukholmaan tutustumaan kalustoon niin huomaa mihin suuntaan se taksien viihtyvyys menee kun kilpailu on vapaata. Sellaisia romuja (ja kuskeja) liikenteessä, että useimmiten kyydissä hirvittää.



      
  • NHB:

    Eipä asiakkaan viihtyvyydellä ole merkitystä tilanteessa, jossa kilpailu on tehokkaasti estetty. Tällöin Priuskin soveltuu mainiosti taksiksi.


    Voiko asiakas valita jonosta mieluisimman automallin, vai pitääkö ottaa kärjessä oleva pirssi? Entä voiko tilatessa neuvotella toivomuksia tai ehtoja mallista? Isomman varmaan saa jos on porukkaa enemmän.



    En ole taksin suurkuluttaja, mutta silloin kun olen sattunut tarvitsemaan niin sieltä on tullut se mikä on sattunut tulemaan. Eli normimersu. Luulis halvempiakin automalleja löytyvän, vai tekeekö kilpailunrajoittaminen hommasta niin kannattavaa että on varaa valita yrittäjää miellyttäviä malleja? Toisaalta eipä se hankintahinta varmaan ole kuin pieni osa kaikista taksiautoilun kustannuksista.

      
  • Asiakas voi jonosta valita mieluisan auton, yleensä suositellaan kuitenkin sitä ensimmäistä, ihan kunnioituksesta kaveria kohtaan. Keskus harvoin rupeaa kovin yksitysikohtaisia toivomuksia auton suhteen ottamaan vastaan, isot autot ja farmarit sun muut on toki erikseen.



    Ja aika monikin on viime vuosina hoksannut, että taksin ei tartte olla volvo tai mersu, jopa paremmat tilat löytyy halvemmistakin autoista....



    Toki volvo ja mese on markkinajohtajat edelleen.

      
  • Se onkin tavallaan käsittämätöntä että taksiporukka sitoo isoja määriä rahaa brandiautoihin, vaikka varmasti parempi tuotto tulee edullisempien autojen pitämisestä.



    Kun kerran valintaakaan ei tapahdu; lentokentällä se mikä tulee eteen, otetaan. Tilauksenkin yhteydessä tulee se mikä tulee. Taksitolpalla otetaan ensimmäinen. Se on oikeastaan vaan "arvolle sopivuudesta" kiinni tuo asia. Joku taksifirma pitää jostain ja toinen toisesta.



    MUTTA



    Kokonaan eri asia voi sitten olla tosiaan kestävyys. Mitenkäs sitten on? Taksimiehet ne parhaiten varmaan tietää tuon miten mikäkin kestää, vaikkakin vastaus voipi sisältää aina perustelun omalle valinnalleen.. Jos korealaisen saa edukkaasti, kestääkö ne yhtä hyvin kuin saksalainen?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit