Tuulilasin mukaan takaisinkutsu koskisi 2.6 miljoonaa autoa. Muutenkin tarkempaa tietoa kuin jossain IS. SItten kun TM juttu samasta aiheesta tulee tiedämme varmasti vieläkin enemmän.
Pieniä tuntuu olevan tosiaan VW-konsernin ongelmat DSG, TDI ja TSFI + muut. Missähän nyt joudutaan jatkamaan takuuta viimeksi tais olla Kiinassa vai oliko Saksassa.
Kauppalehden mukaan tämän päivän miljoonaluokan taikaisinkutsu koskee vain kolmea pikku ongelmaa eli DSG-vaihteistoa, TDI-moottoria ja erinäisiä sähkövikoja.
Mulle on koko ajan toitotettu täällä, että premiumin ostaja saa jotain enemmän kuin muiden autojen ostajat.
Se näyttääkin olevan totta, ne saa enemmän vikoja, kuin muiden merkkien ostajat.
Olehyvä mutta listan ylivoimaisesti huonoin auto eli Audihan ei ole premium eli kyllä ne oikeat premiumit ovat kuitenkin tavis autoja kuten listan Audia esimerkiksi paljon parempia kuten näkyy.
On se kumma että täällä vaan porukulla hauskaa kun miljoonilla Volkkari Groupin auton omistajilla KUPLA laadusta puhkes tänään ja kohta tulossa kutsu korjaamolle. toivottavasti kaikki kolme kutsua korjattaisiin yhdellä korjaamo käynnillä. Bemarin vanhat kutsut tuskin lämmittää niitä miljoonia Vaggilaisia joille kohta posti tuo kutsun korjaamolle.
Tietääkö kukaan hoidetaanko TSFI ketju ongelmat vihdoin tämän kutsun jälkeen? vai onko ensin jakohihna koneitten vuoro niitähän on hajoillut pitkin pohjois-suomea.
Itse olen saanut aikanaan kutsun merkkihuoltoon auton automaattivaihteistoon liittyen toisen merkkisellä autolla, vaikka vaihteistossa ei minulla ollut ollut vikoja. Korjaamolla vaihteiston mekaniikkaan oli vaihdettu paljon uusia osia ja vaihteiston toiminta parani tuolloin selkeästi. Mikäpä on kuluttajalle mukavampaa kuin saada uudet päivitetyt osat autoon ilmaiseksi. Ilmeisesti vaihteiston toimintaa on parannettu myös myöhemmin määräaikaishuollon yhteydessä päivittämällä ohjelmistoa, ainakin siltä tuntuu.
Kollega harkitsi Tiguanin ostoa Pekingissä. Sitä ei enää myydä kuin manuaalina joka on kyllä aika raskas kytkimelle paikallisissa ruuhkissa. Osti lopulta neliveto Subaru Forrester'in, made in Japan. Maksoi vähemmän kuin volkkari ja sai heti kun varusteet oli riittävän lähellä toiveita.
Volkswagen Groupissa tuntuu olevan yleinen käytäntö ja paljon vikoja jää myös korjaamatta ja asiakas maksaa. Lueppas tästäkin uutisesta melkeen kaikki kirjoittajat ovat kyseisen konsernin pettyneitä asiakkaita. Tuskin kaikki ovat trolleja
Volkswagen Groupissa tuntuu olevan yleinen käytäntö ja paljon vikoja jää myös korjaamatta ja asiakas maksaa. Lueppas tästäkin uutisesta melkeen kaikki kirjoittajat ovat kyseisen konsernin pettyneitä asiakkaita. Tuskin kaikki ovat trolleja
"Oma Volkswagen kävi takuuaikana 26 kertaa korjattavana, tosin kilometrejäkin tuli noin 200tkm. Takuun loputtua lähetin Hannoveriin Volkswagenin tehtaalle, josta autoni tuli, laskun auton tuotekehitykseen käyttämästäni ajasta, noin niinkuin piikkinä surkeasta laadusta tämän yksilön kohdalla. Vastausta en odottanut, mutta vastasivat ja pahoittelivat kokemuksiani, mikä on jo sinällään hieno ele suurelta tehtaalta. Loppu hyvin kaikki hyvin ja alla on taas uusi VW."
Täytyy sanoa, että vastaavan kokemuksen jälkeen en itse todellakaan tekisi samoin kuin kirjoittaja, elikkä että noiden korjaamoreissujen jälkeen vielä hankkisin saman merkkisen uuden auton.
Tuulilasin mukaan takaisinkutsu koskisi 2.6 miljoonaa autoa. Muutenkin tarkempaa tietoa kuin jossain IS. SItten kun TM juttu samasta aiheesta tulee tiedämme varmasti vieläkin enemmän.
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/vw-konserni-kutsuu-takaisin-26-miljoonaa-autoa
Ei se BMW mikään puhas pulmunen ole. Mutta pääasia on, että niitä kutsui tulee monilla merkeillä.
http://www.reuters.com/article/2013/02/19/us-bmw-recall-idUSBRE91I0TZ20130219
http://www.bmwblog.com/2013/09/29/bmw-recall-2012-14-models-n20-n26-engine/
http://news.yahoo.com/bmw-recalls-176-000-vehicles-over-power-brake-112255323--finance.html
Taitaa olla aika kova paikka tämä hurja takaisinkutsukampanja VW-konsernilta Vagholiceille vai mitä Mikko__?
Kyl, ja BMWholtsuille, vai mitä Suihing
Volkkarin takaisinkutsu on tosi kova paikka
Pieni sulakeongelma aika pientä verrattuna bemarin jätelavalta löydettiin tekniikkaan DDDDDDDDDDD
Pieniä tuntuu olevan tosiaan VW-konsernin ongelmat DSG, TDI ja TSFI + muut. Missähän nyt joudutaan jatkamaan takuuta viimeksi tais olla Kiinassa vai oliko Saksassa.
Kauppalehden mukaan tämän päivän miljoonaluokan taikaisinkutsu koskee vain kolmea pikku ongelmaa eli DSG-vaihteistoa, TDI-moottoria ja erinäisiä sähkövikoja.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volkswagen+julkisti+kolme+huoltokutsua/201311566347
M6-kuskille luvattiin, että BMW on premiumia, mut ei se sittenkää ollut, joten hajotti sen julkisesti
https://www.youtube.com/watch?v=X_G1sDkHVDU
Harmi että ei saanut autoaan kuntoon. Mut ei monet muutkaan saanut.
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/uusi+tietojarjestelma+petti+heti+ndash+bmwt+jonottavat+varaosia+saksassa/a923120
"BMW pelkää nyt, että auton hyvä maine premium-merkkinä kärsii tietoteknisestä järjestelmäongelmasta, jota ei saada kuntoon".
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/08/28/bemarikuskit-raivoavat-varaosista-tama-on-okki/201311930/304
Mitenköhän Mikko M6 kuski olisi seonnut jos sillä olisikin ollut maailman huonoimmaksi valittu auto eli Audi RS6:nen
http://www.iltalehti.fi/autot/2012112816385952_au.shtml
https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/loistoautot-loistavat-vikatilaston-karjessa
Suihing. Se vaihto sit vanhempaan ÄRskutoseen ja san että parempi on
Oliko sekin Bemari kun kerran vaihto suoraan kutoseen eli ÄRkutoseen?
Suihing. Edelleen ÄRskutoseen vaihtoi bemminsä, eli Adeen.
Sui Hing:
Kiitos tuosta listasta.
Mulle on koko ajan toitotettu täällä, että premiumin ostaja saa jotain enemmän kuin muiden autojen ostajat.
Se näyttääkin olevan totta, ne saa enemmän vikoja, kuin muiden merkkien ostajat.
Mikko__:
Vai olisko pikemminkin muokkauksen jälkeen kun kopioin sinun tekstistä omaani ÄRkutoseen tekstin
Sui Hing:
Suihing. Se pieni s oli juuri piilossa sinulle, mutta itse muokkasit
peltilehmä69:
Olehyvä mutta listan ylivoimaisesti huonoin auto eli Audihan ei ole premium eli kyllä ne oikeat premiumit ovat kuitenkin tavis autoja kuten listan Audia esimerkiksi paljon parempia kuten näkyy.
Se näyttääkin olevan totta, ne saa enemmän vikoja, kuin muiden merkkien ostajat.
Niikuin BMW:kin
On se kumma että täällä vaan porukulla hauskaa kun miljoonilla Volkkari Groupin auton omistajilla KUPLA laadusta puhkes tänään ja kohta tulossa kutsu korjaamolle. toivottavasti kaikki kolme kutsua korjattaisiin yhdellä korjaamo käynnillä. Bemarin vanhat kutsut tuskin lämmittää niitä miljoonia Vaggilaisia joille kohta posti tuo kutsun korjaamolle.
Tietääkö kukaan hoidetaanko TSFI ketju ongelmat vihdoin tämän kutsun jälkeen? vai onko ensin jakohihna koneitten vuoro niitähän on hajoillut pitkin pohjois-suomea.
Sulake, polttoaineputken ympärille hankaussuoja ja öljyn vainto... Aivan mielettömän HURJAA!!!
http://www.hs.fi/autot/a1384402081398?jako=f254b484b33c1de3528ebafb536a8994
Itse olen saanut aikanaan kutsun merkkihuoltoon auton automaattivaihteistoon liittyen toisen merkkisellä autolla, vaikka vaihteistossa ei minulla ollut ollut vikoja. Korjaamolla vaihteiston mekaniikkaan oli vaihdettu paljon uusia osia ja vaihteiston toiminta parani tuolloin selkeästi. Mikäpä on kuluttajalle mukavampaa kuin saada uudet päivitetyt osat autoon ilmaiseksi. Ilmeisesti vaihteiston toimintaa on parannettu myös myöhemmin määräaikaishuollon yhteydessä päivittämällä ohjelmistoa, ainakin siltä tuntuu.
Kollega harkitsi Tiguanin ostoa Pekingissä. Sitä ei enää myydä kuin manuaalina joka on kyllä aika raskas kytkimelle paikallisissa ruuhkissa. Osti lopulta neliveto Subaru Forrester'in, made in Japan. Maksoi vähemmän kuin volkkari ja sai heti kun varusteet oli riittävän lähellä toiveita.
Tuo on totta.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/autotehtaat+pimittavat+miljoonia+korjauskutsuja/201311567563
finman:
Volkswagen Groupissa tuntuu olevan yleinen käytäntö ja paljon vikoja jää myös korjaamatta ja asiakas maksaa. Lueppas tästäkin uutisesta melkeen kaikki kirjoittajat ovat kyseisen konsernin pettyneitä asiakkaita. Tuskin kaikki ovat trolleja
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288622219766.html#comments-anchor
finwoman:
Tuolla linkin palautteissa oli seuraava teksti:
"Oma Volkswagen kävi takuuaikana 26 kertaa korjattavana, tosin kilometrejäkin tuli noin 200tkm. Takuun loputtua lähetin Hannoveriin Volkswagenin tehtaalle, josta autoni tuli, laskun auton tuotekehitykseen käyttämästäni ajasta, noin niinkuin piikkinä surkeasta laadusta tämän yksilön kohdalla. Vastausta en odottanut, mutta vastasivat ja pahoittelivat kokemuksiani, mikä on jo sinällään hieno ele suurelta tehtaalta. Loppu hyvin kaikki hyvin ja alla on taas uusi VW."
Täytyy sanoa, että vastaavan kokemuksen jälkeen en itse todellakaan tekisi samoin kuin kirjoittaja, elikkä että noiden korjaamoreissujen jälkeen vielä hankkisin saman merkkisen uuden auton.
Hullu saa olla, muttei tyhmä.