Trollin olisi syytä joskus ottaa selvää mitä Audin korimalleja ei enää valmisteta ja lukea tarkemmin niitä Forbesin juutuja.
NHB linkin Audi A6:sta ei ole valmistettu moneen vuoteen ja kohta viimeinen tuon korinen Q7 rullaa Slovakian tehtaalta Bratislavasta vai joko on rullannut?
Etkö tosiaankaan mitään parempaa provoa keksi? Korimallilla ei nyt ole mitään tekemistä minkään kanssa, mutta pistetään nyt pyynnöstäsi Forbesin listalta kuluvan vuoden malleja:
Tuossa on kyllä juttu Forbesilta, mutta siinä ei Audista kerrota yhtään mitään muuta kuin se, että Jenkkien markkinoille esiteltävä Q3 tehdään samassa Slovakian tehtaassa kuin muutama muu auto. Sinun mielukuvitusjutussa taasen oli kirjoitettu yhtä sun toista. Sitä juttua ei näköjään löytynyt muualta kuin mielikuvituksesi syövereistä. Sen sijaan Forbes listaa Audin yksiselitteisesti premiumiksi ja sen voit tarkastaa yllä olevista linkeistä aina kun alkaa epäilyttämään.
Jos olisin tiennyt miten paljon kateutta ja mielipahaa RinkeliSkoda fanien keskuudessa aiheuttaa kun mainitsee Bemarin olevan premium luokan työsuhdeautojen ykkönen. Olisin jättänyt asian kertomatta.
Itse ihmettelen, miksi Julle (eli nimimerkkini kopioinut Ajattelija2014, eli VeeAaaGee, eli Posliinisauberi, eli kopio-Wesa) poisti aloituksestaan sen osan, jossa hän viittasi uutisen yhteydessä olevaan äänestykseen. Jullehan alunperin kirjoitti kovin innoissaan myös äänestyksestä, mutta myöhemmin hän poisti tämän tekstin pätkän.
Mahtoiko Julle poistaa äänestykseen viittaavan osan sen vuoksi, että äänestyksen alussa BMW oli niukasti johdossa, mutta nyt kiinnostavin merkki onkin Audi 25 % äänisaaliilla ja BMW on saanut vaivaiset 8 % äänistä. Vähemmän kuin Volvo (14 %) ja Skoda (9 %). Julle ei voi ainakaan väittää, että Ilta-Sanomien äänestyksellä ei olisi merkitystä, sillä hänhän on toisesta Ilta-Sanomien äänestyksestä täällä toitottanut viikkoja.
Ei vaikuta BMW kovin haluttavalta merkiltä. Skodakin on haluttavampi. Ja koska Jullella on vankka usko Ilta-Sanomien äänestyksiin, niin voimme yksissä tuumin todeta, että BMW ei ole premiumia. Premiumstatus kuvaa juuri auton haluttavuutta ja halpismerkki Skodakin on näemmä Bemaria haluttavampi äänestäjien mielestä. Ja muista Julle, että Ilta-Sanomien äänestys on aina oikeassa.
Siinä meni sekin ilonaihe Jullelta. Aika julmaa, että jopa Skoda nousi Bemaria haluttavammaksi. Ei ihme, että Jullella tuli kiire poistaa kaikki höpinänsä äänestystuloksesta.
Itse ihmettelen, miksi Julle (eli nimimerkkini kopioinut Ajattelija2014, eli VeeAaaGee, eli Posliinisauberi, eli kopio-Wesa) poisti aloituksestaan sen osan, jossa hän viittasi uutisen yhteydessä olevaan äänestykseen. Jullehan alunperin kirjoitti kovin innoissaan myös äänestyksestä, mutta myöhemmin hän poisti tämän tekstin pätkän.
Mahtoiko Julle poistaa äänestykseen viittaavan osan sen vuoksi, että äänestyksen alussa BMW oli niukasti johdossa, mutta nyt kiinnostavin merkki onkin Audi 25 % äänisaaliilla ja BMW on saanut vaivaiset 8 % äänistä. Vähemmän kuin Volvo (14 %) ja Skoda (9 %). Julle ei voi ainakaan väittää, että Ilta-Sanomien äänestyksellä ei olisi merkitystä, sillä hänhän on toisesta Ilta-Sanomien äänestyksestä täällä toitottanut viikkoja.
Ei vaikuta BMW kovin haluttavalta merkiltä. Skodakin on haluttavampi. Ja koska Jullella on vankka usko Ilta-Sanomien äänestyksiin, niin voimme yksissä tuumin todeta, että BMW ei ole premiumia. Premiumstatus kuvaa juuri auton haluttavuutta ja halpismerkki Skodakin on näemmä Bemaria haluttavampi äänestäjien mielestä. Ja muista Julle, että Ilta-Sanomien äänestys on aina oikeassa.
Siinä meni sekin ilonaihe Jullelta. Aika julmaa, että jopa Skoda nousi Bemaria haluttavammaksi. Ei ihme, että Jullella tuli kiire poistaa kaikki höpinänsä äänestystuloksesta.
Ihme vaikka Skoda ja Audi kiinnostaa IS kyselyssä enemmän työsuhdeautoksi kuin BMW ei siis suinkaan puhuta haluttavammasta kuten NHB valheellisesti väittää. Silti ihmiset valitsevat oikeassa elämässä kuitenkin mieluimmin Bemarin työsuhdeautoksi ehkä järki ja Julle voittavat aina lopuksi.
Jos minua tarkoitatte en ymmärrä minkä tuloksen poistosta puhutte taitaa olla pojilla vilkas mielikuvitus ainakin juttujen perusteella.
Nuolkaahan pojat haavojanne yön yli jatketaan sitten joku toinen kerta. Työssä käyvät ei voi roikkua täällä 24/7
Vähän myöhäistä alkaa perumaan kirjoituksiaan kun kumppani ehti jo vastata hehkutukseesi. Eiköhän tämä ole tässä. Kirjoittelet tapasi mukaan tylsiä ja huonoja provoja. Sitten kun korttitalosi kaatuu päällesi, alat pyyhkimään höpinöitäsi. Kokeile jatkaa jossakin lasten keskustelupalstalla noita sekoilujasi. Sinulla ei koskaan ole tuon enempää ollut selkärankaa tai edes älyä kirjoittaa sellaisia provoja, joita ei tarvitsisi olla heti muokkaamassa.
Moderoimattomalla palstalla ainoa tapa vähentää tuota täysin tarpeetonta sotkuasi on olla vastaamatta höpinöihisi. Pahoittelen kaikille sitä, että tässä keskustelussa korjasin pari asiavirhettäsi ja samalla houkuttelin sinua kirjoittamaan taas muutaman totaalisen nolon viestin. Yritän parantaa tapani. Moni kirjoittaja on tässä minua parempi ja aion ottaa oppia heiltä ja toivon muidenkin tekevän saman.
Pistä Forbesin linkit talteen ja etsi sieltä heikkona hetkenä neuvoja.
Harvemmin nämä iltalehtien kyselyt mitään kertoo. Taitaa tuo keltainen lehdistö myös kerätä lukioiksi näitä ihmisiä, jotka iloitsevat jokaisesta "BMW kaahasi ylinopeutta" artikkelista ja lukevat muutakin IL/IS hömppää: Katso Kuvat!
Onpa minunkin vanha lukiokaverini yksi iso Audi fanaatikko. Audi sitä ja Audi tätä. Paras auto maailmassa ja Bemarit on juppiautoja. Audin neliveto on yliveto ja RS6 on hieno. Kaveri on kouluttamaton sossun elätti, ei omista mitään autoa.
Itse ihmettelen, miksi Julle (eli nimimerkkini kopioinut Ajattelija2014, eli VeeAaaGee, eli Posliinisauberi, eli kopio-Wesa) poisti aloituksestaan sen osan, jossa hän viittasi uutisen yhteydessä olevaan äänestykseen. Jullehan alunperin kirjoitti kovin innoissaan myös äänestyksestä, mutta myöhemmin hän poisti tämän tekstin pätkän.
Mahtoiko Julle poistaa äänestykseen viittaavan osan sen vuoksi, että äänestyksen alussa BMW oli niukasti johdossa, mutta nyt kiinnostavin merkki onkin Audi 25 % äänisaaliilla ja BMW on saanut vaivaiset 8 % äänistä. Vähemmän kuin Volvo (14 %) ja Skoda (9 %). Julle ei voi ainakaan väittää, että Ilta-Sanomien äänestyksellä ei olisi merkitystä, sillä hänhän on toisesta Ilta-Sanomien äänestyksestä täällä toitottanut viikkoja.
Ei vaikuta BMW kovin haluttavalta merkiltä. Skodakin on haluttavampi. Ja koska Jullella on vankka usko Ilta-Sanomien äänestyksiin, niin voimme yksissä tuumin todeta, että BMW ei ole premiumia. Premiumstatus kuvaa juuri auton haluttavuutta ja halpismerkki Skodakin on näemmä Bemaria haluttavampi äänestäjien mielestä. Ja muista Julle, että Ilta-Sanomien äänestys on aina oikeassa.
Siinä meni sekin ilonaihe Jullelta. Aika julmaa, että jopa Skoda nousi Bemaria haluttavammaksi. Ei ihme, että Jullella tuli kiire poistaa kaikki höpinänsä äänestystuloksesta.
Ihme vaikka Skoda ja Audi kiinnostaa IS kyselyssä enemmän työsuhdeautoksi kuin BMW ei siis suinkaan puhuta haluttavammasta kuten NHB valheellisesti väittää. Silti ihmiset valitsevat oikeassa elämässä kuitenkin mieluimmin Bemarin työsuhdeautoksi ehkä järki ja Julle voittavat aina lopuksi.
Jos minua tarkoitatte en ymmärrä minkä tuloksen poistosta puhutte taitaa olla pojilla vilkas mielikuvitus ainakin juttujen perusteella.
Nuolkaahan pojat haavojanne yön yli jatketa sitten joku toinen kerta. Työssä käyvät ei voi roikkua täällä 24/7
Eiköhän aika monikin ehtinyt lukemaan, että alun perin vouhotit myös äänestystuloksesta. Raukka joutui poistamaan typeriä kirjoituksiaan, kun Audi meni heittämällä ohi.
Ahaa, nyt kun BMW ei pärjännytkää äänestyksessä, niin aikaisemmin mielestäsi niin luotettava IS äänestys ei ratkaisekaan mitään, vaan tosielämän myynti on tärkeää. Kiva kun vihdoin myönsit tämän, sillä tosielämässähän Audi myi Suomessa selvästi enemmän autoja kuin BMW. Uuups...Julle puhui itsensä taas vaihteeksi pussiin
No hyvä että menet nukkumaan. Ehkä jaksat sitten taas skarpata äidinkielen tunnilla, jospa vihdoin parin vuoden päästä osaisit kirjoittaa ymmärrettävää Suomea. Tai edes sellaista Suomea, ettei jokainen 20:stä eri nimimerkistäsi heti paljastu Julleksi. Voisit sitten vähän uskottavammin trollailla ja tapasi mukaan keskustella itsesi kanssa juhannuksena ja uuden vuoden yönä Audista.
Vähän myöhäistä alkaa perumaan kirjoituksiaan kun kumppani ehti jo vastata hehkutukseesi. Eiköhän tämä ole tässä. Kirjoittelet tapasi mukaan tylsiä ja huonoja provoja. Sitten kun korttitalosi kaatuu päällesi, alat pyyhkimään höpinöitäsi. Kokeile jatkaa jossakin lasten keskustelupalstalla noita sekoilujasi. Sinulla ei koskaan ole tuon enempää ollut selkärankaa tai edes älyä kirjoittaa sellaisia provoja, joita ei tarvitsisi olla heti muokkaamassa.
Moderoimattomalla palstalla ainoa tapa vähentää tuota täysin tarpeetonta sotkuasi on olla vastaamatta höpinöihisi. Pahoittelen kaikille sitä, että tässä keskustelussa korjasin pari asiavirhettäsi ja samalla houkuttelin sinua kirjoittamaan taas muutaman totaalisen nolon viestin. Yritän parantaa tapani. Moni kirjoittaja on tässä minua parempi ja aion ottaa oppia heiltä ja toivon muidenkin tekevän saman.
Pistä Forbesin linkit talteen ja etsi sieltä heikkona hetkenä neuvoja.
Hyvä etten vielä kerennyt nukkumaan kun rupesit jatkamaan valheitasi alkuperäinen ja tärkein väite on kuten avauksen otsikkokin sanoo "Premium luokan työsuhdeautojen ykkönen BMW "
Se tuntuu kyrsivän sinua todella paljon hyvä niin se on kaatellisile ja katkerille ihan oikeen.
Asiavirheistä puhuttaessa NHB puhui että Audi ja Skoda hänen lempi merkkinsä olivat IS äänestyksessä haluttavampia kuin BMW vaikka äänestyksessä kysyttiin Mikä työsuhdeautojen TOP-10 -merkeistä kiinnostaa eniten ja NHB puhui haluttavuudesta.
Harvemmin nämä iltalehtien kyselyt mitään kertoo. Taitaa tuo keltainen lehdistö myös kerätä lukioiksi näitä ihmisiä, jotka iloitsevat jokaisesta "BMW kaahasi ylinopeutta" artikkelista ja lukevat muutakin IL/IS hömppää: Katso Kuvat!
Onpa minunkin vanha lukiokaverini yksi iso Audi fanaatikko. Audi sitä ja Audi tätä. Paras auto maailmassa ja Bemarit on juppiautoja. Audin neliveto on yliveto ja RS6 on hieno. Kaveri on kouluttamaton sossun elätti, ei omista mitään autoa.
Aika monen tuntemani Audi fanaatikon tarina on hyvin samanlainen tääläkin niitä näkee 24/7 kuluttamassa aikaa.
Ja kiinnostavuus tai haluttavuus Bemariin ei käy siinä vaiheessa ilmi, kun autoa pitäisi omilla rahoilla ostaa. Olet Julle kyllä harvinaisen yksinkertainen tapaus.
Itse ihmettelen, miksi Julle (eli nimimerkkini kopioinut Ajattelija2014, eli VeeAaaGee, eli Posliinisauberi, eli kopio-Wesa) poisti aloituksestaan sen osan, jossa hän viittasi uutisen yhteydessä olevaan äänestykseen. Jullehan alunperin kirjoitti kovin innoissaan myös äänestyksestä, mutta myöhemmin hän poisti tämän tekstin pätkän.
Mahtoiko Julle poistaa äänestykseen viittaavan osan sen vuoksi, että äänestyksen alussa BMW oli niukasti johdossa, mutta nyt kiinnostavin merkki onkin Audi 25 % äänisaaliilla ja BMW on saanut vaivaiset 8 % äänistä. Vähemmän kuin Volvo (14 %) ja Skoda (9 %). Julle ei voi ainakaan väittää, että Ilta-Sanomien äänestyksellä ei olisi merkitystä, sillä hänhän on toisesta Ilta-Sanomien äänestyksestä täällä toitottanut viikkoja.
Ei vaikuta BMW kovin haluttavalta merkiltä. Skodakin on haluttavampi. Ja koska Jullella on vankka usko Ilta-Sanomien äänestyksiin, niin voimme yksissä tuumin todeta, että BMW ei ole premiumia. Premiumstatus kuvaa juuri auton haluttavuutta ja halpismerkki Skodakin on näemmä Bemaria haluttavampi äänestäjien mielestä. Ja muista Julle, että Ilta-Sanomien äänestys on aina oikeassa.
Siinä meni sekin ilonaihe Jullelta. Aika julmaa, että jopa Skoda nousi Bemaria haluttavammaksi. Ei ihme, että Jullella tuli kiire poistaa kaikki höpinänsä äänestystuloksesta.
Ihme vaikka Skoda ja Audi kiinnostaa IS kyselyssä enemmän työsuhdeautoksi kuin BMW ei siis suinkaan puhuta haluttavammasta kuten NHB valheellisesti väittää. Silti ihmiset valitsevat oikeassa elämässä kuitenkin mieluimmin Bemarin työsuhdeautoksi ehkä järki ja Julle voittavat aina lopuksi.
Jos minua tarkoitatte en ymmärrä minkä tuloksen poistosta puhutte taitaa olla pojilla vilkas mielikuvitus ainakin juttujen perusteella.
Nuolkaahan pojat haavojanne yön yli jatketa sitten joku toinen kerta. Työssä käyvät ei voi roikkua täällä 24/7
Eiköhän aika monikin ehtinyt lukemaan, että alun perin vouhotit myös äänestystuloksesta. Raukka joutui poistamaan typeriä kirjoituksiaan, kun Audi meni heittämällä ohi.
Ahaa, nyt kun BMW ei pärjännytkää äänestyksessä, niin aikaisemmin mielestäsi niin luotettava IS äänestys ei ratkaisekaan mitään, vaan tosielämän myynti on tärkeää. Kiva kun vihdoin myönsit tämän, sillä tosielämässähän Audi myi Suomessa selvästi enemmän autoja kuin BMW. Uuups...Julle puhui itsensä taas vaihteeksi pussiin
No hyvä että menet nukkumaan. Ehkä jaksat sitten taas skarpata äidinkielen tunnilla, jospa vihdoin parin vuoden päästä osaisit kirjoittaa ymmärrettävää Suomea. Tai edes sellaista Suomea, ettei jokainen 20:stä eri nimimerkistäsi heti paljastu Julleksi. Voisit sitten vähän uskottavammin trollailla ja tapasi mukaan keskustella itsesi kanssa juhannuksena ja uuden vuoden yönä Audista.
Tosi elämässä myös BMW myy selvästi enemmän autoja kuin Audi ja on aina tehnyt niin. Uuups...nyt osu ja uppos Ajattelija2013 puhui itsensä taas vaihteeksi pussiin ja hävisi tämänkin pelin.
Ja kiinnostavuus tai haluttavuus Bemariin ei käy siinä vaiheessa ilmi, kun autoa pitäisi omilla rahoilla ostaa. Olet Julle kyllä harvinaisen yksinkertainen tapaus.
Sinä se vasta ruudin keksijä olet kun noin puhut maailman myydyimmästä premium merkistä. Elä enää nolaa itseäsi enempää tässä on yhdeksi illaksi jo ihan tarpeeksi.
Taitaa olla niin, että koko premium on vain markkinamiesten keksimä termi, jolla ei ole mitään substanssia. On vain kalliita autoja ja halvempia autoja. Sillä voi toki pönkittää omaa statustaan, mutta mitään käytännön arvoa ko. termillä ei ole. Suosituin työsuhdeauto oli VW. Siitä ei pääse ylitse eikä ympäri.
Mitä tulee sitten VAG:iin, niin sieltä taitaa löytyä kyllä baijerilaiselle joka kategoriaan myös hinnakkaampi, tehokkaampi ja ylellisempi vaihtoehto. Eikö? Vai ovatko sellaiset merkit kuin Lamborghini, Bentley, Porsche ja Bugatti vieraita? Rolls Roycellä voi toki yrittää Bentleyä vastaan.
Toyota ja BMW sopivat brändeinä yhtä hyvin yhteen kuin jäätelö ja ketsuppi. BMW mainostaa ajamisen nautintoa ja viimeiset 30 vuotta TM:ää lukeneena Toyota ei ole sitä koskaan tarjonnut. Kestävää metallia kylläkin.
Vai ei ole käytännön arvoa premium termillä. Täällä forumilla Volkkari pojat ovat näyttäneet ottavan elämäntyökseen yrittää nosttaa Audi premium merkiksi. Täytyy sillä jotain arvoa silloin olla.
"Rolls Roycellä voi toki yrittää Bentleyä vastaan"
Eiköhän se ole kautta historian ollut juuri toisinpäin
Tuo Bentley oli vaan heitto, kun arvasin, että joku muistaa BMW:n omistavan Rollsin. Mutta löytyyhän sieltä VAG:lta sitten ne kaikki muut lutellut merkit. Ihan eri kokoluokan autovalmistajista on kuitenkin kyse.
Tuo premium termi on pelleilyä, kuten TM:n edellinen farmarivertailu todisti. Siinä halvempi Octavia voitti edellisen premiumtestin autot kaikissa mittauksissa, myös hiljaisuudessa. Jotenkin koki premium inflaation. Vaikka voihan sitä 1-sarjan halvinta bemaria tai A-sarjan mersua premiumiksi nimittää, jos se pelastaa oman päivän. Ainakin tuntee itsensä tärkeäksi.
Jos koko VW-konserni kilpailee BMW:n myyntiä vastaan. Varmasti voittaa käsittääkseni täällä pojat ovat väitelleet BMW:n ja Audin kesken. Muita VW-konsernin merkkejä otetaan vasta sitten apuun kun Audi jää alakynteen.
Audi A3:han floppasi muistaakseni aivan täysin siinä testissä ainakin oli testin voittajaa Bemaria paljon huonompi.
Minä en ole kummankaan merkin puolella. Huvittaa vaan tämä teidän nahistelu, kuin pikkupojat hiekkalaatikolla.
Mikään ei kuitenkaan tee bemarista sen enempää premiumia kuin audistakaan. Molemmilta löytyy hinnat alkaen mallit, joiden osia on sitten konsernin muissa merkeissä. Ja kohta ilmeisesti niitä Toyotan osia bemarissa? Jos mennään hintahaitarin yläpäähän niin sieltäkin löytyy sitten kummaltakin versiot, joilla pääsee rahoistaan hienosti eroon eikä varmaan kovin montaa yhteistä osaa halvempiin malleihin löydy.
BMW konsernia voi verrata VAG konserniin. Siinä vertailussa VAG on isompi.
Täällä on vähättelyä ilmassa eikä ihme BMW:n menestys näyttää olevan joillekin taas liikaa. Autoja nämä kuitenkin vain ovat. Näyttää niillä olevan tunteet eniten pinnassa joilla ei ole autoa lainkaan. Mitä te siitää saatte, kun haukutte kilpailevia merkkejä? Ei tule mieleenikään haukkua kenenkään valintoja, ajakoon kaikki autolla mikä parhaalta tuntuu.
Katkeruutta ilmeisesti aiheuttaa eniten se, ettei saa sitä minkä haluaisi ja se saa toisten tunteet pintaan ja kaikki tietää seuraukset. Vähemmän tunnetta ja enemmän järkeä keskusteluun sitä kai kaikki eniten kaipaa eikös? Henkilökohtaisuuksiin menevät solvaukset ovat pahimpia rimanalituksia mitä olla saattaa älkää sortuko siihen vaikka joskun kupit meneekin nurin.
Täällä on vähättelyä ilmassa eikä ihme BMW:n menestys näyttää olevan joillekin taas liikaa. Autoja nämä kuitenkin vain ovat. Näyttää niillä olevan tunteet eniten pinnassa joilla ei ole autoa lainkaan. Mitä te siitää saatte, kun haukutte kilpailevia merkkejä? Ei tule mieleenikään haukkua kenenkään valintoja, ajakoon kaikki autolla mikä parhaalta tuntuu.
Katkeruutta ilmeisesti aiheuttaa eniten se, ettei saa sitä minkä haluaisi ja se saa toisten tunteet pintaan ja kaikki tietää seuraukset. Vähemmän tunnetta ja enemmän järkeä keskusteluun sitä kai kaikki eniten kaipaa eikös? Henkilökohtaisuuksiin menevät solvaukset ovat pahimpia rimanalituksia mitä olla saattaa älkää sortuko siihen vaikka joskun kupit meneekin nurin.
Luehan nyt hieman ajatuksella mitä ja miksi täällä kirjoitetaan. Ei kukaan ole tässä Bemaria arvostellut, vaan lähinnä tuomme esille Jullen typerien kirjoituksien ristiriidat. Esimerkiksi sen, että alkuperäisessä aloituksessaan hän mahtaili BMW:n pärjäämisellä äänestyksessä, mutta kun Audi meni heittämällä ohi, niin kas kummaa, hän poistikin alunperin kirjoittamansa tekstin ja nyt äänestyksellä ei ole mitään väliä.
Kovasti hämmästelen tuota sinun jatkuvaa Jullen puolustelua. Jos joku muu kuin BMW-fani käyttäytyisi noin, niin olisiko se ok? Sinäkö et reagoisi mitenkään, jos joku kopioisi sinun nimimerkkisi ja kirjoittelisi päivästä toiseen p***aa kopionimimerkilläsi plus yli kymmenellä muulla yleensä toisilta kopioiduilla nimimerkillä. Ei kai ihme, että välillä menee vähän henkilökohtaisuuksiin. Kuten NHB totesi, parempi toki olisi, jos ei vastaisi mitään ja itsekään en tähän ketjuun aluksi kirjoittanut. Mutta välillä on pakko vastata jo ihan sekaannuksen vuoksi, ettei joku esimerkiksi luule, että minä kirjoitan noita vajaaälyisiä tekstejä. Tosin Jullen kirjoitustaito on niin heikoissa kantimissa, että onneksi meitä tuskin monikaan sekoittaa.
Ja kiinnostavuus tai haluttavuus Bemariin ei käy siinä vaiheessa ilmi, kun autoa pitäisi omilla rahoilla ostaa. Olet Julle kyllä harvinaisen yksinkertainen tapaus.
Sinä se vasta ruudin keksijä olet kun noin puhut maailman myydyimmästä premium merkistä. Elä enää nolaa itseäsi enempää tässä on yhdeksi illaksi jo ihan tarpeeksi.
Mielenkiintoista, miten sinä aina vaihdat tarkasteltavia tilostoja sen mukaan, missä BMW sattuu pärjäämään. Koko ketjun ajan olemme puhuneet myynnistä Suomessa. Sinun aloituksesi viittaa Suomen yritysautoihin. Miksi siis yhtäkkiä keskustelu kääntyykin maailmanlaajuiseen myyntiin, jos minä muistutan, että Audi myi Suomessa paljon enemmän kuin BMW.
Et muuten vielä vastannut, miksi poistit viittauksen siihen äänestykseen, joka aluksi oli mielestäsi niin tärkeä.
Ja kiinnostavuus tai haluttavuus Bemariin ei käy siinä vaiheessa ilmi, kun autoa pitäisi omilla rahoilla ostaa. Olet Julle kyllä harvinaisen yksinkertainen tapaus.
Sinä se vasta ruudin keksijä olet kun noin puhut maailman myydyimmästä premium merkistä. Elä enää nolaa itseäsi enempää tässä on yhdeksi illaksi jo ihan tarpeeksi.
Mielenkiintoista, miten sinä aina vaihdat tarkasteltavia tilostoja sen mukaan, missä BMW sattuu pärjäämään. Koko ketjun ajan olemme puhuneet myynnistä Suomessa. Sinun aloituksesi viittaa Suomen yritysautoihin. Miksi siis yhtäkkiä keskustelu kääntyykin maailmanlaajuiseen myyntiin, jos minä muistutan, että Audi myi Suomessa paljon enemmän kuin BMW.
Et muuten vielä vastannut, miksi poistit viittauksen siihen äänestykseen, joka aluksi oli mielestäsi niin tärkeä.
Älä nyt itket jos häviät kestä kerrankin kuin mies tiedän että se on ehkä liikaa vaaditttu.
Tämä keskustelu otsikon mukaan käsittelee työsuhdeautoja ja niissä BMW oli premium merkien myydyin. Sinä tapojesi mukaan et kestä sitä ja alat puhumaan Suomen jostain muusta myynnistä sitten kun minä puhun muusta myynnistä alkaa tuttu itku kun BMW onkin taas selvä voittaja. Voi voi sua reppanaa taidat olla vieläkin vihainen kun pari päivää sitten jäit kiinni ettei sulla olekkaan sitä "lohkolämmitin"autoa mitä olet täällä kertonut.
"Et muuten vielä vastannut, miksi poistit viittauksen siihen äänestykseen"
En muuten voi vastata semmoiseen mitä en ole tehnyt oletko lopullisesti seonnut?
Luehan nyt hieman ajatuksella mitä ja miksi täällä kirjoitetaan. Ei kukaan ole tässä Bemaria arvostellut
Luehan nyt itse ajatuksella. En sanonut että BMW:tä arvostellaan vaan: BMW:n menestystä ei tahdo kaikki oikein hyväksyä. BMW:n menestys on mielestäni täysin ansaittua joten voihan sen vastapoolikin tunnustaa. Eikä saivarrella kaiken aikaa. Miksi menet noin alas toteamalla toisen kirjoitukset vajaaälyisiksi? Ei tuollaista solvausta kukaan fiksu harrasta. Kyllä täällä minun nimimerkin joku teistä VW-faneista kopioi, mutta en nostanut siitä mitään meteliä. Se poistui kerran jälkeen ihan itsekseen.
Luehan nyt itse ajatuksella. En sanonut että BMW:tä arvostellaan vaan: BMW:n menestystä ei tahdo kaikki oikein hyväksyä. BMW:n menestys on mielestäni täysin ansaittua joten voihan sen vastapoolikin tunnustaa. Eikä saivarrella kaiken aikaa. Miksi menet noin alas toteamalla toisen kirjoitukset vajaaälyisiksi?
Missä BMW:n menestys on kielletty? Itse asiassa kaikki tässä keskustelussa pyörineet merkit ovat menestyneet poikkeuksellisen hyvin. Kuinka älykkäänä pidät palstan aktiivisimman provoilijan monilla nimimerkeillä kirjoittamia juttuja? Esimerkiksi vaikka tuo viesti, missä hän sepitti Forbesin nimissä satuja, joilla yritti todistella kuinka missään ei Audia pidetä premiumina, vaikka todellisuudessa Forbes kaikkien muiden lehtien tavoin luokittelee Audin premiumeihin.
Luehan nyt itse ajatuksella. En sanonut että BMW:tä arvostellaan vaan: BMW:n menestystä ei tahdo kaikki oikein hyväksyä. BMW:n menestys on mielestäni täysin ansaittua joten voihan sen vastapoolikin tunnustaa. Eikä saivarrella kaiken aikaa. Miksi menet noin alas toteamalla toisen kirjoitukset vajaaälyisiksi?
Missä BMW:n menestys on kielletty? Itse asiassa kaikki tässä keskustelussa pyörineet merkit ovat menestyneet poikkeuksellisen hyvin. Kuinka älykkäänä pidät palstan aktiivisimman provoilijan monilla nimimerkeillä kirjoittamia juttuja? Esimerkiksi vaikka tuo viesti, missä hän sepitti Forbesin nimissä satuja, joilla yritti todistella kuinka missään ei Audia pidetä premiumina, vaikka todellisuudessa Forbes kaikkien muiden lehtien tavoin luokittelee Audin premiumeihin.
Vähintään samanlainen satuiliahan olet itsekkin puhuit että IS äänestyksessä Audi ja Skoda oli haluttavampia kuin BMW vaikka äänestyksessä ei edes sitä kysytty vaan mikä työsuhdeautojen TOP-10 -merkeistä kiinnostaa eniten. Samaisen lehden toisessa äänestyksessä Audia ei pidetty premiumina vaikka väitätkin kaikien lehtien niin tekevän.
Volkswagen
7%
BMW
9%
Audi
25%
Volvo
15%
Skoda
9%
Ford
4%
Mercedes-Benz
15%
Toyota
8%
Opel
4%
Peugeot
4%
Ääniä yhteensä 17646
Miksihän BMW on saanut noin vähän ääniä?
Koska se on niin huono auto luulen. Siksi ihmetyttääkin miksi oikeassa elämässä se on suosituin premium luokan työsuhdeauto vaikka äänestyksessä niin ei ole. Mutta varmasti tuo äänestystulos harmittaa BMW maahantuojaa kun myynti on kasvanut reilusti ja taasen lohduttaa esim. Audin maahantuojaa jonka myynti on romahtanut aikaisempaan verrattuna.
Älä nyt itket jos häviät kestä kerrankin kuin mies tiedän että se on ehkä liikaa vaaditttu.
Onnittelut upeasti kirjoitetusta lauseesta.
Kiitos!
Harmi että et enää muuta keksinyt kun huomasit että olen kaikessa oikeassa ja sinä taaskin tapasi mukaan väärässä. Onneksi edes kirjoitusvirhe löytyi minulta. Sinun alaasi on enemmän asiavirheet.
Saattaa olla niin, että tämä laajalla rintamalla mollaava ja trollaava porukka on aktivoitunut. Kun ensin tuli turpiin ,että raikaa. Eikös tuo ole aivan näin? Älykkyyttä, päättelykykyä ja vähän muutakin.
Saattaa olla niin, että tämä laajalla rintamalla mollaava ja trollaava porukka on aktivoitunut. Kun ensin tuli turpiin ,että raikaa. Eikös tuo ole aivan näin? Älykkyyttä, päättelykykyä ja vähän muutakin.
Etkö ihan oikeasti ymmärrä mistä tässä on kyse, vai oletko yhtä lapsellinen kuin Julle. Kukaan ei ole Bemarin menestystä kiistämässä, eikä Bemaria arvostelemassa. Etkö nyt oikeasti ymmärrä, että Bemaria "arvostelemalla" olemme lähinnä tuoneet esille Jullen ristiriitaisia satuja, eikä kenenkään tarkoitus ole arvostella Bemaria. Ihan esimerkkinä se, että hän poisti aloituksestaan välittömästi äänestykseen viittaavan osan sen jälkeen, kun Audi meni Bemarista ohi. Yhtäkkiä äänestyksellä ei olekaan mitään merkitystä, vaikka BMW:n ollessa kärjessä äänestystulos oli todella oleellinen asia. Tämäkö ei tracktest ole mielestäsi trollausta, mukaanlukien tuo lukuisten kopionimimerkkien käyttäminen?
On tracktest aika naurettavaa, että sinä joka kitiset trollailusta jopa asiapitoisessa tekstissä, et näe mitään väärää tuossa Jullen idioottimaisessa toiminnassa. Kehtaat vielä valittaa, että me muut trollailemme. Tuleepahan taas esille tuo sinunkin merkkifanaattisuus. Aivan sama mitä p***aa joku kirjoittaa, kunhan vain kehuu Bemaria.
Jos joku "VAG" fanaatikko täällä kopioisi muiden nimemerkkejä ja kirjoittaisi päivästä toiseen sontaa Bemarista, niin kyllä se minua aivan yhtä paljon ärsyttäisi kuin tuo Jullenkin toiminta. Pointti tässä nyt on se, että yksi idiootti tuppaa pilaamaan nykyisin kaikki keskustelut sekoittamalla nimimerkit ja keksimällä lapsellisia homojuttuja, vaikka muut yrittävät kirjoittaa asiasta. Edes lämppäreihin liittyvässä jutussa keskustelu ei onnistunut, kun yksi tuli lukuisilla nimimerkeillä pilaamaan asiapitoisen keskustelun. Itselleni on aivan sama mitä merkkiä tuollainen fanittaa. Enkä taida olla tällä palstalla ainoa, joka tuohon touhuun on kyllästynyt.
Posliinisauberi:
Etkö tosiaankaan mitään parempaa provoa keksi? Korimallilla ei nyt ole mitään tekemistä minkään kanssa, mutta pistetään nyt pyynnöstäsi Forbesin listalta kuluvan vuoden malleja:
Midsize Premium Car: Audi
A6Audis adorable A6 garnered five Powercircles for its performance and fanciful features/instrument panel, with four given for its comfort and styling.
Large Premium Car: Audi A8
Receiving the highest 2012 APEAL score among all models, the A8 received top scores across the board for performance, comfort, and features/instrument panel, but only four Powercircles for its stately styling.
Tuossa on kyllä juttu Forbesilta, mutta siinä ei Audista kerrota yhtään mitään muuta kuin se, että Jenkkien markkinoille esiteltävä Q3 tehdään samassa Slovakian tehtaassa kuin muutama muu auto. Sinun mielukuvitusjutussa taasen oli kirjoitettu yhtä sun toista. Sitä juttua ei näköjään löytynyt muualta kuin mielikuvituksesi syövereistä. Sen sijaan Forbes listaa Audin yksiselitteisesti premiumiksi ja sen voit tarkastaa yllä olevista linkeistä aina kun alkaa epäilyttämään.
Jos olisin tiennyt miten paljon kateutta ja mielipahaa RinkeliSkoda fanien keskuudessa aiheuttaa kun mainitsee Bemarin olevan premium luokan työsuhdeautojen ykkönen. Olisin jättänyt asian kertomatta.
Ajattelija2013:
Siinä meni sekin ilonaihe Jullelta. Aika julmaa, että jopa Skoda nousi Bemaria haluttavammaksi. Ei ihme, että Jullella tuli kiire poistaa kaikki höpinänsä äänestystuloksesta.
NHB:
Ihme vaikka Skoda ja Audi kiinnostaa IS kyselyssä enemmän työsuhdeautoksi kuin BMW ei siis suinkaan puhuta haluttavammasta kuten NHB valheellisesti väittää. Silti ihmiset valitsevat oikeassa elämässä kuitenkin mieluimmin Bemarin työsuhdeautoksi ehkä järki ja Julle voittavat aina lopuksi.
Jos minua tarkoitatte en ymmärrä minkä tuloksen poistosta puhutte taitaa olla pojilla vilkas mielikuvitus ainakin juttujen perusteella.
Nuolkaahan pojat haavojanne yön yli jatketaan sitten joku toinen kerta. Työssä käyvät ei voi roikkua täällä 24/7
Vähän myöhäistä alkaa perumaan kirjoituksiaan kun kumppani ehti jo vastata hehkutukseesi. Eiköhän tämä ole tässä. Kirjoittelet tapasi mukaan tylsiä ja huonoja provoja. Sitten kun korttitalosi kaatuu päällesi, alat pyyhkimään höpinöitäsi. Kokeile jatkaa jossakin lasten keskustelupalstalla noita sekoilujasi. Sinulla ei koskaan ole tuon enempää ollut selkärankaa tai edes älyä kirjoittaa sellaisia provoja, joita ei tarvitsisi olla heti muokkaamassa.
Moderoimattomalla palstalla ainoa tapa vähentää tuota täysin tarpeetonta sotkuasi on olla vastaamatta höpinöihisi. Pahoittelen kaikille sitä, että tässä keskustelussa korjasin pari asiavirhettäsi ja samalla houkuttelin sinua kirjoittamaan taas muutaman totaalisen nolon viestin. Yritän parantaa tapani. Moni kirjoittaja on tässä minua parempi ja aion ottaa oppia heiltä ja toivon muidenkin tekevän saman.
Pistä Forbesin linkit talteen ja etsi sieltä heikkona hetkenä neuvoja.
Harvemmin nämä iltalehtien kyselyt mitään kertoo. Taitaa tuo keltainen lehdistö myös kerätä lukioiksi näitä ihmisiä, jotka iloitsevat jokaisesta "BMW kaahasi ylinopeutta" artikkelista ja lukevat muutakin IL/IS hömppää: Katso Kuvat!
Onpa minunkin vanha lukiokaverini yksi iso Audi fanaatikko. Audi sitä ja Audi tätä. Paras auto maailmassa ja Bemarit on juppiautoja. Audin neliveto on yliveto ja RS6 on hieno. Kaveri on kouluttamaton sossun elätti, ei omista mitään autoa.
Ajattelija2014:
Eiköhän aika monikin ehtinyt lukemaan, että alun perin vouhotit myös äänestystuloksesta. Raukka joutui poistamaan typeriä kirjoituksiaan, kun Audi meni heittämällä ohi.
Ahaa, nyt kun BMW ei pärjännytkää äänestyksessä, niin aikaisemmin mielestäsi niin luotettava IS äänestys ei ratkaisekaan mitään, vaan tosielämän myynti on tärkeää. Kiva kun vihdoin myönsit tämän, sillä tosielämässähän Audi myi Suomessa selvästi enemmän autoja kuin BMW. Uuups...Julle puhui itsensä taas vaihteeksi pussiin
No hyvä että menet nukkumaan. Ehkä jaksat sitten taas skarpata äidinkielen tunnilla, jospa vihdoin parin vuoden päästä osaisit kirjoittaa ymmärrettävää Suomea. Tai edes sellaista Suomea, ettei jokainen 20:stä eri nimimerkistäsi heti paljastu Julleksi. Voisit sitten vähän uskottavammin trollailla ja tapasi mukaan keskustella itsesi kanssa juhannuksena ja uuden vuoden yönä Audista.
NHB:
Hyvä etten vielä kerennyt nukkumaan kun rupesit jatkamaan valheitasi alkuperäinen ja tärkein väite on kuten avauksen otsikkokin sanoo "Premium luokan työsuhdeautojen ykkönen BMW "
Se tuntuu kyrsivän sinua todella paljon hyvä niin se on kaatellisile ja katkerille ihan oikeen.
Asiavirheistä puhuttaessa NHB puhui että Audi ja Skoda hänen lempi merkkinsä olivat IS äänestyksessä haluttavampia kuin BMW vaikka äänestyksessä kysyttiin Mikä työsuhdeautojen TOP-10 -merkeistä kiinnostaa eniten ja NHB puhui haluttavuudesta.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288644583919.html?pos=ksk-trm-auto-ostu
Kiinostus vaan ei näy enää siinä vaiheesa vai oliko se haluttavuus kun valitaan ihan oikeasti työsuhdeautoja kuten samasta uutisesta käy ilmi.
no-kia:
Aika monen tuntemani Audi fanaatikon tarina on hyvin samanlainen tääläkin niitä näkee 24/7 kuluttamassa aikaa.
Ja kiinnostavuus tai haluttavuus Bemariin ei käy siinä vaiheessa ilmi, kun autoa pitäisi omilla rahoilla ostaa. Olet Julle kyllä harvinaisen yksinkertainen tapaus.
Ajattelija2013:
Tosi elämässä myös BMW myy selvästi enemmän autoja kuin Audi ja on aina tehnyt niin. Uuups...nyt osu ja uppos Ajattelija2013 puhui itsensä taas vaihteeksi pussiin ja hävisi tämänkin pelin.
Ajattelija2013:
Sinä se vasta ruudin keksijä olet kun noin puhut maailman myydyimmästä premium merkistä. Elä enää nolaa itseäsi enempää tässä on yhdeksi illaksi jo ihan tarpeeksi.
Taitaa olla niin, että koko premium on vain markkinamiesten keksimä termi, jolla ei ole mitään substanssia. On vain kalliita autoja ja halvempia autoja. Sillä voi toki pönkittää omaa statustaan, mutta mitään käytännön arvoa ko. termillä ei ole. Suosituin työsuhdeauto oli VW. Siitä ei pääse ylitse eikä ympäri.
Mitä tulee sitten VAG:iin, niin sieltä taitaa löytyä kyllä baijerilaiselle joka kategoriaan myös hinnakkaampi, tehokkaampi ja ylellisempi vaihtoehto. Eikö? Vai ovatko sellaiset merkit kuin Lamborghini, Bentley, Porsche ja Bugatti vieraita? Rolls Roycellä voi toki yrittää Bentleyä vastaan.
Toyota ja BMW sopivat brändeinä yhtä hyvin yhteen kuin jäätelö ja ketsuppi. BMW mainostaa ajamisen nautintoa ja viimeiset 30 vuotta TM:ää lukeneena Toyota ei ole sitä koskaan tarjonnut. Kestävää metallia kylläkin.
Vai ei ole käytännön arvoa premium termillä. Täällä forumilla Volkkari pojat ovat näyttäneet ottavan elämäntyökseen yrittää nosttaa Audi premium merkiksi. Täytyy sillä jotain arvoa silloin olla.
"Rolls Roycellä voi toki yrittää Bentleyä vastaan"
Eiköhän se ole kautta historian ollut juuri toisinpäin
Tuo Bentley oli vaan heitto, kun arvasin, että joku muistaa BMW:n omistavan Rollsin. Mutta löytyyhän sieltä VAG:lta sitten ne kaikki muut lutellut merkit. Ihan eri kokoluokan autovalmistajista on kuitenkin kyse.
Tuo premium termi on pelleilyä, kuten TM:n edellinen farmarivertailu todisti. Siinä halvempi Octavia voitti edellisen premiumtestin autot kaikissa mittauksissa, myös hiljaisuudessa. Jotenkin koki premium inflaation. Vaikka voihan sitä 1-sarjan halvinta bemaria tai A-sarjan mersua premiumiksi nimittää, jos se pelastaa oman päivän. Ainakin tuntee itsensä tärkeäksi.
Jos koko VW-konserni kilpailee BMW:n myyntiä vastaan. Varmasti voittaa käsittääkseni täällä pojat ovat väitelleet BMW:n ja Audin kesken. Muita VW-konsernin merkkejä otetaan vasta sitten apuun kun Audi jää alakynteen.
Audi A3:han floppasi muistaakseni aivan täysin siinä testissä ainakin oli testin voittajaa Bemaria paljon huonompi.
Minä en ole kummankaan merkin puolella. Huvittaa vaan tämä teidän nahistelu, kuin pikkupojat hiekkalaatikolla.
Mikään ei kuitenkaan tee bemarista sen enempää premiumia kuin audistakaan. Molemmilta löytyy hinnat alkaen mallit, joiden osia on sitten konsernin muissa merkeissä. Ja kohta ilmeisesti niitä Toyotan osia bemarissa? Jos mennään hintahaitarin yläpäähän niin sieltäkin löytyy sitten kummaltakin versiot, joilla pääsee rahoistaan hienosti eroon eikä varmaan kovin montaa yhteistä osaa halvempiin malleihin löydy.
BMW konsernia voi verrata VAG konserniin. Siinä vertailussa VAG on isompi.
Täällä on vähättelyä ilmassa eikä ihme BMW:n menestys näyttää olevan joillekin taas liikaa. Autoja nämä kuitenkin vain ovat. Näyttää niillä olevan tunteet eniten pinnassa joilla ei ole autoa lainkaan. Mitä te siitää saatte, kun haukutte kilpailevia merkkejä? Ei tule mieleenikään haukkua kenenkään valintoja, ajakoon kaikki autolla mikä parhaalta tuntuu.
Katkeruutta ilmeisesti aiheuttaa eniten se, ettei saa sitä minkä haluaisi ja se saa toisten tunteet pintaan ja kaikki tietää seuraukset. Vähemmän tunnetta ja enemmän järkeä keskusteluun sitä kai kaikki eniten kaipaa eikös? Henkilökohtaisuuksiin menevät solvaukset ovat pahimpia rimanalituksia mitä olla saattaa älkää sortuko siihen vaikka joskun kupit meneekin nurin.
tracktest:
Luehan nyt hieman ajatuksella mitä ja miksi täällä kirjoitetaan. Ei kukaan ole tässä Bemaria arvostellut, vaan lähinnä tuomme esille Jullen typerien kirjoituksien ristiriidat. Esimerkiksi sen, että alkuperäisessä aloituksessaan hän mahtaili BMW:n pärjäämisellä äänestyksessä, mutta kun Audi meni heittämällä ohi, niin kas kummaa, hän poistikin alunperin kirjoittamansa tekstin ja nyt äänestyksellä ei ole mitään väliä.
Kovasti hämmästelen tuota sinun jatkuvaa Jullen puolustelua. Jos joku muu kuin BMW-fani käyttäytyisi noin, niin olisiko se ok? Sinäkö et reagoisi mitenkään, jos joku kopioisi sinun nimimerkkisi ja kirjoittelisi päivästä toiseen p***aa kopionimimerkilläsi plus yli kymmenellä muulla yleensä toisilta kopioiduilla nimimerkillä. Ei kai ihme, että välillä menee vähän henkilökohtaisuuksiin. Kuten NHB totesi, parempi toki olisi, jos ei vastaisi mitään ja itsekään en tähän ketjuun aluksi kirjoittanut. Mutta välillä on pakko vastata jo ihan sekaannuksen vuoksi, ettei joku esimerkiksi luule, että minä kirjoitan noita vajaaälyisiä tekstejä. Tosin Jullen kirjoitustaito on niin heikoissa kantimissa, että onneksi meitä tuskin monikaan sekoittaa.
Wea:
Mielenkiintoista, miten sinä aina vaihdat tarkasteltavia tilostoja sen mukaan, missä BMW sattuu pärjäämään. Koko ketjun ajan olemme puhuneet myynnistä Suomessa. Sinun aloituksesi viittaa Suomen yritysautoihin. Miksi siis yhtäkkiä keskustelu kääntyykin maailmanlaajuiseen myyntiin, jos minä muistutan, että Audi myi Suomessa paljon enemmän kuin BMW.
Et muuten vielä vastannut, miksi poistit viittauksen siihen äänestykseen, joka aluksi oli mielestäsi niin tärkeä.
Ajattelija2013:
Älä nyt itket jos häviät kestä kerrankin kuin mies tiedän että se on ehkä liikaa vaaditttu.
Tämä keskustelu otsikon mukaan käsittelee työsuhdeautoja ja niissä BMW oli premium merkien myydyin. Sinä tapojesi mukaan et kestä sitä ja alat puhumaan Suomen jostain muusta myynnistä sitten kun minä puhun muusta myynnistä alkaa tuttu itku kun BMW onkin taas selvä voittaja. Voi voi sua reppanaa taidat olla vieläkin vihainen kun pari päivää sitten jäit kiinni ettei sulla olekkaan sitä "lohkolämmitin"autoa mitä olet täällä kertonut.
"Et muuten vielä vastannut, miksi poistit viittauksen siihen äänestykseen"
En muuten voi vastata semmoiseen mitä en ole tehnyt oletko lopullisesti seonnut?
Ajattelija2013:
Luehan nyt itse ajatuksella. En sanonut että BMW:tä arvostellaan vaan: BMW:n menestystä ei tahdo kaikki oikein hyväksyä. BMW:n menestys on mielestäni täysin ansaittua joten voihan sen vastapoolikin tunnustaa. Eikä saivarrella kaiken aikaa. Miksi menet noin alas toteamalla toisen kirjoitukset vajaaälyisiksi? Ei tuollaista solvausta kukaan fiksu harrasta. Kyllä täällä minun nimimerkin joku teistä VW-faneista kopioi, mutta en nostanut siitä mitään meteliä. Se poistui kerran jälkeen ihan itsekseen.
tracktest:
Missä BMW:n menestys on kielletty? Itse asiassa kaikki tässä keskustelussa pyörineet merkit ovat menestyneet poikkeuksellisen hyvin. Kuinka älykkäänä pidät palstan aktiivisimman provoilijan monilla nimimerkeillä kirjoittamia juttuja? Esimerkiksi vaikka tuo viesti, missä hän sepitti Forbesin nimissä satuja, joilla yritti todistella kuinka missään ei Audia pidetä premiumina, vaikka todellisuudessa Forbes kaikkien muiden lehtien tavoin luokittelee Audin premiumeihin.
NHB:
Vähintään samanlainen satuiliahan olet itsekkin puhuit että IS äänestyksessä Audi ja Skoda oli haluttavampia kuin BMW vaikka äänestyksessä ei edes sitä kysytty vaan mikä työsuhdeautojen TOP-10 -merkeistä kiinnostaa eniten. Samaisen lehden toisessa äänestyksessä Audia ei pidetty premiumina vaikka väitätkin kaikien lehtien niin tekevän.
Nasta:
Koska se on niin huono auto luulen. Siksi ihmetyttääkin miksi oikeassa elämässä se on suosituin premium luokan työsuhdeauto vaikka äänestyksessä niin ei ole. Mutta varmasti tuo äänestystulos harmittaa BMW maahantuojaa kun myynti on kasvanut reilusti ja taasen lohduttaa esim. Audin maahantuojaa jonka myynti on romahtanut aikaisempaan verrattuna.
Miksihän Audin myynti väheni reilusti viime vuonna vaikka sai noin paljon ääniä IS äänestyksessä?
Miksihän Bemarilla ja Mersulla myynti samaan aikaan kasvoi reilusti vaikka saivat varsinki Bemari todella vähän ääniä IS äänestyksessä?
Työsuhdeautojen TOP 10 vuonna 2013 Suomessa
1. Volkswagen
2. BMW
3. Audi
4. Volvo
5. Skoda
6. Ford
7. Mercedes Benz
8. Toyota
9. Opel
10. Peugeot
Outo järjestys kun ajattele äänestystä. Huippusuosittu Audi jopa äänestäjien hylkimää Bemari Huonompi oikeassa elämässä.
Wea:
Onnittelut upeasti kirjoitetusta lauseesta.
finman:
Kiitos!
Harmi että et enää muuta keksinyt kun huomasit että olen kaikessa oikeassa ja sinä taaskin tapasi mukaan väärässä. Onneksi edes kirjoitusvirhe löytyi minulta. Sinun alaasi on enemmän asiavirheet.
Nasta:
Saattaa olla niin, että tämä laajalla rintamalla mollaava ja trollaava porukka on aktivoitunut. Kun ensin tuli turpiin ,että raikaa. Eikös tuo ole aivan näin? Älykkyyttä, päättelykykyä ja vähän muutakin.
tracktest:
Etkö ihan oikeasti ymmärrä mistä tässä on kyse, vai oletko yhtä lapsellinen kuin Julle. Kukaan ei ole Bemarin menestystä kiistämässä, eikä Bemaria arvostelemassa. Etkö nyt oikeasti ymmärrä, että Bemaria "arvostelemalla" olemme lähinnä tuoneet esille Jullen ristiriitaisia satuja, eikä kenenkään tarkoitus ole arvostella Bemaria. Ihan esimerkkinä se, että hän poisti aloituksestaan välittömästi äänestykseen viittaavan osan sen jälkeen, kun Audi meni Bemarista ohi. Yhtäkkiä äänestyksellä ei olekaan mitään merkitystä, vaikka BMW:n ollessa kärjessä äänestystulos oli todella oleellinen asia. Tämäkö ei tracktest ole mielestäsi trollausta, mukaanlukien tuo lukuisten kopionimimerkkien käyttäminen?
On tracktest aika naurettavaa, että sinä joka kitiset trollailusta jopa asiapitoisessa tekstissä, et näe mitään väärää tuossa Jullen idioottimaisessa toiminnassa. Kehtaat vielä valittaa, että me muut trollailemme. Tuleepahan taas esille tuo sinunkin merkkifanaattisuus. Aivan sama mitä p***aa joku kirjoittaa, kunhan vain kehuu Bemaria.
Jos joku "VAG" fanaatikko täällä kopioisi muiden nimemerkkejä ja kirjoittaisi päivästä toiseen sontaa Bemarista, niin kyllä se minua aivan yhtä paljon ärsyttäisi kuin tuo Jullenkin toiminta. Pointti tässä nyt on se, että yksi idiootti tuppaa pilaamaan nykyisin kaikki keskustelut sekoittamalla nimimerkit ja keksimällä lapsellisia homojuttuja, vaikka muut yrittävät kirjoittaa asiasta. Edes lämppäreihin liittyvässä jutussa keskustelu ei onnistunut, kun yksi tuli lukuisilla nimimerkeillä pilaamaan asiapitoisen keskustelun. Itselleni on aivan sama mitä merkkiä tuollainen fanittaa. Enkä taida olla tällä palstalla ainoa, joka tuohon touhuun on kyllästynyt.