AkiK: Päättelytapa ei ollut oikeastaan omani. Kopioin sen ihan tarkoituksella tältä palstalta eräältä ahkeralta kirjoittajalta.
Jos minua tarkoitat, niin sano vaan tapaus jossa olen päätellyt noin epäloogisesti niin korjaan päättelyni. Kirjoituksistani pitäisi siis löytyä tapaus joka vastaa päättelyä, että jos henkilö yrittää ei kerro miten on sitonut tavarat tavaratilaan, se tarkoittaa ettei hän ole sitonut niitä ollenkaan. Olen hyvin halukas kuulemaan missä päättelyni on ontunut noin pahasti jotta pääsen korjaamaan ilmiselvän virheeni ja ottamaan siitä opikseni.
Koska meissä autoilijoissa on sellaisia, jotka eivät itse harkitse vauhtiaan, niin olisi sopivaa asettaa perusnopeudeksi 50 tai 60 km/h ja olosuhteiden ollessa paremmat, niin erillisellä merkillä sallittaisiin hurjempi vauhti 80 ta 100 km/h.
Perusnopeudeksi pitäisi pikkuteille laittaa 40 km/h, jolloin suurin osa kohdista tulisi ajettua oikealla nopeudella. Talveksi sitten pitäisi laittaa talvirajoitus 30 km/h.
Ihan vakuuttunut en silti ole siitä, noudattaisiko nämä harkitsemattomat uusia rajoituksia sen enempää, koska perusongelma eli harkintakyvyn puute jäisi jäljelle.
Juu ja pakolliseksi lippumies auton eteen kuten silloin kun ensimmaiset autot otettiin kayttoon Mitahan viela keksit
AkiK: Päättelytapa ei ollut oikeastaan omani. Kopioin sen ihan tarkoituksella tältä palstalta eräältä ahkeralta kirjoittajalta.
Jos minua tarkoitat, niin sano vaan tapaus jossa olen päätellyt noin epäloogisesti niin korjaan päättelyni. Kirjoituksistani pitäisi siis löytyä tapaus joka vastaa päättelyä, että jos henkilö yrittää ei kerro miten on sitonut tavarat tavaratilaan, se tarkoittaa ettei hän ole sitonut niitä ollenkaan. Olen hyvin halukas kuulemaan missä päättelyni on ontunut noin pahasti jotta pääsen korjaamaan ilmiselvän virheeni ja ottamaan siitä opikseni.
Herbert:
Juu ja pakolliseksi lippumies auton eteen kuten silloin kun ensimmaiset autot otettiin kayttoon Mitahan viela keksit