Mutta kun tuo hehkutus toisinpäin on niin valtavaa, niin ajattelin kerrankin hehkuttaa näin päin.
"Premiumin" kunniaksi myös, mitä se sitten lieneekään.
No eikös se Volvokin ole premiumiin luettu jo tätäkin ennen, eli ei kai tuossa mitään ihmeellistä. Mutta asiaan :
riippumatta siitä mikä merkki voittaa kenetkin, niin sinänsä huvittavaa että revitään riemua jos voittomarginaali on pari, kolme pistettä, kun itse kukin tietää, että suurin osa vertailun osa-alueista on enemmän tai vähemmän makuasioita.
Mutta, niinhän se on aina ollut ja tulee olemaan, että voitto on voitto, vaikka jaetullakin sijalla. Niitäkin on...
Nuo kaksihan ovatkin yhteismitallinen pari, tosin Audiin saa messevämpiä moottoreita ym. tekniikkaa. Ja ajovalo.netin mukaanhan A6 ja V70 ovat suorastaan ruhtinaallisia ajopelejä, heh... Onko muuten jo tiedossa paljonko horseja uusi/tuleva RS6 kehittää?
Nuo kaksihan ovatkin yhteismitallinen pari, tosin Audiin saa messevämpiä moottoreita ym. tekniikkaa. Ja ajovalo.netin mukaanhan A6 ja V70 ovat suorastaan ruhtinaallisia ajopelejä, heh... Onko muuten jo tiedossa paljonko horseja uusi/tuleva RS6 kehittää?
RS6:een tulee 580hv. Sen verran enemmän se tarvitsee kuin kilpailijat jotta se älytön paino saadaan liikkumaan edes jollain tapaa ja muut puutteet 'unohtumaan' otsikot valtaavan hevosvoimamäärän alle. Vääntöä tietenkin isommasta JA ahdetusta koneesta myös saadaan paljon enemmän.
put putille katkera pala kun M5 puimurista ei irtoa kuin säälittävät 507hv ja on vieläpä vajaavetoinen
Säälittävät 507hv? Hevosvoimia voi olla vähemmänkin jos auto on hyvä, koskaan ennenkään ei M-mallit ole tarvinneet älyttömiä määriä tehoa ollakseen aivan loistavia. Audi ei ikävä kyllä ole pystynyt mihinkään hyvään edes älyttömillä tehoilla.
Jotkut ihmiset eivät arvioi autoa ainoastaan hevosvoimien perusteella.
"Säälittävät 507hv? Hevosvoimia voi olla vähemmänkin jos auto on hyvä, koskaan ennenkään ei M-mallit ole tarvinneet älyttömiä määriä tehoa ollakseen aivan loistavia. Audi ei ikävä kyllä ole pystynyt mihinkään hyvään edes älyttömillä tehoilla."
Lähinnä kysyisin, onko ko. tekstin kirjoittaja miettinyt asiaa loppuun asti? Koska Audi sitten on käyttänyt koneissaan älytöntä tehoa? Ja miksi ne sitten M-mallit ovat loistavia? Kerro muutama vertailu, eikä pelkkää omaa mutua!
"Säälittävät 507hv? Hevosvoimia voi olla vähemmänkin jos auto on hyvä, koskaan ennenkään ei M-mallit ole tarvinneet älyttömiä määriä tehoa ollakseen aivan loistavia. Audi ei ikävä kyllä ole pystynyt mihinkään hyvään edes älyttömillä tehoilla."
Lähinnä kysyisin, onko ko. tekstin kirjoittaja miettinyt asiaa loppuun asti? Koska Audi sitten on käyttänyt koneissaan älytöntä tehoa? Ja miksi ne sitten M-mallit ovat loistavia? Kerro muutama vertailu, eikä pelkkää omaa mutua!
Ainahan Audi on S- ja RS-malleissaan käyttänyt paljon suurempia koneita jotta saisivat ihmiset pitämään niitä 'saman kategorian' vehkeinä. Loppu on itsestäänselvyyttä, ei jaksa sellaisiin mennä.
"Ainahan Audi on S- ja RS-malleissaan käyttänyt paljon suurempia koneita jotta saisivat ihmiset pitämään niitä 'saman kategorian' vehkeinä. Loppu on itsestäänselvyyttä, ei jaksa sellaisiin mennä."
No mitenkä se BMW on sitten osannut vastaavan asian hienommin ja paremmin tehdä? Samassa kategoriassa; Missä?
Niin, ja kun pisteitä jaetaan maksimissaan 600, niin onpa oikea murskavoitto....
Ammattilainen
Mutta kun tuo hehkutus toisinpäin on niin valtavaa, niin ajattelin kerrankin hehkuttaa näin päin.
"Premiumin" kunniaksi myös, mitä se sitten lieneekään.
Mutta kun tuo hehkutus toisinpäin on niin valtavaa, niin ajattelin kerrankin hehkuttaa näin päin.
"Premiumin" kunniaksi myös, mitä se sitten lieneekään.
No eikös se Volvokin ole premiumiin luettu jo tätäkin ennen, eli ei kai tuossa mitään ihmeellistä. Mutta asiaan :
riippumatta siitä mikä merkki voittaa kenetkin, niin sinänsä huvittavaa että revitään riemua jos voittomarginaali on pari, kolme pistettä, kun itse kukin tietää, että suurin osa vertailun osa-alueista on enemmän tai vähemmän makuasioita.
Mutta, niinhän se on aina ollut ja tulee olemaan, että voitto on voitto, vaikka jaetullakin sijalla. Niitäkin on...
Nuo kaksihan ovatkin yhteismitallinen pari, tosin Audiin saa messevämpiä moottoreita ym. tekniikkaa. Ja ajovalo.netin mukaanhan A6 ja V70 ovat suorastaan ruhtinaallisia ajopelejä, heh...
Onko muuten jo tiedossa paljonko horseja uusi/tuleva RS6 kehittää?
"Onko muuten jo tiedossa paljonko horseja uusi/tuleva RS6 kehittää?"
Heh heh - vannoutuneen Audimiehen tuskanparkaisu !
Onko muuten jo tiedossa paljonko horseja uusi/tuleva RS6 kehittää?
RS6:een tulee 580hv. Sen verran enemmän se tarvitsee kuin kilpailijat jotta se älytön paino saadaan liikkumaan edes jollain tapaa ja muut puutteet 'unohtumaan' otsikot valtaavan hevosvoimamäärän alle. Vääntöä tietenkin isommasta JA ahdetusta koneesta myös saadaan paljon enemmän.
put putille katkera pala kun M5 puimurista ei irtoa kuin säälittävät 507hv ja on vieläpä vajaavetoinen
Säälittävät 507hv? Hevosvoimia voi olla vähemmänkin jos auto on hyvä, koskaan ennenkään ei M-mallit ole tarvinneet älyttömiä määriä tehoa ollakseen aivan loistavia. Audi ei ikävä kyllä ole pystynyt mihinkään hyvään edes älyttömillä tehoilla.
Jotkut ihmiset eivät arvioi autoa ainoastaan hevosvoimien perusteella.
"Säälittävät 507hv? Hevosvoimia voi olla vähemmänkin jos auto on hyvä, koskaan ennenkään ei M-mallit ole tarvinneet älyttömiä määriä tehoa ollakseen aivan loistavia. Audi ei ikävä kyllä ole pystynyt mihinkään hyvään edes älyttömillä tehoilla."
Lähinnä kysyisin, onko ko. tekstin kirjoittaja miettinyt asiaa loppuun asti? Koska Audi sitten on käyttänyt koneissaan älytöntä tehoa? Ja miksi ne sitten M-mallit ovat loistavia? Kerro muutama vertailu, eikä pelkkää omaa mutua!
fittipalti:
"Premiumin" kunniaksi myös, mitä se sitten lieneekään. "
Eikös tuo ole aina merkinnyt ylihintaa, sama Volvoissakin?
Lähinnä kysyisin, onko ko. tekstin kirjoittaja miettinyt asiaa loppuun asti? Koska Audi sitten on käyttänyt koneissaan älytöntä tehoa? Ja miksi ne sitten M-mallit ovat loistavia? Kerro muutama vertailu, eikä pelkkää omaa mutua!
Ainahan Audi on S- ja RS-malleissaan käyttänyt paljon suurempia koneita jotta saisivat ihmiset pitämään niitä 'saman kategorian' vehkeinä. Loppu on itsestäänselvyyttä, ei jaksa sellaisiin mennä.
"Ainahan Audi on S- ja RS-malleissaan käyttänyt paljon suurempia koneita jotta saisivat ihmiset pitämään niitä 'saman kategorian' vehkeinä. Loppu on itsestäänselvyyttä, ei jaksa sellaisiin mennä."
No mitenkä se BMW on sitten osannut vastaavan asian hienommin ja paremmin tehdä? Samassa kategoriassa; Missä?
Kertahan se on ensimmäinenkin, kun Audimieheksi luokitellaan.