Golf Variant Highline

4 kommenttia

Työnantajani on asettanut työsuhdeauton hintakatoksi 30.000 euroa. Autoa saa 118 kw:n moottorilla vain highline -versiona ja DSG -vaihteistolla. Menee juuri tuon rajan yli.



Miksihän näin? Golf plussakin on saatavissa samalla koneella manuaalina.



Moni kollegani kiroilee samaa asiaa ja miettii siirtymistä Astran puikkoihin.



Myyntiedustaja

  
  • Jtn58:

    Työnantajani on asettanut työsuhdeauton hintakatoksi 30.000 euroa. Autoa saa 118 kw:n moottorilla vain highline -versiona ja DSG -vaihteistolla. Menee juuri tuon rajan yli.

    Miksihän näin?






    Jääkö sinulla siis nyt auto saamatta?



      
  • Ennen oli kaksilitraisissa 90kw/122 hv ihan hyvä teholukema, vääntö 200 oli ennen hyvä lukema 2,2 litraisessa.



    Sen kevyemmin turbotetun 90 kw:n hinta highline dsg:nä jää alle tuon hintarajan, ellei sitten todella tarvitse varusteiden sijaan tehokkaampaa 160 hv/240nm moottoria Golf-kokoluokan autossa työajossaan.

      
  • Tuolla rahallahan saa paljon hyviä autoja, myös isompia jos haluaa. Jos myyntiedustajan ajo on maantiepainotteista, ottaisin itse isomman luokan auton jossa on parempi äänieristys. Se on mukavuuden kannalta tärkeämpi kuin highline-varusteet. Esim tuon hintaluokan Mondeo on matka-autona minusta aivan eri luokkaa kuin Golf.

      
  • Jtn58:

    Autoa saa 118 kw:n moottorilla vain highline -versiona ja DSG -vaihteistolla. Menee juuri tuon rajan yli.

    Miksihän näin?




    Ehkä VW-autosta osataan vastata.



    Lawnmover tarttui minusta oleelliseen asiaan. Jääkö kauppoja syntymättä, jos ei 90 kilowattisella koneella ehdi asiakkaan luokse?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit