Kirjautuminen

35 kommenttia
2»
  • Ongelma on jatkunut jo todella pitkään!
    Kirjautumaan pystyy mutta Digilehden sisältöä ei pääse lukemaan vaikka olen kestotilaaja!

    Herjaa vaan: "Kirjauduit palveluun rekisteröityneenä käyttäjänä. Voit osallistua keskusteluihin ja lukea palvelun maksuttoman sisällön. Tilaamalla saat käyttöösi koko digipalvelun."

    Laitoin palautetta kirjautumisongelmasta. Toivottavasti asia korjaantuu pian tai sanon tilaukseni irti!

      
  • Jos ei sitä yli vuoteen ole viitsitty korjata, niin luuletteko että Otavamediaa kiinnostaa nyt yhtään enempää?
    Kehityksen sijaan ne eurot suunnataan uusasiakashankintaan ja markkinointiin. Sedät vuolee siellä kultaa vanhoilla keinoilla - ei haittaa vaikka tuote mätänee käsiin ja perälauta vuotaa kun asiakkaille tarjotuilla tilaajalahjoilla saadaan myytyä uusia vuoden kestotilauksia.

      
  • Jos ei sitä yli vuoteen ole viitsitty korjata, niin luuletteko että Otavamediaa kiinnostaa nyt yhtään enempää?

    Kehityksen sijaan ne eurot suunnataan uusasiakashankintaan ja markkinointiin.
    Sedät vuolee siellä kultaa vanhoilla keinoilla - ei haittaa vaikka tuote mätänee käsiin ja perälauta vuotaa kun asiakkaille tarjotuilla tilaajalahjoilla saadaan myytyä uusia vuoden kestotilauksia.

    Minä olen vuoden ajan kaikkia kuviteltavissa olevia palautekanavia käyttäen (no Esterinportissa en ole sentään vieraillut) yrittänyt saada näitä tahvoja korjaamaan palveluansa niin ettei tarvitsisi joka kerta kirjautua eri tunnuksella sisään kun yrittää osallistua keskusteluihin - tilaajatunnuksellani kun ei pysty foorumiin viestejä lähettämään, tai ne eivät jonkin bugin takia tallennu, mutta ei ketään kiinnosta.

    Kävi niin että tekniikkaa ymmärtämätön asiakas tilasi verkkopalvelun osaamattomalta myyjältä joka toimitti jotakin sinnepäin - kukaan ei myönnä virhettä eikä ketään kiinnosta korjata tilannetta. Ilmeistä on, että Aste Helsinki ( http://www.astehelsinki.fi ) ei maksetulla hinnalla palvelua toimivaksi halua tai osaa saattaa, eikä Otavamedia ole valmis asiakastyytyväisyydestä maksamaan.

    Varsin perinteinen IT-projekti siis - paitsi että tilaajan ollessa yritys ei toimittaja voi opetella työtänsä loputtomasta kukkarosta lisää rahaa lypsäen.

      
  • No nyt taitaa koko keskustelualue olla rikki - ainakaan minun viestini eivät tallennu minnekään.
    Tai sitten se on jokin merkki tai vastaava jota tämä huippunykyaikainen sivusto ei ymmärrä - lainausmerkki tai jokin sallituista HTML-tageista.

    Huoh.

      
  • Osaan nyt kirjautua asiakasnumerolla, mutta silti ongelmat jatkuvat...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit