Kokemuksia Mercedes C-sarjasta?

133 kommenttia
245
  • Lainaus:
    30.12.2006 klo 20:51 vernon vili kirjoitti
    C-mallin (203) käsijarrunvaijeri on todella mielenkiintoinen tapaus, kun ottaa huomioon miten käsijarru ko. autossa toimii...



    :smile:


    Itse kiinnitin tuohon samaan huomiota hetki sitten mutta en kehdannut asiasta kirjoittaa :innocent:

    Yksilöitä on mersuissakin sehän täytyy myöntää.. itse pidän siitä huolimatta mercedes benziä huomattavan laadukkaana autona!

    [Jan79 muokkasi tätä viestiä 30.12.2006 klo 20:58]
      
  • Näitä "uusia nimimerkkejä" vaan ilmaantuu tarpeen mukaan. Kirjoitustyyliään on kuitenkin vaikeampi kontrolloida. Näyttää olevan yhden miehen "sota" mersua vastaan. On ymmärrettävää jos fyrkkaa on liian vähän käytössä.

      
  • Lainaus:
    30.12.2006 klo 21:04 MMS kirjoitti
    Näitä "uusia nimimerkkejä" vaan ilmaantuu tarpeen mukaan. Kirjoitustyyliään on kuitenkin vaikeampi kontrolloida. Näyttää olevan yhden miehen "sota" mersua vastaan. On ymmärrettävää jos fyrkkaa on liian vähän käytössä.

    Tuskin nyt sentään yhden miehen sota?
    Minun vaatimukseni autolle on, että sillä täytyy päästä mökille ja ennenkaikkea myös pois. Mersulla se tahtonut onnistua.
    Korjaamolla en viihdy sitten alkuunkaan, joten olen luopunut kaikista saksalaisista ainakin toistaiseksi.
    Rahasta ei ole kysymys, vaan silkasta laiskuudesta. Autoja on useampikin pihassa, eikä niihin tule kilometrejä kovin paljon. Ehkä juuri siksi sakemanneissa ilmeni niin paljon häiriökoodeja ja vikavaloja.Jokunen kyllä korjaantui kuin tietokone kunhan käynnisti uudelleen.
    Alkuperäiselle tästä ei taida olla paljon hyötyä, sillä tuskin saksasta sentään kannattaa japsia tuoda?
    Mersun huoltoverkostohan on todella hyvä ja osia tuodaan jatkuvasti rekkakuormittain.

      
  • Jep, ja taas "uuuusi kirjoittaja", on se hyvä, että mersu herättää mielipiteitä. Näin omistajatasolla oikein naatiskelee kun lukee näitä kateellisten katkeria vuodatuksia. Aina samat agrumentit: makaa korjaamolla, ruostuu ym. Ei ole tullut käytyä korjaamolla yhdenkään vikakoodin tai vian takia. Ajan ja nautiskelen mersulla liikkumisesta, sekä parkkipaikoilla siitä, kun peruskinnerillä ajelevat katselevat kengänkärkiään kun ajaa viereen. PS vaihteeksi minultakin v- heitto.

      
  • En halua ottaa kantaa kuka kirjoittaa milläkin nimimerkillä taikka kuinka monella.. huomioitavaa on kuitenkin miten paljon Mercedes jo merkkinä herättää tunteita :smile:

    Mercedes Benz on brändi merkki uskotteli täällä muuta kuka tahansa.. jos joku edes väittää muuta, kehotan lukemaan tietosanakirjasta mitä sana brändi tarkoittaa.. :sunglasses:

      
  • vai yhden miehen sota? kyllä tänne per keleen juppifoorumille on ilmaantunut yhä enemmän yllätyksekseni muitakin joita vituttaa mersu-ym premium-automiesten 'euroopanomistaja-asenteet' ja ylimieliset kommentit.

    ja minäkö tässä olen tehnyt muutaman nimimerkin lisää ja saanut siten ''kannatusta''??? no huhhuh, niin turhaa hommaa kun täällä onkin umpiluupaitten mersufanien kanssa kiistellä, noin sekaisin en sentään ole :D

    ja on kuulema eka kivi heitetty ''japsi'' leiristä. jaa jaa niinhän se varmaan näyttää niitten mersulasien läpi, mutta onko se nyt noin?
    muutamat tänne kirjoittavat mersukiihkoilija-nimimerkit halveksivat toisia merkkejä ''noin niinkun ohimennen''. ei mersu mies edes tajua sitä kirjoittaessaan. ja tottakai se on kuin punainen vaate merkkiuskolliselle japsimerkin ystävälle.

    ja nyt viimeisempänä heitettiin kivi kyllä selvästi japseja provosoidakseen jostain toisesta leiristä tässä kun avattiin oikein ketju tyyliin: pannaan vähän mersun historiaa ja heitetään lopuksi tyyliin ''tehkää perässä''. en tiedä mikä oli tarkoitus mutta tuon ekan viestin luettua jo tiesi mitä tuleman pitää....sota oli taas julistettu:D
    lieneekö jäänyt jotain hampaankoloon kun lexus sai niin kovaa kannatusta tässä maaottelussa s-mersua vastaan :grin: :grin:

    tota en tajua edelleenkään että miksi ainoa puolustus ja vastaus asialliseen krittiikkiinkin on aina: ''katkeraa tilitystä'' ''kateelliset valittaa'' ja tätä rataa... hemmetti pitääkö mun toimittaa jollekkin mersu omistajalle joka kuvittelee olevansa muitten yläpuolella, esim. verotietoni tai vaikkapa jäljennös omistamieni autojen papereista ennenkun uskot että tämä ''pyhä vihani'' ei johdu kateudesta!!!!!!!!!

      
  • Rauhoitu nyt vähän, eikai sinulle auto voi olla noin tärkeä arvomittari, että hihat palaa. Kyllä meillä mersuleirissä päät pysyy kylmän viileinä tässä ryöpytyksessä. Meillä on omat näkemykset asioista, joten ei ole syytä sinunkaan kiihkoutua. Ei me syödä sinun pöydästä, vaan tullaan toimeen omillamme ilman yhteiskunnan tai mitään muitakaan tukia.

      
  • Tuulilasin palstoilla olen jo jonkun verran kirjoitellut, joten rekisteröidyin nyt tännekin.

    Ihmettelen kovasti "MMS", miksi sinun täytyy käydä heti päälle, kun joku tölväisee mersua? Tuulilasin palstalle olinkin jo jonkun verran kirjoitellut omistamastani väyrysestä, joka oli täysi susi. Ei ollut ehjää kuukautta, hyvä kun edes viikkoa. Auto oli talvisin kylmä kuin pakastin, ja ajo-ominaisuudet olivat talvella melkoisen arvaamattomat talvella ilman ESP:tä , jota autossani ei ollut. Kaikenlisäksi auto oli parin vuoden käytön jälkeen ruosteessa!

    Lisäksi jälleenmyyjän mukaan mersussa ominaisuuksiin kuuluu mm. jatkuvasti natiseva kojelauta, sekä auton vaeltelu suoraan ajaessa!

    Tuon kokemuksen jälkeen vannoin itselleni, etten enää koskaan osta mersua. Nyt meillä on kuitenkin firmassa edustusautona uusi S-sarjan mersu, joka on tähän mennessä osoittautunut vallan mainioksi laitteeksi verratuna edelliseen 7-sarjan bemariin. Aika näyttää, miten tuo S-sarjalainen kestää.

      
  • noh, kirjoitin tuon kyllä kaikessa rauhallisuudessa ja pilke silmäkulmassa vaikka se kuulosti melkoiselta hiiltymiseltä :sunglasses:

    mutta mulla ei mene jakeluun tämä mersuihmisten kateellisuus-väite. ja en ilmeisesti saa koskaan asiallisia jä järkeviä vastauksia mersu-kritiikkiin. kaikki paska japsiautosta pitää kuitenkin ottaa vastaan kitisemättä.

    autohan ei ole tosiaan mikään arvomittari. ja tähän tämä patoutunut vitutus myös juontaa, en mitenkään erityisesti inhoa mersua, enemmänkin sellaisia stereotypisiä omistajiaan. ja silloin meikäläinen näkee punaista kun joku sellainen täällä halveksii muita autoja.
    itse voisin halutessani vaihtaa autoni mersuun jos niin haluaisin niin uskomatonta kun se onkin jonkun mielestä.

    ihan reilutuloinenkin ihminenhän voi ajella halvemmallakin autolla. tästä metka esimerkki. eräs tuttu mies on miljonääri ja on kelomökkiä lapissa ja kelkkaa ym leluja. mutta autoina loppuunajettu opel vectra ja vanhat wolkkarin caddy ja transportteri.. :grin: onhan toi erikoista mutta kumarran syvään tuolle kaverille jonka ei tarvitse auton kautta päteä kenellekkään ja naureskella köyhille kun kipuaa mersuunsa...

    mutta tällaista on jälki kun eri elämänarvot ja tuloeroiset pääsee tänne foorumiin kiusaamaan toisiaan....

    mä en itse voi sietää esim ranskalaisia autoja, mutta ei mulla ole mitään tarvetta ruveta niitä täällä haukkumaan. se jonkun mielestä surkea riisikuppi tai rapea ranskalainen on jollekkin toiselle se rakas kumppani ja työkalu. tosin mistähän täällä sitten jauhettaisiin jos ei maaottelu olis käynnissä

    :grin: :grin: :grin: :grin:

      
  • Heh...kyllähän se MMS suoraan sanoen vähän itse kaivelee aina verta nenästään vähän palstalla kuin palstalla.

    Kun heität ensimmäisen kiven niin varaudu sitten saamaan kiviä myös takaisin.

    Olisi muuten mielenkiintoista osua samalle parkkipaikalle...tämä Hondamies ei nimittäin katselisi kengänkärkiään kateudesta vihreänä. Kun ei ole tuota johtotähteä tullut ennenkään kaivattua ja kumarrettua. Ei herätä minkäänlaisia omistamisen kaipuun tunteita. Lexus puolestaan saa kyllä aina vilkaisemaan toisenkin kerran...ja kolmannen...ja...

    Mutta tää automies nyt onkin aina tottunut kulkemaan vähän omia polkujaan.

    Tuntuu monasti että nää tosi marsumiehet on niin itseään täynnä ettei näe metsää puilta...ego pulleana kaarrellaan kuin kukot ja kuvitellaan että kaikki muut ympärillä kateudesta vihreinä potee julmettua alemmuudentunnetta :grin:

      
  • Ilmaisuni eivät ehkä kaikkia miellytä, itseasiassa olen vain yhden vinoilun heittänyt (parkkipaikka - vitsi). Olen kuitenkin ihmetellyt miksi lähinnä mersu on jatkuvasti hampaissa. En ole moittinut yhtään japsiautoa merkkikohtaisesti. Ei minulla eikä muillakaan mersukuskeilla ole mitään intohimoja haukkua muita merkkejä. Monissä kommenteissa mersusta on pieni "provo" jostainsyystä usein mukana. Onko mahdollisesti syynä, että uusi mersu on monien maksukyvyn ulkopuolella, joten asenne autoon on pääasiassa siksi kriittinen.

      
  • Eihän aina tarvitse olla kateellinen, itse en edes tällä hetkellä aja Mersulla ja kyllä olen ylpeä autosta ja kyllä auto saa katseita vaikkei tähteä keulalla olekaan :smile: mutta en kyllä myöskään ymmärrä miksi mersumiesten pitäisi olla kateellisia muille? Itse en pysähdy kehumaan ainoastaan Mercedes Benziä joka muiden mielipiteistä huolimatta on arvostamani, laadukas ja hieno auto.. hienoja autoja on muillakin.. itse olen aina pitänyt esim.hondasta, niin civic pienessä kokoluokassa sekä accord hieman isommassa, honda on erittäin luotettava auto, erittäin varusteltu sekä upea! Nissanilta olisin valmis ostamaan Navaran nelivedon japanilaisuudestaan huolimatta.. sitten taas itse pidän myös ruotsalaisista autoista jotka myöskin jakaat mielipiteitä!!

    HUOM. nämähän ovat mielipide asioita!! :sunglasses: Mutta alkuperäiseen aiheeseen.. siis itselläni on uudehko auto, mutta ei siis mersu, enkä todellakaan ole mersumiehille kateellinen koska oma autoni on luokassaan halutuin :smile: mutta jokainenhan ostaa auton itselleen eikä esim. naapurilleen. Ja jos seuraavaa autoa ostaessa joka saattaa hyvinkin olla joko paketti- tai lava-auto, eräs vaihtoehto on kyllä Mercedes Benz Vito..

    En tajua vastakkain asettelua Mersu vastaan Muut!! pidän mersuista ja olisin itsekin valmis ajamaan johtotähdellä mutta kallis hankintahinta pistää harkitsemaan muita vaihtoehtoja jotka kuitenkaan eivät välttämättä ole yhtään sen huonompia.. :sunglasses:

      
  • ...ja on pakko jatkaa vielä että olen kaksi uutta mersua omistanut ja niistä on hyvät kokemukset :smile:

      
  • Kateus on suomalaisten kansantauti, sanotaan.

    Kai hintaluokka on kuitenkin se kateuden aiheuttaja, eikä automerkki.

      
  • Niin, ja se nyt vaan on ihan kylmä fakta, että mersu on paininut valtavien luotettavuusongelmien kanssa viime vuosina. Ei se huono laatu kateudesta johdu.

      
  • delete

    [Kadunmies muokkasi tätä viestiä 09.02.2007 klo 10:02]
      
  • Näitä samoja merkkipalstoja löytyy useimmilta merkeiltä. Ovat erittäin hyviä, kokemuksenani aiemmin omistamani alfat. Lohdutukseksi arvostelijoille se että mersu on tarkentanut kohderyhmiä mille ko. merkkiä tarjotaan. Se on julkaistu muutama kuukausi sitten Hesarissa. Eli nuoremman polven autoilijat voivat nukkua yönsä rauhassa. Tuotetta ei kohdenneta heille. Kun aihe kovasti näyttää joitain kiinnostavan niin eiköhän Hesarin auto-osiosta voi lukea. Tervetuloa näille sivustoille "Simppa" on ollut mielenkiintoista lukea TL:n sivuilta räväköitä kannanottojasi

      
  • Mersussa on vikoja niin kuin muissakin merkeissä. Olen aikaisemmin kertonut mitä ongelmia kahdessa perheen c mallissa on ollut.

    Mutta jos uskoo näitä asiantuntijoita, niin ihmettelen miten olen pystynyt ajamaan n. 50 tkm/vuosi ja ylikin kyseisellä laitteella. Korjaukset ovat kuitenkin kilometreihin verrattuna vähäisiä, parempi tietenkin jos niitä ei olisi lainkaan.

    Huutajina on enimmäkseen sellaiset joilla ei merkkiä edes ole ollut tai ovat hankkineet sen jo loppuunajettuna. Kaiken huippu oli tämä sankari joka olisi saanut käsijarruvaijerin hyppimään kyseisestä autosta. Tuulilasin palstalla joku ajeli cdi mallin mersuilla ennen kuin tehdas oli autoa esitellytkään. Ota sitten näitä juttuja vakavasti...

    C-sarjan kilpailijana oli loppumetreille BMW. Kumpikin hyviä autoja, mutta oman mieltymykset sai valitsemaan mersun. Jollekkin muulle sopii bemari paremmin. Seuraavaksi autoksi on yhtenä vaihtoehtona uusi IS-Lexus, ellei sitten uusi c-sarja keväällä pistä rimaa korkeammalle.



    [vernon vili muokkasi tätä viestiä 04.01.2007 klo 19:01]
      
  • MMS:

    "On ymmärrettävää jos fyrkkaa on liian vähän käytössä.

    Näin omistajatasolla oikein naatiskelee kun lukee näitä kateellisten katkeria vuodatuksia.

    Ajan ja nautiskelen mersulla liikkumisesta, sekä parkkipaikoilla siitä, kun peruskinnerillä ajelevat katselevat kengänkärkiään kun ajaa viereen.

    Kyllä meillä mersuleirissä päät pysyy kylmän viileinä... Meillä on omat näkemykset asioista, joten ei ole syytä sinunkaan kiihkoutua. Ei me syödä sinun pöydästä, vaan tullaan toimeen omillamme ilman yhteiskunnan tai mitään muitakaan tukia."

    Hahhah, kyllä on säälittävää kukkoilua pikkumersun omistajalta!! Onko 'teillä MERSUleirissä' rahaa kuin roskaa :kiss: , mutta rahkeet riitä kuin (karvalakki-?)pikkumersuun? Ai että ihan 'ostin koeajamatta, maksoin vaan pois'?? Huhhuh, kuolen nauruun... Kyllä olen tiennyt että monille Mersu on vain muille näyttämistä varten, mutta sitä olen aina ihmetellyt että mitä perusdieseleillä tai varsinkaan pikkumersuilla oikein näytetään?

    "Lohdutukseksi arvostelijoille se että mersu on tarkentanut kohderyhmiä mille ko. merkkiä tarjotaan. Se on julkaistu muutama kuukausi sitten Hesarissa. Eli nuoremman polven autoilijat voivat nukkua yönsä rauhassa."
    Niin, ovatko lopettaneet ne 'trendikäät' mainokset A-sarjasta ja pakettiautoista? Ehkä he nyt lopettavat mainonnan myös AMG-mallien tehoilla, ne kun olivat niin säälittäviä...

    Mitä mieltä muuten olette 'mersuleirissä' noin ihan 'omistajatasolla' mieltä Vehon 'palvelusta'?

      
  • Lainaus:
    04.01.2007 klo 18:57 vernon vili kirjoitti
    Mersussa on vikoja niin kuin muissakin merkeissä. Olen aikaisemmin kertonut mitä ongelmia kahdessa perheen c mallissa on ollut.

    Mutta jos uskoo näitä asiantuntijoita, niin ihmettelen miten olen pystynyt ajamaan n. 50 tkm/vuosi ja ylikin kyseisellä laitteella. Korjaukset ovat kuitenkin kilometreihin verrattuna vähäisiä, parempi tietenkin jos niitä ei olisi lainkaan.

    Huutajina on enimmäkseen sellaiset joilla ei merkkiä edes ole ollut tai ovat hankkineet sen jo loppuunajettuna. Kaiken huippu oli tämä sankari joka olisi saanut käsijarruvaijerin hyppimään kyseisestä autosta. Tuulilasin palstalla joku ajeli cdi mallin mersuilla ennen kuin tehdas oli autoa esitellytkään. Ota sitten näitä juttuja vakavasti...

    C-sarjan kilpailijana oli loppumetreille BMW. Kumpikin hyviä autoja, mutta oman mieltymykset sai valitsemaan mersun. Jollekkin muulle sopii bemari paremmin. Seuraavaksi autoksi on yhtenä vaihtoehtona uusi IS-Lexus, ellei sitten uusi c-sarja keväällä pistä rimaa korkeammalle.



    Minä olin se, joka kirjoitin tuon mallimerkinnän väärin. Aika vähästä menee uskottavuus jos sen menettää, kun muistaa lähes 10v sitten hankitun auton mallimerkinnän muutamalla kirjaimella pieleen. Myönsin mallimerkintäkömmähdykseni Tuulilasin palstalla ja myönnän sen täällä. helppoahan se kaikki kritiikki on valheeksi leimata...

      
  • Lainaus:
    04.01.2007 klo 20:14 Putput kirjoitti
    MMS:

    "On ymmärrettävää jos fyrkkaa on liian vähän käytössä.

    Näin omistajatasolla oikein naatiskelee kun lukee näitä kateellisten katkeria vuodatuksia.

    Ajan ja nautiskelen mersulla liikkumisesta, sekä parkkipaikoilla siitä, kun peruskinnerillä ajelevat katselevat kengänkärkiään kun ajaa viereen.

    Kyllä meillä mersuleirissä päät pysyy kylmän viileinä... Meillä on omat näkemykset asioista, joten ei ole syytä sinunkaan kiihkoutua. Ei me syödä sinun pöydästä, vaan tullaan toimeen omillamme ilman yhteiskunnan tai mitään muitakaan tukia."


    Nyt kyllä oli niin päätön viesti, että vetää ihan sanattomaksi! Olisi todella varovainen vetämään minkäänlaisia päätelmiä tulotasosta auton perusteella. Eräs lähisukulaiseni on ns. Nokiamiljönääri, jolla on oikeasti rahaa kuin paskaa, kun onnistui vielä sijoittamaan osakkeisiin ihan kohtuullisen tuottavasti. Noh, arvaatteko millä autolla hän ajaa? n. 5v vanhalla Volkswagen Golf Variantilla! Sanoo, ettei viitsi kallista autoa ostaa, koska ei niistä mitään ymmärrä. Vaikka hänellä on rahaa, ja muutama asunto, niin hän on todellakin ns. "jalat maassa" tyyppi. Ei todellakaan tee varallisuudestaan numeroa.

    Ja sanotaan nyt vielä, että minäkin harkitsi mersun ässää työsuhdeautoksi, kun sellainen olisi vielä hyväksytty. Verotusarvo olisi kuitenkin karannut sietokykyni yläpuolelle, sillä en halua maksaa autoilusta niin paljoa. Toki jos edustusluokkaan tulee joku todella miellyttävä tuote parin vuoden päästä, niin harkitsen sellaisen ottamista. Nyt vähän kutittelee tuo Lexuksen LS, mutta se katsastetaan sitten parin vuoden päästä.


    [Simppa- muokkasi tätä viestiä 04.01.2007 klo 20:49]
      
  • Virheitä varmaan sattuu jokaiselle, mutta aika oleellinen tieto milestäni moottorin tyyppi autolle on, jos siitä kertoo kokemuksiaan. Varsinkin jos vielä hiekkasäkein auto on lastattu...

    Testien perusteella, joita kyllä uskon enemmän kuin täällä kerrottuja juttuja, mersulla on huonoja että hyviä ominaisuuksia. Niin kuin tuo ohjaus c-sarjassa. Pyöritys ajossa se ei kiitosta ansaitse ,mutta kun vauhtiin vähänkin päästään se muuttuu. Ettei mene ihan mutu kerronnaksi, voi vilkaista TM-lehden testejä kyseisestä autosta.


      
  • Nimimerkki "putput" voisi lainata viestejäni kokonaan,eikä vain osia niistä. Lainasit myös lauseen jonkun toisen viestistä tässä aiemmin. Liitit sen muka minun kirjoittamaksi. Tosiaan myönnän kirjoittaneeni yhden viestin todella vinoilumielessä vastauksena tulleeseen kommenttiin. Olen kertonut omia kokemuksia sellaisena kuin ne todella on tapahtuneet. Olen aiemminkin todennut, että jokainen ostaa kulkineensa sen mukaan mihin mieltyy, ei kavereita tai naapureita varten. Täällä vaan mielellään jotkut purkavat agressioitaan haukkumalla toisia ja toisten autoja. Jos asiallisesti vastaa, niin kyllä jossan joku alkaa arvostella. Moitit jopa siitä, kun en alkanut arvostella volvoa. Taidat olla melko nuori "autoilija" kun ei asiallinen keskustelu onnistu. Vihjasit myös varallisuuteen, eiköhän ne ole kuitenkin enemmän henkilöön kuin autoihin liittyviä? En viitsi omaa tilannettani sinulle retostella, koska varmaan repeäisit vielä enemmän kuin nyt.

      
  • :sunglasses: Myönnettäköön että Mercedeksellä on ollut joitain ongelmia mutta miten on kun kukaan ei halua haukkua esim TOYOTAA josta oli mm. iltalehdessä asiaa.. 177hv moottorissa aika vaikuttavia ongelmia jonka johdosta osa RAV4 malleista joutui luovutus kieltoon!!! Muissa merkeissä tuollainen hyväksytään mutta jos mersussa on jokin ongelma niin sehän on maailmanloppu!!

      
  • Olen sitä mieltä että viatonta autoa ei olekkaan... Mielestäni tuo Toyotan moottoriongelman esilletuonti omana uutisenaan iltapäivälehdessä on vähän erikoista. Mitä tiedän, jokaiselle merkille on fiboja sattunut ja niitä ei aivan näin näyttävästi ole uutisoitu. Ehkä syy siinä on Toyotan piikkipaikka myynnissä.

      
  • kylläpäs taas luodit viuhuu, ja ''osumia'' on tullut kiitettävästi.
    suuret respectit ''putputille'' hyvästä sivalluksesta.

    asiaan:

    Lainaus:
    04.01.2007 klo 21:44 Jan79 kirjoitti
    :sunglasses: Myönnettäköön että Mercedeksellä on ollut joitain ongelmia mutta miten on kun kukaan ei halua haukkua esim TOYOTAA josta oli mm. iltalehdessä asiaa.. 177hv moottorissa aika vaikuttavia ongelmia jonka johdosta osa RAV4 malleista joutui luovutus kieltoon!!! Muissa merkeissä tuollainen hyväksytään mutta jos mersussa on jokin ongelma niin sehän on maailmanloppu!!



    tottahan se on silloin takaisinmaksun aika! aina saan kuulla joltain premium-pelleltä kuinka surkeita/ala-arvoisia japsit ovat jne. jos/kun kuulen mersusta huonoa, tottakai maksan potut pottuina. poikkeuksettahan loanheitto on aloitettu halveksumalla vaatimattomampaa. näin on ainakin minun kohdalla. ja, tottakai mersuhan on se mittatikku ja kestävyyden ja luotettavuuden perikuva, niinhän se meni? ja mersulisää perusmallinkin hinnoissa tonnikaupalla, joten eikö ole hassua jos lootat poksahtelee ja paikat ruostuu alta aikayksikön kun jossain ooppelissa! :grin:

    ja tämä kateellisuusteoria on jo teilattu naurettavaksi ja ''kaikissa autoissa on vikoja'' on myös kulunut juttu, mitähän seuraavaksi

    :grin: :grin: :grin:

      
  • Nimimerkki "Petokselle" sen verran, että ei mese leirissä ole juuri muita merkkejä teilattu ainakaan nimeltä. Kävin tässä mielenkiintoista väittelyä eri merkeistä, erään toisen kirjoittajan kanssa. Siinä vertailuna oli suomalaiset suosikit ennen ja nyt. Otin vertailuuni teidän kaikkien unohtaman Ladan. Pidin sitä kokonaiskustannuksiltaan parhaana vaihtoehtona pelkästään jos auto on vain liikkumaväline eikä muuta. Olen kokeillut myös sitä ja mielestäni sen edullisuus ja 5v takuu tekevät sen varteenotettavaksi vaihtoehdoksi. Se on mielestäni tilavampi kuin muut vastaavat. Mutta koska se on itä-auto, niin harvat haluavat sitä. Se on myös hyvin säästynyt ryöpytykseltä täällä. Johtuen varmaan siitä, että kukaan ei tunne halua omistaa sitä. Laatu ei kai olisi ongelma kun takuu kattaa käytännössä käyttöiän. En siis halveksi kenenkään autoa, mutta kyllä valitettavasti tulee otettua kantaa siihen meseryöpytykseen mitä täällä näkee.

      
  • Petos voi mennä ihailemaan sitä C-mersun käsijarrunvaijeria...vai mikä nimimerkki sieltä seuraavaksi vastailee.

      
  • mun ei tarvii kyllä näistä asioista jauhaa enempää, jos en saa asiallisia vastauksia ja näkemyksiä. hommahan on tämän mb:n hinta/laatu jne. tiimoilta käynyt melko selväksi.
    omiin väitteisiini ja ajatuksiini olen myös saanut kannatusta muiltakin. valitettavasti vain jotkut on saanut päähänsä että esiinnyn täällä usealla nimimerkillä ja vääristän näin asiat. mutta ei voi mitään.


    nimimerkille ''mms'' annan kuitenkin pisteet (olkoonkin vaikka meillä on kaikesta automerkkeihin ja brandeihin liittyvistä asioista todella erilaiset näkemykset ja arvot) asiallisesta keskustelusta :smile: samaa ei voi sanoa tuosta ''vernon'' kaverista joka ei tunnu kestävän pienintäkään kritiikkiä mb:n tiimoilta.


    [petos muokkasi tätä viestiä 05.01.2007 klo 00:05]
      
  • Kritiikkiä olen antanut mersusta itsekkin. Siinä on paljon parantamista. Minun ei vain tarvitse keksiä päästäni mersun hyviä ja huonoja puolia...Kannattaa muuten muuttaa tyyliä jos kirjoittelee satuja usealla nimimerkillä. Lisäksi kannattaa ottaa edes perusasiat selväksi jos kirjoittaa teknisistä ongelmista. Jos se mersu niin huono on, mikä sitten Opelissa mättää? Onko siitäkin kaverin isän tutulta "rämähtänyt" pohja alta?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit