Asiakas palvelua Veho konsernissa

8 kommenttia

Itse olen ostanut auton (Citroen C3) veholta 10.4.2006. Kaupan teon jälkeen olen asioinut 4 kertaa veho konsernissa (herttoniemen ja suutarilan vehoissa) vuoden sisällä.
Kaupan teko yhteydessä sattui pari "pientä" kämmiä. Veho ei ollut maksanut veroja autosta (arvaatte mitä tapahtuu, kun poliisit tarkistaa tiedot) ja rekisteri otteeseen ei saatu vaimoni nimeä. Soitin ja koitin saada selvitettyä tilanteen, mutta siitä tulikin puhelin rallia sihteerien välillä vaikka myyjä oli luvannut hoitaa kaikki asiat jos jotain tulee eteen. Lopulta turvauduin konsernin johtoon ja sitte asia tuli hoidettua liikkeen toimitus johtajan kanssa (ostosta kului 3-4 viikkoa, ennen kuin virheet tuli korjattua).
Noh, kun vaimoni on maan mahtavin kuski ja päätti naarmuttaa autoamme. Varattiin vauriokorjaamolta aika hää- matkamme ajaksi (22- 29.7.2006). Sovittiin liikkeen kanssa, että isäni hakee auton, kun asuu siinä vieressä. Hän meni sitte hää matkamme aikana hakemaan sitä ja tarkastaessaan auto huomasi, että naarmuja oli yhä jäljellä lukuisia. Ilmoitti siitä tietenkin liikkeeseen ja sekä minulle maailmalle. Asia saatiin kuntoon pari viikkoa hää matkamme jälkeen.
Tuorein tapaus on viime perjantailta (30.3.2006) jolloin minä vei automme huoltoon (aika varattu 23.3.06), kun ohjaus tehostimessa on jotain vikaa, kun toimii katkonaisesti. Saavuin pihalle 7.15 ja liike aukeaa 7.30 joten jätin avaimeni key boxiin, kuten toinen autonsa huoltoon tuonut mies. Päivän aikana ihmettelin, minkä takia kukaan ei ole ottanut yhteyttä minuun. Meni päivän päätteeksi liikkeeseen tarkistamaan asiaa, minkä takia ei ole ilmoitettu, että autoni olisi kunnossa. Tietenkin työn johtaja oli ihmeissää, missä avaimeni on sekä työ määräys autostani. Koneelta näkyi, että olin varannut huollon. Tietenkin se löytyi key boxista. He olivat jälleen pahoillaan ja sanoivat, että varataan uus aika.
Eli veho on onnistunut palvelemaan minua onnistuneesti 20% verran.
Aattelin, onko muilla samoja kokemuksia vehon tai muun liikkeen toiminnasta? Sillä minä vaihdan autoni johonkin toiseen merkkiin, jotta ei tarvitsisi enään asioida Veholla.

  
  • Ei ne vaihtamalla parane. Mutta hieman kokeneemmat herrasmiehet tietävät, että merkkihuoltoa ja (tulevaa tai nykyistä) ex-kumppania ei parane tavata ilman lakimiehesi seuraa.

      
  • NO, tuohan kuulostaa aivan normaalilta. Kannattaa tutustuu asikastyytyväisyys tutkimukseen joka taitaa löytyä kilpailevasta autolehdestä. esim toyota pärjää hyvin huollon ja asiakaspalvelun osalta, oma kokemus merkistä tukee tutkimustulosta.

      
  • Vehossa asioidessa auttaa muuten kummasti, jos sattuu olemaan puku päällä tai kaunis nainen mukana :wink: Muuten on hieman vaikeampi saada arvoisan henkilökunnan huomiota...

      
  • Itellä on Oulun Vehosta huonoja kokemuksia! Puhumattakaan Oulun Wetteristä! Näyttää siltä että mitä isompi liike ja mitä enemmän merkkejä saman katon alla niin sitä huonompi palvelu.

      
  • Lainaus:
    09.04.2007 klo 10:22 Bimmerman kirjoitti
    Itellä on Oulun Vehosta huonoja kokemuksia! Puhumattakaan Oulun Wetteristä! Näyttää siltä että mitä isompi liike ja mitä enemmän merkkejä saman katon alla niin sitä huonompi palvelu.


    Voin yhtyä mielipiteeseen. Oulun veholla saa melkein raha kädessä heilua, että saa myyjän huomion. Wetterin huollostakin on jäänyt paha maku suuhun muutaman itsestä johtumattoman sähläyksen takia. Nyt kun wetteri uudisti vaihtoauto tilojaan, saa wetterilläkin myyjää odottaa aika kauan.

      
  • Mielestäni Vehosta saa ainakin nykyisin vähintään yhtä hyvää asiakaspalvelua kuin mistä muusta autoliikkeestä tahansa. Tämän voi todeta mersun huolto- ja varaosapalveluistakin, ja lisäksi tällainen tavallinenkin ihminen.

      
  • Useiden eri merkkien korjaamoja käyttäneenä (Volvo, Chevrolet, Opel,Toyota) voin todeta, että missään muualla asiat ei ole toimineet omalla kohdallani niin hienosti kuin Järvenpään Toyotalla ja aika OK Itäkeskus ja Espoo. Muut täysin #&%£$!* ja meinas pudota alaleuka Toyotan liikkeessä kun ei tullutkaan surkeata huoltoa ja palvelua. Toki homma on täysin riippuvainen ihmisistä ja toistaiseksi tojolla on ollut asialliset hemmot. En kyllä voi uskoa, että tojollakaan kaikki olisi näin hyviä.

    No OK, Kaivokselan Bilialla katsoivat Volvoni heti Taxi-pisteessä ja hoitivat homman heti kondikseen.

    Voisi kirjoittaa vaikka kirjan noiden töppöilyistä ja asiakkaan pompottelusta sekä seisottamisesta.

    ps. ei ne euroopassa tehdyt tojot todellakaan niin viattomia ole, mutta takuu on aika pitkä ja toimii ;o)

    [-Cisse- muokkasi tätä viestiä 20.04.2007 klo 16:58]
      
  • Lainaus:
    09.04.2007 klo 19:15 Kadunmies kirjoitti
    Mielestäni Vehosta saa ainakin nykyisin vähintään yhtä hyvää asiakaspalvelua kuin mistä muusta autoliikkeestä tahansa. Tämän voi todeta mersun huolto- ja varaosapalveluistakin, ja lisäksi tällainen tavallinenkin ihminen.



    Tavallinen ihminen tuskin mersuja ostelee. Nimim. "oikea kadunmies"

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit