-Cisse-

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Lainaus:16.07.2007 klo 17:35 jjj1 kirjoitti Pitäähän sitä nyt jostain valitettavaa löytää, jos ei nyt sitten muusta niin siitä, että auto on kokoisekseen liian iso !! Voi elämän kevät.... Mikäli TM:ni oikein luin Mondeon kokoarvioon sisältyi myös …
  • Lainaus:07.07.2007 klo 06:10 Herbert kirjoitti Lainaus:06.07.2007 klo 22:33 JOXA kirjoitti Minä voisin nuista ottaa minkä vaan, mutta jos joutuis maksamaan, niin menis hiukkasen vaikeammaksi? Sama juttu. Erot tuntuvat olevan testatuissa a…
  • Lainaus:23.05.2007 klo 20:22 Malrox kirjoitti Olisi kiva tietää miksi on niin vaikee ajaa rekan takana siellähän on paljon turvallisempaa??? Ja haluaisin muistuttaa että kehä 1 ja 3 ovat teitä ei moottorteitä eli siellä ei ole ohituskaistaa. …
  • Lainaus:09.05.2007 klo 15:36 PropJock kirjoitti En ole ehdottamassa rekkaliikenteen kieltämistä. Ajatus tuskin olisi realistinen. Vaikka toki muilla olisi silloin liikenteessä mukavampaa ja turvallisempaa. Taas kerran ihmettelen vain ääneen, miksi…
  • Lainaus:20.04.2007 klo 20:32 misar kirjoitti Mielenkiintoinen ministerien esittely kuvineen HS:ssa. Lyhyt teksti esimerkiksi uuden liikenneministerin kuvan alla, antoi mielikuvan että pätevyys perustuu siihen että on naimisissa poliisin kanssa mui…
  • Lainaus:23.04.2007 klo 15:04 turbo-kiisseli kirjoitti Jotkut muistanevat vielä parin vuoden takaiset iltapäiväruuhkat Kehä1:llä itään Vihdintien kohdalla. Heijastusvaikutushan oli sinne Lintuvaaran Shellille asti. Kun rakennettiin yksi lisäkaista …
  • Lainaus:22.04.2007 klo 21:13 hoh hoh hoijaa kirjoitti Tässä ketjussa en ole huomannut erästä olennaista ratkaisukeinoa liikenteen sujuvuuden parantamiseksi: Nopeuksien alentamista niillä osuuksilla, jossa nyt ajetaan 80 km/h - 90 km/h. Mikäli nope…
  • Lainaus:15.07.2007 klo 19:08 petos kirjoitti minulla ei ole mikään auto mainittavasti kiemurrellut ikinä, jos kaikki on ollut autossa kunnossa, ja renkaat eivät ole olleet ''uria hakevat''. enkä usko että avensiskaan pahasti kiemurtelee. ainakaan…
  • Lainaus:07.06.2007 klo 10:28 turbo-kiisseli kirjoitti Lainaus:07.06.2007 klo 09:57 AkiK kirjoitti Se melkoinen ero tulee siis nykyään aivan muualta kuin mitattavista ominaisuuksista, ja noissa fiilispuolen jutuissakin halvemmat autot parantavat ko…
  • Lainaus:11.06.2007 klo 14:41 Simppa- kirjoitti Lainaus:10.06.2007 klo 02:17 -Cisse- kirjoitti Ei varmaankaan toimi pelkkänä kokoonpanopaikkana? Ei kai kaikkia osia rahdata Afrikkaan ja siellä sitten pelkästään kasataan, varsinkin hiukan enemmän my…
  • Ei varmaankaan toimi pelkkänä kokoonpanopaikkana? Ei kai kaikkia osia rahdata Afrikkaan ja siellä sitten pelkästään kasataan, varsinkin hiukan enemmän myyvää mallia? Jos osat sitten valmistetaan paikan päällä, niin eroa saattaa sitten jo tullakin....
  • BMW VS Volvo: https://www.youtube.com/watch?v=TFIYS20Dj5o Vanha juttu, mutta aika realistinen...
  • Lainaus:22.02.2007 klo 11:24 Tuominen kirjoitti Jaa, tulipa tässä mieleen, kun nyt japanilaisten ruostesuojauksesta ja laadusta puhutaan, että reilu viikko sitten hylättiin mun tädin Mazda 6 vm 2003 ruostevaurioiden takia katsastuksessa, ajettu 68t…
  • Olisiko tämmöinen? Toyota Avensis 2.4 VVT-i Linea Sol Technical Wagon automaatti (5-vaihteinen) 36 950 Toimituskulut 500? Metalliväri 550 Xenon-kaasupurkausajovalot 800 Peruutustutka 400 Turvaurat 25 Takapuskurin suojalista (Wagon) 80 +muuta pientä …
  • Lainaus:04.11.2007 klo 10:55 Jorma L kirjoitti Lainaus:02.11.2007 klo 23:28 marstons kirjoitti Lainaus:02.11.2007 klo 22:56 JOXA kirjoitti Yhdessä yössä Premiumiksi? Premiumista en tiedä, mutta esim. XC70 myyjät saavat varmaan jatkossa …
  • Lainaus:30.10.2007 klo 18:53 -Cisse- kirjoitti Muistaakseni Mondeon manuaalissa oli, että voi laittaa R:n päälle pienessä vauhdissa heijaamisen mahdollistamiseksi. Eli kun menee vielä eteenpäin, niin laittaa pakin päälle ja päinvastoin. Kaasua ei t…
  • Muistaakseni Mondeon manuaalissa oli, että voi laittaa R:n päälle pienessä vauhdissa heijaamisen mahdollistamiseksi. Eli kun menee vielä eteenpäin, niin laittaa pakin päälle ja päinvastoin. Kaasua ei tarvii käyttää, koska ryömii tyhjäkäynnillä. Myö…
  • Lainaus:30.10.2007 klo 17:48 MMS kirjoitti Kai uuden laakerin kiristys oli oikea? On meinaan aika tarkkaa että laakeria ei kiristä liikaa. Itse nuorena mokasin kun laitoin liian kireälle. Joo ja osaa ne korjaamotkin laittaa väärään momenttiin…
  • Lainaus:14.05.2007 klo 20:35 Ilwagen kirjoitti Ainakin -06 DSG:n manuaalimoodissa pysyy kyllä valittu vaihde päällä tiettyjen rajojen sisällä, eli niinkuin joku tuolla sanoi ettei auto sammu/ kone huuda punaisena. Eli jos valuttaa vaikka manuaali-4…
  • Lainaus:30.04.2007 klo 19:20 salo-m kirjoitti Miksiköhän kaikki itseään "rattimiehinä" pitävät itsepäisesti jauhavat sontaa??Tai ehkä juuri siksi. Tosi ammattilaisten ei tulisi mieleenkään söherrellä manuaalisten vaihteiden kanssa ,ei kerta kaikkia…
  • Lainaus:06.04.2007 klo 22:12 J100 kirjoitti Camaro painaa n. 1600kg+litkut ja jätkät. BMW voittanee varttimailin. Mitä sitten? Toi vertailu ei kerro mitään jos punnitaan eroja vaihdelaatokoiden välillä...Hieman hankala tehdä eroa. Käytännössä ident…
  • Lainaus:21.04.2007 klo 17:27 misar kirjoitti Tuskin TM:n näitä kiihtyvyyksiä huvikseen mittaa, vaan kuvatakseen moottorin luonnetta jokapäiväisessä liikenteessä. Onhan sitkeä moottori laajalla vääntöalueella huomattavan paljon mukavampi käytössä k…
  • Katohan noita aikoja kuvaajasta kun lehdet ovat mitanneet optimaalista kiihtyvyyttä 0-120 tms. Kyllä se optimaalinen 60-120 menee kohtuullisella tarkkuudella käsi kädessä 0-100 mukaisesti kahta eri autoa vertailtaessa." ----------------------------…
  • Lainaus:20.04.2007 klo 16:35 Astraali kirjoitti Tuolla 60-120 mitataan sitkeyttä eikä kiihtyvyyttä! Jos verrataan autoa A ja B Sama moottori ja kokoluokka A kiihtyy nopeammin 0-100 kuin B B kiihtyy nopeammin 60-100 kuin A Koska Kone on vääntävämp…
  • Lainaus:18.04.2007 klo 19:01 peksak kirjoitti Ohituskiihtyvyys on minusta oiva käsite, ja kuvaa erittäin hyvin kyseistä asiaa (kiihtyvyys 0-100 versus esim. 60-120). Tarkemmissa TM-testeissähän on ohituskiihtyvyys mitattuna, mutta muissa taulukois…
  • Lainaus:16.04.2007 klo 00:44 Tapio Taula kirjoitti ARVOISA KUMILARZAN Olette aivan oikeilla jäljillä! Jokaisesta käytössäni olleesta 17 autosta on AUKOTON kirjanpito kirjahyllyssäni käyttöönottohetkestä luovutushetkeen kronologisesssa järjestykses…
  • Lainaus:18.04.2007 klo 18:56 peksak kirjoitti Lainaus:18.04.2007 klo 11:07 Tapio Taula kirjoitti Ei se ole merkkihuollon vika vaan asentaja ja työnjohtaja jotka eivät osaa työtään. ... Minusta asentaja ja työnjohtaja ovat osa merkkihuoltoa (…
  • Lainaus:22.02.2007 klo 10:40 MatLog kirjoitti Ketjun aloittaja kertoi jo - ehkä huomaamattaan - sen varsinaisen totuuden. Koska teho = vääntömomentti x kierrosluku (x vakio), niin SAMALLA KIERROSLUVULLA sen moottorin teho on suurempi, jolla on suur…
  • 2004, Avensis, 2.4 tomaatti, luxury, 135tkm. - vaihdettu vuotava jäähdytin - vaihdettu takaripustusten väljät puslat tms. - vaihdettu kaksi kertaa uudet xenon umpiot (himmenee, ei ollut vika polttimoissa) - bensapaineanturi rikki (jätti koti…
  • Lainaus:30.05.2007 klo 15:23 MMS kirjoitti Kannattaa vilkaista uusimman TM:n (11/07) vertailua merkkikorjaamoista. Ehkä on todellista tietoa mutu juttujen rinnalla. Kyllä. Tuo testi testaa käytännössä joka pajasta vastaanottajan, huoltajan j…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
0 aloitettua keskustelua
36 viestiä
0 ×   0 ×