Matti-

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • petos: -Mr. vemic-auto näyttää olevan hankalassa välikädessä, pitäisi pitää evon lippua korkealla, mutta on ihan pakko olla myös ''periaatteen takia'' kaikesta eri mieltä kuin putput... Mr. Subaru autokin ottaa osaa keskusteluun vaiht…
  • control: Matti Puhuin aiemmassa viestissä Perusautoista. En urheilumalleista. Omasta mielestäni perus focuksen ohjaus on luontevinta ja parasta mitä Perusautoista voi saada. Haluaisin kuulla ajatuksia paremmista? Urheiluautot on erikseen. …
  • Tuskin asiakasta valmistajan kustannukset kiinnostaa. Halvempia etuvetoisia löytyy vaikka millä mitalla. Sanoisin että suurin Focuksen vahvuus, tekijä joka tulee ratkaisemaan eniten, on koneen äänet: ei ole perus nelipyttyisen rohinaa. Ei kann…
  • Siksi on kai parempi että on enemmän kuutiotilavuutta? Tai sitten vaikka vähemmän kuutioituumiakin jos vaan saisi koneesta vähän kevyemmän... Ei kannata, tule pois sieltä 70-luvun turbosaabeista. Aijai, siinä onkin suuri syy miksi ko…
  • control: jo on jumalauta kumma jätkä/likka tämä putput. Perustele nyt sinä millä perusteella sinun bmw on niin ylivertainen ajaa kuin tuo focus? Jo perus focus tarjoaa perusautoista parhaimman, luontevimman ja puhtaimman tuntuman ajoon. Uskon,…
  • Putput: Ennenkaikkea kyllä ihmetyttää että mikä idea alunperin on panostaa etuvetoiseen rakkineeseen oli miten hyvä tahansa. Nimittäin minä en helpolla maksaisi n. yli 30te etuvetoisesta vaikka mikä olisi. Ei se iso hevosvoimamäärä hirveästi lämm…
  • simppa: Nuo turboviiveet ovat kyllä melkeinpä merkistä ja koneesta riippumattomia, kun tarpeeksi ruvetaan virittämään. Ihan sama viiveongelma on vaivannut reippaahkosti piristetty STi-subbeja. Tuskin Ford sen parempi on, jos sen koneesta ruvetaa …
  • simppa: Tuossa Ralliartin koneessa on mm. eri turbo kuin Evossa, joten pelkällä softamuutoksella ei todellakaan saa Evon tehoja. Joku jenkkilehtihän oli tuon ajanut, ja tullut siihen tulokseen, että ei siitä Evon korvikkeeksi ole. Lähinnä Lancer …
  • Tämän tiedotteen mukaan Ralliart tulee keväällä 2009, eli hyvinkin pian. Täällä on lisää tietoa Ralliartista, tuon tiedoston lopussa: http://www.mitsubishi.fi/news?newsId=67F7CECA-01DA2120-C0A8013D-6EB40AB1 Tässä nyt muutamat huomiot tuo…
  • Mitsulta tulee vielä tuo Lancer Sportback ralliartti, joka tulee todennäköisesti hinnaltaan sinne 40k tuntumaan. Se ei tehoiltaan ehkä ihan tähän seuraan yllä, 240hv. Siinä on tuplakytkinlaatikko ja neliveto, tosin nekin ilmeisesti vähän evosta viel…
  • Tämän ylivoimaisesti kovin valtti on hinta. Evo mitsua se lähtee parhaimmillaan 20k € halvemmalla ja kyllä Subaruunkin verrattuna edullinen on, joten eiköhän tälle ostajia löydy. Mikä Manu Metson koeajossa on vikana ? Kyllä sen kommentit ihan y…
  • Derrick: Mikä tahansa paikka Suomessa minne meneekin, niin aina näkee katkeamatonta autovirtaa. Myös sunnuntaisin. Liikennemäärät ovat kasvaneet niin suuriksi, että ne muodostavat vakavan vaaran jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Toivoisinkin et…
  • MikkoT63: TM 22/2013ssa oli artikkeli Volvon uusista raskaista ajoneuvoista. Asiasta mitään ymmärtämättömänä luin artikkelin, joka oli mielestäni varsin viihdyttävä. Korvaan (silmään?) kuitenkin särähti seuraava kohta: "...pienemmillä autoilla ku…
  • SO2001: Matti-: No sanoppa miten poliisi pitää yllä auktoriteettiään jossei mitään saa tehdä? Jos joidenkin mielestä tällaiset ->näkymät<- ovat hyväksyttävä seuraus siitä, että yksi jengi saa ylläpidettyä auktoriteettiaan, niin ei kai …
  • SO2001: En lukenut otsikkoa pidemmälle, mutta niinhän se on, kun otsikossa sanotaan. http://yle.fi/uutiset/poliisi_poikkeuksellinen_takaa-ajo_asetti_jopa_satoja_ihmisia_hengenvaaraan/6551614 Olen kirjottanut kymmeniä kertoja, että vaaralli…
  • ritsa: Herbert:Mutta sinun mielestäsihän säännöt pitäisi olla sellaisia, että niitä noudatetaan valvomattakin. Miten ajattelit yhdessä yössä muuttaa päälaellaan vuosikymmeniä olleen liikennepolitiikan ja ihmisten käytöksen? Suomes…
  • ritsa: https://www.youtube.com/watch?v=8R35VS02H0Q Tässä hieman esimerkkiä jokapäiväisestä laillisesta liikkumisesta Saksan maalta, vilkkuakin käytetään asiallisesti. Ainakin lähes. Täytyy kyllä minunkin sanoa, ettei tuo erityisen sujuv…
  • @MMS No voi hyävnen aika, tämä on keskustelupalsta. Mitä täällä sitten pitäisi tehdä? @Opelixi En väitä, että se johtuu yksinomaan rajoituksista. Vaan pikemminkin liikennekulttuurin kohentumisesta yleisesti. Toki siihen kuuluu osittai…
  • Noin yksilön näkökulmasta isoin ongelma ylinopeudessa mielestäni on se, että siinä ottaa tietoisen riskin. Esimerkiksi siinä tapauksessa, että joku tulee sinun eteen ja ajat yli. Voiko vakuutusyhtiö pestä kätensä, saatko itse syytteen liikenteen vaa…
  • Mikä antaa olettaa että tuo kone olisi meluisa? Uusimmalla commonrail tekniikalla, erittäin korkeaa painetta käyttäen, ääntä saadaan pehmennettyä ja täten myös madallettua tehokkaasti. Käsittääkseni tuo S sarjan kone tulee hieman poikkeamaan E …
  • Olen täysin samaa mieltä, että ei voi piiloutua sen taakse. Arvelin vain mahdollisia syitä, monissa uusissa autoissa käytetään näitä lämmitysvastuksia.
  • Nuori autoilija: No nyt on talvitesti takana ja kuten arvasin, ei lämmityslaite mihinkään parantunut, vaikka NHB kertoikin kaiken olevan tosin uudenlaisen suunnittelun myötä! Kylmä mikä kylmä! Eikö VW:n inssit voisi vaikka käydä ostamassa vm 1988…
  • halko6: Yllättävää oli myös jatkuvalla nelivedolla(?) varustetun Subarun muuttuminen vajaavetoiseksi rasituksessa. Onkohan näitä vaivoja Quattrossa, X-drivessä ja 4maticissa? Riipuu mistä verisoista näistä järjestelmistä puhutaan, mutta yl…
  • Tuskin tuollaiset asiat ikinä on absoluuttisesta osaamisesta kiinni. Haukkuuhan TM:äkin mersun ohjauksen aina, mutta kyse tuskin on siitä, etteikö ne mersulla osaa, vaan ennemminkin siitä, että niillä on vähän eri mielipde asioista mitä TM:llä.…
  • Ei kovin hyvä merkki, että johtaja haukkuu oman puljun tuotteita. Käy niinkuin Nokialle, kun Elop meni höpisemään mitä sylki suuhun tuo . . . Jos he fokusoituvat pelkästään Kiinaan, voipi olla, että se oli Volvon loru siinä länsimarkkinoilla vä…
  • Experience: Matti-:Voineeko paljon kotimarkkinoista puhua, jos tuotanto, suunnittelu ja melkein kaikki muu tapahtuu muualla... Volvollahan aukeaa tehdas lähiaikoina Chengduihin Kiinassa. Voi tähän myös ottaa mukaan perineteisen brittimerkin …
  • Experience: Tässä aikaisemmin puhuttiin Volvon kotimarkkinoista Kiinassa ja onhan tuo tilanne sielläkin aika haastava, huolimatta että kotimainen merkki. Vuoden 2012 tilastot versus 2011: Audi A6---138,024kpl--- +23% edelliseen vuoteen Audi A…
  • Vanha, miksi kaikkea toimivaa pitää uudistaa kokoajan? Ei minusta volvon mallisto ole sen vanhempi tai uudempi kuin ennenkään. Volvo on edelleen edelläkävijöitä turvallisuudessa, joka näkyy hyvin mm. siitä kun tehdään näitä standardeista poikke…
  • simppa: 740 GLE:Blondin koeajamassakin oli sentään maasturin tasauslukitukset. Oikean maasturin lattialle ei mitään äänieristysmattoja voi laittaa, koska kahluusyvyys on noin nilkkasyvyys. Siis kuljettajan paikalla istuvan nilkkaan saakka. …
  • simppa: No toki jos pelkkää kestävyyttä painottaa, niin sitten tojo. Tuppaa tuon Discon ominaisuudet vaan olemaan kaikilla muilla mittapuilla aika monta pykälää korkeammalla. Maanteillä ne Land Cruiserit pääosin liikkuvat ja siellä disco on täysi…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
2 aloitettua keskustelua
556 viestiä
0 ×   0 ×