individual

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Nyt oli tullut tuonne International Engine of the Year sivustolle myös muut tulokset kuin vain voittajat. Näihin puheena olleisiin moottoreihin liittyen ohessa lista parhaista yli 4 litraisista: 1. Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, M…
  • Voisi Z06 olla minun autoni, jos olisi varaa kolmeen neljään autoon, mutta ainoaksi siitä ei minulle ole, vaikka hieno auto onkin. GT-R:ää en ostaisi vaikka olisikin useampi auto, olkoon kuinka hyvä vaan. 370Z:n voisin vielä hankkia. Amerikkala…
  • simppa: CTS-V:lle on myös ilmeisesti tehty euro-normin mukainen kulutustesti. Kulutus lähes tismalleen sama kuin M5 bemarilla. Tuossa kun otetaan vielä huomioon, että CTS-V on hieman painavampi ja vähän tehokkaampi, niin kummasti vaan se työntö…
  • simppa: NHB:EOTY on valittu juuri sopivasti keskustelun aiheeseen: http://www.autoblog.com/2009/06/17/vw-1-4-liter-twincharger-wins-2009-international-engine-of-the-y/ Kyllähän tuo meni ihan oikeaan osoitteeseen. Volkkarin 1.4 twincharger …
  • Juu, en minäkään vertailuparina vetteä ja SL:ää pidä, se vain toi hyvin esiin veten viimeistelemättömyyden. Jos vaikka vertaa 911:sta Vetteen, vetessä saa suorituskykyä, äijämäisyyttä ja nopeutta paljon enemmän samaan hintaan, 911:sta taas saa hiema…
  • 235+255: Tämän parempaa tekstiä ei voi tälläinen köyhä E39-kuski toivoa kuulevansa! Harmi vain että omasta puuttuu kunnon moottori. Niin, tuossa on kyllä minusta yksi onnistuneimmista autoista pitkään aikaan. Tuohon aika optmi bensakon…
  • 235+255: Kai sitä on ainakin yritetty: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804097498134_uu.shtml Tuo Vette oli kesärenkailla. Sinänsä hölmöä kyllä lähteä tuollaiseen keliin, mutta keli oli ilmeisesti muuttunut nopeasti huonommaksi.
  • simppa: Olen jo lähes päättänyt, että sitten kun Jaguar vaihtuu, niin se vaihtuu tuollaiseen vetteen. Vaihtaessa ei tulisi edes takkiin. Myös E46:sen päivitys tuoreempaan on käynyt mielessä, mutta kovin montaa järkisyytä en siihen keksi. Tuo on…
  • En minä tuota ACR:ää tuomitse, en vain usko sen olevan kovin kiva vehje yleisessä käytössä. Aina Viperit ovat olleet nopeita oikeissa käsissä, mutta siihen se on sitten jäänytkin. Ei tuollaista oikein edes pääse missään testaamaan, olen kerran ajanu…
  • Ihan mielenkiinnosta katsoin vielä, minkälaisia kulutuslukemia ilmoitetaan tuolle puheena olleelle Bemarin V10:lle, eli alla veten ja M5:n paino ja kulutus: M5: paino 1855 kg, kulutus kaupunki 22,7, yhdistetty 14,8 Corvette Z06: paino 1418 kg…
  • simppa: Juhlivathan ne. Uusittu 5.7 Hemi on kuulemma varsin pätevä laite. Samoin muut LS-sarjan myllyt ovat kyllä todella päteviä, vaikkapa nyt LSA, joka 550 hv tehoistaan huolimatta onnistuu pitämään kulutuksen jotenkuten kasassa ja ZR1:sen LS9.…
  • Tuon Corveten keveys vaikuttaa ainakin jonkin verran, se on muovikoreineen melkein 200 kg 911 turboa kevyempi. Eu-kulutuksissa kyllä porsas vie selvän voiton huomattavasti suuremmasta massastaan huolimatta: porsas: kaupunki 18,8, yhd 12,8 Z06…
  • Ei minunkaan mielestäni pelkän tekniikan perusteella kannata mitään jakaa, eikä näin varmasti ole tehtykkään. En osaa sanoa miksi tuolla ei tuota Veten konetta ole, kun en ole sitä edes päässyt koittamaan. Siitä olen samaa mieltä, että yksinkertaisu…
  • simppa: Ferrarin koneethan eivät mitään valtavia palkintosateita ole saaneet, vaikka ovat automaailman parasta nannaa. No kyllä Ferrarin koneet ovat minusta lähes joka vuosi olleet omassa luokassaan kolmen kärjessä tuossa International Eng…
  • NHB: Omasta mielestä ensimmäinen bemarin vapari, jossa alkaa olla jo jotain ajatusta, on tuo kolmilitrainen. Sehän alkaa päästä alaväännöiltään jo tasoihin tuon 1.4TSI:n kanssa... 6-sylinterisyydestä johtuen kone kuluttaa, painaa, sotkee pai…
  • Aika pitkälti 235+255 linjoilla tässä asiassa. Niin sanottuun kansanautoon, mikä ostetaan vain liikkumiseen paikasta a paikkaan b kolme- tai nelisylinterinen ahdettu moottori on todella hyvä ratkaisu. Itselläni on ollut useita Bemarin kuusisyli…
  • No maasturit ovat erikseen, mutta Honda Legendistä löytyy myös erittäin kehittynyt nelivetojärjestelmä henkilöautopuolella.
  • Lainaus:24.01.2007 klo 20:48 juster kirjoitti Etuveto kytkeytyy pois kun hitaassa vauhdissa renkaat kääntyvät jyrkästi. Auto ei puske ja renkaat kääntyvät lähes yhtä paljon kuin takavetoisessa, kääntösäde pysyy pienenä. Samoin ajonvakautus järjeste…
  • Lainaus:24.01.2007 klo 21:42 mikahe kirjoitti Miksipä ei. Jos BMW valmistaisi etuvetoja, niin myyntiluvut olisivat 98,95% niitä, 0,95% nelivetoja ja 0,1% takavetoja. Mutta BMW ei luonnollisestikaan hötkyile markkinatutkimusten johdosta, ja hyvä …
  • On kyllä todella mielenkiintoinen uutuus! Pitkästä aikaa jotain minkä koeajoa todella odottaa ja mikä pistää ensimmäisen kerran pitkään aikaan harkitsemaan ihan uuden auton ostamista. 0-100 km/h 4,7 sec, neliveto automaatilla, runsaat tilat, y…
  • Suomen lehdistössä sekä Bemari että XF on ajettu yleensä todella leveillä ja matalaprofiilirenkailla, esim edellinen XF:n TM koeajo oli 20" vanteilla. Suuntavakavuutta tuossa XF:ssä on haukuttu kuten 5-sarjassakin, mutta jos tuo on itselle tärkeä om…
  • Simppa: juu, tuossa kävi meikäläisen virhe, kirjoittelin Evo kun tarkoitin Car lehti. Tuo viittaamani vertailu löytyy myös nimenomaan Car lehdestä, tänään on tosin jo ilmestynyt uusi nro. Nopeasti meni sekaisin kun eilen juuri lentokoneessa tuota le…
  • simppa: 5-sarjaa (ja 1-sarjaa) selvästi paremman ajettavuuden ovat myös kaikki lukemani ulkomaiset autolehdet panneet merkille. Niissä kolmonen on mainittu luokkansa selvästi parhaaksi ajoltaan, mitä ei valitettavasti voi iso- eikä pikkuveljest…
  • AkiK: Selvää on että tällä hetkellä 5-sarjalla ei ole entisenlaista etumatkaa saksalaiskilpailijoihin, autosta on tullut suurempi ja painavampi ja muotoilultaan melko tavanomainen. Samalla kilpailijat ovat parantaneet omia tuotteitaan. Itse en …
  • simppa: Mutta toisaalta olihan E39:täkin 116i. Tämä ei ihan auennut?
  • Ehkei nyt Simpan kanssa kannata aloittaa samaa vääntöä, mutta olen tällä palstalla tuonut esiin koko sen ajan, kun olen tänne kirjoitellut, että minusta on järjetöntä tarjota premium autoja niin pienillä koneilla kuin esim 316. Olen myös joskus sano…
  • simppa: Ja eikös täällä eräs nimimerkki ollut sitä mieltä, että premium-autoja ei saa pienillä koneilla myydä tai ne eivät ole premiumia. Mitenkäs nyt, kun BMW taitaa olla pienitehoisin kaikista saman luokan autoista. Ainiin, mutta eihän se päde …
  • simppa: individual: Muistatkos minkä merkkiset renkaat XK:ssa on ensiasennusrenkaina? Muistaakseni juurikin nuo PZero Rossot. No tuohan lupaisi hyvää, jos perinteisesti hyvin kriittisesti isoihin renkaisiin suhtautuva TM pi…
  • individual: EDIT: muistimpa väärin tilaamani koon, itse asiassa koko on vielä epämukavampi, eli 245/35/19 ja 285/30/19. Uskalsin ottaa nuo kun luin TM:n vertailun autostani juuri noilla renkailla ja sinun autostasi 20" saman kokoisilla renkaill…
  • Mulle kävi siis Sulo Vilenit, kun halvalla sai, niin oli pakko ottaa! Tosin Contiin oli eroa 370 eur, joten on tuo ihan merkittävä hintaero. Siinä on tosin sitten parhaat renkaat, jotka itse tiedän.
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
18 aloitettua keskustelua
964 viestiä
0 ×   0 ×