Lainaus:01.09.2004 klo 16:27 Torque kirjoitti
Etuvetoinen auto tehokkaalla moottorilla on lähinnä säälittävä esitys. Paikaltaan kiihdytyksessä eturenkaat sutivat minkä kerkeävät. Ja jos kiihdyttää kurvissa, etuvetoinen meinaa puskea kurvista ulos j…
Lainaus:08.06.2004 klo 16:51 SixPack kirjoitti
mitä hintoja. Kyllä kannattaa odottaa vuoden, että saa täysin varustellun johonkin + 30t .
Uuden A6:n? Saat odotella aika monta vuotta ja aika monta sataa tuhatta kilometriä siinä tapauksessa. …
Lainaus:10.06.2004 klo 11:04 SixPack kirjoitti
Et ole ilmeisesti lukenut vastauksia kunnolla, vastaat aina vain viimeiseen viestiin. Kyse oli nimenomaan A6 korisesta Audista.
Yksikään kirjoittajista ei ole morkannut tai haukkunut FSI konetta millää…
Lainaus:09.06.2004 klo 23:41 SixPack kirjoitti
Buurmannille. Jos sinulla on 150 hv FSI moottori, on se Audin A3 mallissa oleva 110kW:n moottori. Tuossa aiemmin vertasin kulutusta siihen Audi A6 Tdi 2,5 (jonka nyt sitten eilen myin). Sekalainen ajo …
Lainaus:09.06.2004 klo 12:05 SixPack kirjoitti
Kuka sinulle lupaa maantiellä 5,5 l ? Automyyjä?, ja sitten vielä uskot siihen!
Itseasiassa kylläkin autovalmistaja. Mitä tulee maantieajoon, niin aika lähelle näitä lukemia kyllä päästäänkin.
…
Lainaus:07.06.2004 klo 20:59 SixPack kirjoitti
Esim. jos ei halua käyttää autoa huollossa alvariinsa.
Nykydieselissä vaihdetaan öljyt 15-30 tkm välein, jarrut kuluu sitten joskus, ehkä jokin polttimo? Se on siinä.
Toisin sanoen luettelitko n…
Enpä tiedä miten se tälle alueelle eksyi, Liikenne oli tosiaan tarkoitukseni. Kuitenkin, näihin ajotietokonelukemiin ja niiden hetkellisiin näyttämiin ei pitäisi hirveästi katsella (tai varsinkaan siihen mitä kuvittelet sen kiihdytyksen kestävän).
…
Jorma, matkustajan näkökulmasta vauhti näyttää aivan toiselta kuin kuskina. Siitä tuo suurimmaksi ero johtuu, koska matkustaja ei pysty tuntemaan renkaiden kautta liukkautta tai pysty tekemään mitään. Saman eron huomaa kiihdytyksissäkin, se tuntuu m…