Itse tulkitsen lakia niin, että kun vastaantulevassa autossa on sekä lähi- että sumuvalot sytytettyinä eikä tiealueella ole sumua, kytken itse aina pitkät valot päälle (ja ne on xenonit, joille TM on mitannut reilut 200 m kantaman).
On se muuten kum…
Itsellänikin on sama vertailupari.
En ole huomaqnnut vakiotehoilla toiminnassa suurta eroa, vaikka turboahdin onkin vaihtunut Garrettista Mitsuun.
Olen molemmissa käyttänyt myös BSR.n steg 1 viritystä, ja se taas tuntuu tuossa 07:ssa pirteämmältä ku…
Kyllä tuo V50 jäi jumboksi myös omassa vertailussani 9-3 SC:tä, 159:ä, Octavia RS:ää ja Jatta Turboa vastaan.
Syynä on auton kaikkinainen ristiriitaisuus:
Iso edestä (no joo, tosi kapea), pieni takaa.
Moottorit ovat jotenkin ylikorostettuja.
En muis…
On tullut ajettua 128 tkm SS 1.8 t A:lla.
Piristin konetta jo 100 tkm sitten BSR Steg 1:llä ja olen ollut todella tyytyväinen.
Rengasmelu on kohtuullinen jopa Hakkapelitta 4:lla, huomattavasti hiljaisempi kuin esim Audi A4.
Nitinöitä tai natinoita e…
Yllätyin kun vaihdoin Hakkis Neloset kesärenkaisiin: vain yksi nasta puuttui, ajettu yhteensä 50 tkm. Koneessa tehoja kuitenkin yli 200 hv ja veto kahden pyörän kautta. Eikä ajotyyli ole mitenkään rauhallinen.
Edellisellä autolla 150 hv:lla lähti ha…
"Suosittelen, että opettelette ajamaan ensin dieselillä!!"
Useampi kymmenentuhatta ajettu...
Ei kai nyt joku ihan tosissaan ole sitämieltä, että diiselit olisivat bensamoottoreita suorituskykyisempiä???
Ovathan nuo nykydiiselit kovasti kehittyneet,…
Olen VTEC:in kanssa täsmälleen samaa mieltä.
Tuli kokoeiltua kaikki varteenotettavat nykyaikaiset diiselit manuaalina ja automaattina (mikäli mahdollista).
Alfan 159 oli erinomainen, mutta ainoa harmittava asia oli vaihteiden lyhyet vetoalueet, eikä…