remppa12

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • NHB: Tietyn pisteen jälkeen nopeuden laskeminen lisää kulutusta. Tuo 18,7 km/h on jo kirkkaasti tuon pisteen alapuolella. Nopeuden laskeminen ei varmasti lisää kulutusta. Sen sijaan lisääntyvä jarruttelu ja kiihdyttely tekee niin.
  • Herbert: juster:Kahdessa testin autossa oli vakiokokoa isommat renkaat. Ihmeellisen hankalaa näyttää olevan saada autoja alkuperäiskokoisilla renkailla yleensä mihinkään testiin tai puhumattakaan vertailuun. Renkailla ja niiden koolla on kuitenki…
  • Style66: remppa12: Vaikka kyse ei ole samoista testeistä, niiden tavoite on sama. Sekä TM:n vuosien varrella kehitetyn koeajomittauksen että normin mukaisen laboratorio-co2-testin tavoite on antaa mahdollisimman tarkkaan informaatiota auton ku…
  • Style66: Kuten sanottua TM:n ulkoilma-testi ei noudata eu-sykliä. Kaupunkiajon keskinopeus on luultavasti suurempi, mitenkähän maantiellä? Kun testi ei ole sama, niin kulutuksetkin heittävät. Tietenkin, vastasin tähän argumenttiin enne…
  • 740 GLE: remppa12:Nyt kysymykseni kuuluu, minkä vuoksi tämän testin perusteella pitäisi olla sitä mieltä, että valmistajien laboratoriosimulaatio antaa vääriä tuloksia? Em. lukujen perusteella se on TM:n laboratoriosimulaatio, joka on perseellään…
  • TM:n jutusta on kaivettavissa kullekin autolle kulutustieto kolmin eri perustein. 1. valmistajan ilmoitus (perustuu laboratoriosimulaatioon) 2. TM:n koeajomittaus (sama minkä lehti tekee aina koeajo-/testiautoille) 3. TM:n laboratoriosimula…
Default Avatar
Jäsen 05.12.2014 alkaen
1 aloitettu keskustelu
6 viestiä
0 ×   0 ×