740GLE: Olet moittinut minua huonona esimerkkinä ja riskitasoa nostavan rikoksen suosijana kun kerron sopeutuvani muihin, esimerkiksi nopeuttani säätämällä ja ylinopeuttakin käyttävälle ohittajalle…
740GLE: Jos pysytyt ajaessasi parantamaan turvallisuutta 500 km päässä, tee toki niin, että minä ja muut pääsemme nauttimaan hienon työsi tuloksista.
740GLE: Senkin olen sanonut, että sakkoa en ota, enkä aiheuta ylinopeudellani kolaria edes mielestäni väärin asetetulla nopeusrajoituksella. Ellei tuota ymmärrä, on vastuu lukijalla.
Älkää ikinä ainakaan menkö ABC harjapesuun!!! Moinen naarmutti autoni kauttaaltaan, takalasi ja luukku varsinkin ihan hierottu pask***ksi.Naarmuja muuten laseissa/kyljissä n 50 kpl per puoli.. Vakuut…
TeeCee: Vaikutat myös kertomalla julkisesti voiko sinun mielestäsi liikennesääntöjä rikkoa jos niitä rikkoo OMASTA MIELESTÄÄN vähän. Sinulle se vähän on 3 km/h, jollekin toiselle se on 30 km/h ylino…
TeeCee: Voit esimerkiksi tällaisella palstalla vähätellä ylinopeuden vaikutusta keskittymällä nopeuden vähäiseen rooliin onnettomuuksien aiheuttajana ja jättämällä arvioimatta kokonaan sen puolen no…
TeeCee: Tällä palstalla on kerrottu nähtävästi aivan vakavissaan että 30 km/h:n ylinopeus on vielä vähäistä, 20 km/h on ollut sitä useammankin nimimerkin mielestä, ja 10 km/h ylinopeutta jopa LISÄÄ …