Ilma pumpun valinta

1 kommentti

Kunpikohan parempi vaihtoehto. 12V kytkettävä ilmakompressori vai jalkapumppu yksisylinterinen . Tekeeköhän sähkösellä mitään vai ottaisko ton mekaanisen poljinvaihtoehdon, kaipa on sen verran tehokkaita että jos täytyy vaikka kesänjälkeen talvirenkaisiin ilmaa laittaa niin ei tulis kovin hikinen urakka. Joten mielipiteitä kiitos ennen kuin menen kauppaan, ettei tarvitsisi ensin ostaa huonoa ja sitten hyvää. Mitä muuta pitäs ottaa huomioon. Ja nyt siis puhutaan n. 10€ hintaluokasta.

  
  • 12v pumpulla kestää kauan täyttäminen jos on kovin tyhjät renkaat, mutta se voi myös johtua siitä, että pumpatessa menee aika paremmin ;-) , itse olen 12v pumppuja käytelly muutamia, ja kyllä se ihan asiansa ajaa, jos ei nyt kokoajan tarvitse täyttää, ja hyvähän se on jotain olla varmuutena aina autossa mukana, itse pumpuissa on huonoja ja hyviä molemmissa, mutta noissa 12v laitteissa ei ole muuta vikaa yleensä tullut kun että se suutin kuluu väjäksi ja sitten ei tahdo saada tiivisti sitä letkua kiinni, joten siihen kannattaa kiinittää huomiota, lisäksi yhdestä katkesi se muovinen vipu, mullä suutin kiristetään venttiiliin kiinni... lisöksi on myynnissä malleja joissa ei ole mittaria olenkaan, hyvä olisi tietenkin jos jostein saisi "irto" suuttimia ja / tai koko letku, ja halvalla, käytännössä tulee yhtäkalliksi varmaan kun koko pumppu. lisäksi. Itse ostaisin hyvän 12v mallin...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit