Kirjoitn niin, koska jutussa mainitaan, että nimenomaan testattiin miten pitkälle virralla pääsee. Ja stoppi tuli aikanaan. Hinaamalla auto tuotiin pois.
Mielestäni tuo oli tarkoituksenhakuisuutta, kun se vasiten tehtiin.
Olisihan sillä autolla taas jatkettu, kunhan olisi saatu ladattua. Moottoritiellä ei vaan ollut latauspaikkaa.
Sähköautossa vaan on juuri se ongelma, että vaikka kuinka tietää että NORMAALISTI ei tartte autoa kuin sanotaan nyt vaikka 50 km:n matkoihin, niin sitten jos tulee se yllättävä tarve, niin eipä onnistu....tai lähdet sitten etsimään toista autoa tilalle....ei oikein napostele.....
Aika monessa taloudessa on autoja kaksi tai useampia. Usein se toinen auto löytyy siis kotipihasta. Itse vuokrasin auton äsken. Hommaan meni 5 minuuttia ja aamulla käyn hakemassa auton 100 metrin päästä. Tai sitten yksi puhelinsoitto ja voisin lainata autoa tutuilta. Tai sitten ajoin kyllä polkupyörälläkin tänään 150 kilometriä, eli pyöräkin olisi yksi vaihtoehto pidemmille matkoilla. Eli vaihtoehtoja löytyy niin paljon, että ainakaan omalla kohdallani vaihtoehtoisen kulkuvälineen järjestäminen ei tuota kyllä mainittavaa ongelmaa.
vaihtoehtoja löytyy niin paljon, että ainakaan omalla kohdallani vaihtoehtoisen kulkuvälineen järjestäminen ei tuota kyllä mainittavaa ongelmaa.
Ei ehkä sinulle, mutta aika monelle kyllä. Ja kun vielä ottaa huomioon sähköautojen poskettoman hinnan, niin uskoisin että sellaisen ostettuaan ei ns. kakkosauton ostamiseen monellekaan perheelle varaa jää. Itse kuulun siihen koulukuntaan, ja vielä pitkään, jolle auto on sellainen kulkuväline, jolla pääsee milloin vaan ja minne vaan, matkasta riippumatta.
ajoin kyllä polkupyörälläkin tänään 150 kilometriä,
Taidat kuulua melkoiseen vähemmistöön! Minule riittää 30 v vanhalla vaihteettomalla pyörällä 30 km päivässä 2 kertaa viikossa ja sekin on monille paljon.
On luettu.
Ei syy ollut autossa, vaan tarkoitushakuisessa testikäytössä.
Monet tuntuvat pärjäävänkin:
http://www.autoblog.com/2011/06/13/most-mini-e-drivers-adapt-to-their-electric-vehicles/
Leluja mitä leluja vielä toistaiseksi. Suomen talvessa tuskin pääsee 100 km enempää, ei tulisi kuuloonkaan että tuollaista hankkisin.
mhj:
Mielestäni ihan normaalia ajoa kaupungin ulkopuolella.
Kirjoitn niin, koska jutussa mainitaan, että nimenomaan testattiin miten pitkälle virralla pääsee. Ja stoppi tuli aikanaan. Hinaamalla auto tuotiin pois.
Mielestäni tuo oli tarkoituksenhakuisuutta, kun se vasiten tehtiin.
Olisihan sillä autolla taas jatkettu, kunhan olisi saatu ladattua. Moottoritiellä ei vaan ollut latauspaikkaa.
Sähköautossa vaan on juuri se ongelma, että vaikka kuinka tietää että NORMAALISTI ei tartte autoa kuin sanotaan nyt vaikka 50 km:n matkoihin, niin sitten jos tulee se yllättävä tarve, niin eipä onnistu....tai lähdet sitten etsimään toista autoa tilalle....ei oikein napostele.....
Aika monessa taloudessa on autoja kaksi tai useampia. Usein se toinen auto löytyy siis kotipihasta. Itse vuokrasin auton äsken. Hommaan meni 5 minuuttia ja aamulla käyn hakemassa auton 100 metrin päästä. Tai sitten yksi puhelinsoitto ja voisin lainata autoa tutuilta. Tai sitten ajoin kyllä polkupyörälläkin tänään 150 kilometriä, eli pyöräkin olisi yksi vaihtoehto pidemmille matkoilla. Eli vaihtoehtoja löytyy niin paljon, että ainakaan omalla kohdallani vaihtoehtoisen kulkuvälineen järjestäminen ei tuota kyllä mainittavaa ongelmaa.
NHB:
Ei ehkä sinulle, mutta aika monelle kyllä. Ja kun vielä ottaa huomioon sähköautojen poskettoman hinnan, niin uskoisin että sellaisen ostettuaan ei ns. kakkosauton ostamiseen monellekaan perheelle varaa jää. Itse kuulun siihen koulukuntaan, ja vielä pitkään, jolle auto on sellainen kulkuväline, jolla pääsee milloin vaan ja minne vaan, matkasta riippumatta.
NHB
Taidat kuulua melkoiseen vähemmistöön! Minule riittää 30 v vanhalla vaihteettomalla pyörällä 30 km päivässä 2 kertaa viikossa ja sekin on monille paljon.