Tuttavaperheellä on suhteellisen uusi (2007) Touran, "wanha" taksi, mittarissa ~200tkm ja ihan hyvin sen kyseisen yksilön DSG pelasi ku mitä itte kävin sitä pyörittämässä. Vielä kun ottaa huomioon sen että kuinka paljon kaupunki ja taajama-ajoa kyseinen yksilö on osakseen saanut. Samalla tosin siinä pyörityksen lomassa itte hitusen ihastuin DSG:hen..
Esittäisin eriävän mielipiteen. Ultimatevw:ltä kun olen lueskellut, niin kyllä noissa ongelmiakin on jonkin verran, ja vielä ihan uusissakin autoissa. Softaa päivitellään usein ja mekatroniikkaa on mennyt jonkin verran vaihtoon. Tähän kun lisää volkkarihuollon taipumukset valohoitoon, niin huollossa saa juosta useaan otteeseen.
Käytettyä ostaessa kannattaa muistaa volkkarin suhtautuminen takuunjälkeiseen virhevastuuseen, mikä on käytännössä aina no can do. Toimiessaan on kyllä kiva laatikko.
Tuttavaperheellä on suhteellisen uusi (2007) Touran, "wanha" taksi, mittarissa ~200tkm ja ihan hyvin sen kyseisen yksilön DSG pelasi ku mitä itte kävin sitä pyörittämässä. Vielä kun ottaa huomioon sen että kuinka paljon kaupunki ja taajama-ajoa kyseinen yksilö on osakseen saanut. Samalla tosin siinä pyörityksen lomassa itte hitusen ihastuin DSG:hen..
Esittäisin eriävän mielipiteen. Ultimatevw:ltä kun olen lueskellut, niin kyllä noissa ongelmiakin on jonkin verran, ja vielä ihan uusissakin autoissa. Softaa päivitellään usein ja mekatroniikkaa on mennyt jonkin verran vaihtoon. Tähän kun lisää volkkarihuollon taipumukset valohoitoon, niin huollossa saa juosta useaan otteeseen.
Käytettyä ostaessa kannattaa muistaa volkkarin suhtautuminen takuunjälkeiseen virhevastuuseen, mikä on käytännössä aina no can do. Toimiessaan on kyllä kiva laatikko.
200 tkm pääkaupunkiseudun taksissa asettaa omat rajansa kaikille vaihteistoille, menee ne kytkimet manuaaleistakin ajastaan.
200 tkm maantiepainotteisessa ajossa taas ei välttämättä tee laatikolle vielä mitään.