Tallentimista

3 kommenttia

Tämä on varmaan tyhmä kysymys mutta haluaisin kuitenkin oikean vastauksen. Minulla on kaikki TV:t jo oikeita digisellaisia. Tallentava boxi on kuitenkin sellainen vanhanaikainen joka muuntaa signaalin ymmärtääkseni analogiseksi. Kuvan laatu selvästi heikkenee. Olen yrittänyt kysyä liikkeistä että onko saatavilla aitoja tallentimia jotka siis oikeasti toimivat digitaalisesti. Ainakaan tavalliset myyjät eivät ymmärrä/halua vastata tähän kysymykseen. Mikä on siis tilanne ?



Yritin panna tämän TV-osastolle mutta se ei vaan toimi.

Ehkä TM:lla olisi syytä korjata asia. Tosin uskon että kunnon automiehet myös ymmärtävät tämän.

  
  • Hanki sellainen digiboksi jossa on HDMI-liitäntä. Tietenkin televisiossa pitää olla myös vastaava liitäntä. HDMI-kaapelilla kuva ja ääni siirtyy alkuperäisessä muodossa digitaalisesti digiboksista televisioon.

      
  • Ostin itse pari vuotta sitten LG merkkisen tallentimen. Siinä on toistava VHS sekä tallentava ja toistava DVD. Tallennus 120 min. 4,7 GB levylle, tallentaa myös 8,5 GB levylle (double layer) kaapeli liitäntöjä muistaakseni scart ja jos en väärin muista, niin HDMI on myös kytkettävissä.







      
  • Trumppa:

    Tämä on varmaan tyhmä kysymys mutta haluaisin kuitenkin oikean vastauksen. Minulla on kaikki TV:t jo oikeita digisellaisia. Tallentava boxi on kuitenkin sellainen vanhanaikainen joka muuntaa signaalin ymmärtääkseni analogiseksi. Kuvan laatu selvästi heikkenee. Olen yrittänyt kysyä liikkeistä että onko saatavilla aitoja tallentimia jotka siis oikeasti toimivat digitaalisesti. Ainakaan tavalliset myyjät eivät ymmärrä/halua vastata tähän kysymykseen. Mikä on siis tilanne ?

    En ole asiantuntija mutta sen tiedän että jos sinulla on tallentava digibox kuvan laatu ei varmasti kärsi tallenteitasi katsellessa. Eihän tässä mitään VHS-juttua ole? VHS-nauhat joutaa romukoppaan, tosin itse ostaisin toimivan VHS nauhurin jos jostain sellaisen löytäisin.



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit