Hiacesta en tiedä, muutaman muun auton palautussyteemiä olen katsellut. Kysyjän tarkoitukseen parhaan toteutuksen olen nähnyt Sierrassa, siinä oli ratin navan sisäkehällä, koko matkalla, palautushampaita. Siinä ei olisi siis ollut yhtään väliä missä kohdassa vilkkuviiksi on tai ratti on.
Sitten olen nähnyt ruuveilla lukittavia pajoja, joita on voinut siirtää rattiakselin laipan urassa. Ehkä peräti 180 astetta? Mutta, jos oikein muistan jossakin olen nähnyt ihan kiinteänkin systeemin, siis ei käännettävän.
Parasta siis lienee että otat suojukset pois ja katsot millainen systeemi Hiacessa on. Samalla näet onko puolen vaihdolle muita esteitä.
Hiacesta en tiedä, muutaman muun auton palautussyteemiä olen katsellut. Kysyjän tarkoitukseen parhaan toteutuksen olen nähnyt Sierrassa, siinä oli ratin navan sisäkehällä, koko matkalla, palautushampaita. Siinä ei olisi siis ollut yhtään väliä missä kohdassa vilkkuviiksi on tai ratti on.
Sitten olen nähnyt ruuveilla lukittavia pajoja, joita on voinut siirtää rattiakselin laipan urassa. Ehkä peräti 180 astetta? Mutta, jos oikein muistan jossakin olen nähnyt ihan kiinteänkin systeemin, siis ei käännettävän.
Parasta siis lienee että otat suojukset pois ja katsot millainen systeemi Hiacessa on. Samalla näet onko puolen vaihdolle muita esteitä.