Toyotassakin voi olla vikaa!!!!!

8 kommenttia

Viime viikon lopussa oli Hesarissa liikenne sivuilla että toyota kutuu Usa:ssa ja Japansissa uusia autoja joihinki korjaukseeen.
Voi toyotassakin vikoja olla :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

  
  • Mä en usko sua! :tongue:

      
  • Kyllä siellä niin luki, valitettava tosi asia.
    Se oli jotain 150000 autoa. se oli joku pumppu ja jotain sähköjä.

    :ashamed:

    [toyota corolla muokkasi tätä viestiä 30.11.2004 klo 19:35]
      
  • Olen jo toisaalla täällä todennut että ei se Toyotakaan ole ikiliikkujaa keksinyt vaikka hyviä autoja tekeekin. Aina mukaan mahtuu vikaantuviakin yksilöitä.
    Toyota Motor Corporation on maailman toiseksi suurin ja itsenäinen autovalmistaja joka valmisti viime vuonna 6.8 miljoonaa autoa...repikää siitä :sunglasses:. Joku 150 000 auton takaisinkutsu on kuin hyttysen kusi itämeressä.

      

  • Eipä taida olla yllätys,että kaikissa autoissa on vikoja.
    Suurin osa varmaan tiesikin ton mikähän oli jutun pointti.
    Tai siis mulla ei ainakaan ole ollut autoa missä ei vikoja.
    :frowning:

      
  • Lainaus:
    30.11.2004 klo 17:59 mersu mies kirjoitti
    Viime viikon lopussa oli Hesarissa liikenne sivuilla että toyota kutuu Usa:ssa ja Japansissa uusia autoja joihinki korjaukseeen.
    Voi toyotassakin vikoja olla :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

    Jotain lohtua mersumiehen arkeen :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

      

  • Ai sitä saa nykyään autoistakin :grin:

      
  • No ei kai nyt kukaan oikeasti luule, että olisi olemassa automerkki, jossa ei vikoja ole laisinkaan. Toisissa vaan enemmän kuin toisissa.

      
  • Toyotassa EI VOI OLLA VIKAA!! :sleepy:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit