Voihan nenä! Vanha kunnon Peso 406 on edelleen farkkuautojen ykkönen! Uusi 407 farkku onkin pieni "sporttifarmari"! Tämäpä on hieno uutinen kaikille (sadoille tuhansille) 406:n omistajille.
Perustelut: 406:n tavaratila huomattavasti suurempi, samoin takajalkatilat hyvät, toisin kuin 407 SW:ssä. Ajettavuuskin 406:ssa edelleen luokkansa paras, ei lähde "perä sivulle".
Taisi käytettyjen hinnat pompsahtaa taivaisiin...
Miksi ne ranskalaisten vika-autojen arvot pomppais. Niissä on varmaa kaikista huonoin jälleen myynti arvo ja sekin on liikaa..
Voihan nenä! 406 (varsinkin dieselinä!) on jo legenda kestävyydeltään!
Taitaa olla kestävimpiä farkkuja mitä Suomessa on koskaan myyty!
Kallishan se köyhille on...
406:ssa oli parempi suorituskyky, kun se painaa vähemmän (2,0-koneen kohdalla, ainakin, muistaakseni). 407 taitaa kumminkin olla parempi kuin edeltäjänsä suurilta osin.