Infiniti Kuraza

17 kommenttia

Selailin erilaisia sivuja, ja eksyin http://www.auto.cz/?rubrika=16
sivuille, rullaisn palkkia alas, kaikkea sielläkin on. Silmääni osui sitten myös Infiniti Kuraza merkkinen auto. Mitä autoa se mielestänne muistuttaa, tai mitä autoa on käytetty esikuvana?

  
  • Mini Cooper.

      
  • Olisikohan joku käynyt puhaltamassa pari hönkäystä Minin pakoputkeen? Metallinen lista katon ympärillä vielä alleviivaa asiaa. Saakohan tuon kattoon tilattua nousevan auringon lipun?

      
  • Tarkoitus tällä oli osoittaa luovuuden puute. Kopioidaan valmis tuote, tekohengitetään sitä eri suuntiin, tuommoinen siitä sitten tulee. Onko edes hyvännäköinen?

      
  • Hirveän näköinen. Mini on sentään kaunis. Onneksi tuo ei koskaan tule tuotantoon. Miksi Infinitin pitää tuollaista roskaa suoltaa? Onhan sillä komeita autoja tuotannossa..

      
  • Mini suurennettuna. Ihan hauskannäköinen, en kyllä itse ostaisi ikinä. Kyllä tuo jonnekin näytille sopisi muttei myyntiin.

      
  • SixPack kun nyt arvostelet muita kuin eurooppalaisia luovuuden puutteesta niin kerro mitä autoa nykyinen Nissan Primera muistuttaa.

      
  • Tottakai Japanilainen joskus erehtyy itsekikin luomaan muodon. Puhuuhan jo todennäköisyyskin asian puolesta. Tosin päälinjojen kopiointi on auttanut paljon, tuotaessa markkinoille uusia malleja tiuhaan tahtiin. Kuka muuten väittää ettei Ranskalaisilla ole osuutta asiaan, tai saatu hieman vetoapua kynän vedossa?

      
  • Ei Ranskalaisista ollut tietoa Primeran luomisen aikaan tämän Carlos Chosn jossain yhteydessä totesi yhteistyö alkaa Primeran ja Lagunan välillä ilmeisesti 2006 jolloin autot käyttävät Nissan pohjalevyä tulevissa malleissaan.
    Eikö Citroen C4 olekin aika vaisu muotokieleltään varsinkin kojetaulun osalta lukukelvottomine mittaristoineen.

      
  • Lainaus:
    25.01.2005 klo 10:42 misar kirjoitti

    Eikö Citroen C4 olekin aika vaisu muotokieleltään varsinkin kojetaulun osalta lukukelvottomine mittaristoineen.

    Mikäli muistan oikein, käyttävät Almera ja Meganè samaa pohjalevyä.
    Kyllä, Citikan mittaristo on aivan peestä omituisine sijoituksineen, kuten Primerankin, ja kaikkien muidenkin jotka sijaitsevat keskellä, tai jossain muualla kuljettajan näkökentän ulkopuolella.

      
  • Ööö tuota, Almera ja Megane EIVÄT käytä samaa pohjalevyä. Vasta tuleva Almera käyttää sitä. Ja Primerahan muotoiltiin jo ennen Renu-yhteistyötä. Ei Primera järin kaunis ole, mutta Megane on siihen verrattuna kuin kaatunut p*skahuussi.

      
  • Eikö Citroen C4 olekin aika vaisu muotokieleltään varsinkin kojetaulun osalta lukukelvottomine mittaristoineen.

    Mittaristo ei ole kiva, mutta 3-ovinen malli on aika hienonnäköinen. 5-ovinen malli on yhtä hieno kuin Citroen C3 eli korkeintaan kasin arvoinen, tuskin sitäkään.

      
  • SixPack, käypä koeajamassa Primera. Primeran mittaristo nimittäin on erittäin hyvin kuljettajan näkökentässä ja katseen suunnassa. Asiaa on toki vaikea uskoa itse kokematta.
    Toinen asia sitten on se, että UUSISSA autoissa mittaristo ja sen informaatioarvo alkaa olla sivuseikka.

      
  • Asia on hyvin yksinkertainen. En pidä sitten yhtään mittaristosta joka on sivulla, ratin takana on vain pöljä pinta. Fiatti on siihen keksinyt roinalaatikon. Mikäli UUDESSA autossa mittareiden välittämä sanoma on vähemmän tärkeä, olkoon sitten. Siirrytään vain samantien jenkkien HudUp näyttöön, minkä Cadillac ja Corvette toi -90 luvun lopulla arkikäyttöön. Bemariin taitaa saada johonkin alkaen- malliin. Jos ne häiritsevät läpikuultavina, ne saa napsittua sitä mukaa pois tai päälle, tai valita minkä niistä haluaa. Parempi näin. Caddystä voisi ottaa myös infrapunatutkan (lämpötutka) joka varoittaa eläimistä.

      
  • Mielestäni Yaris Versossa oli ihan hyvin näkyvillä vaikka oli mittaristo keskellä. Näkee saman aikaan tien ja mittariston, joillakin tämä keskellä oleva mittaristo ei ole toteutettu hyvin.

      
  • Pitää pilata SixPack:n päivä, epäilit että Rellulla on jotain tekemistä Primeran muotoilun kanssa, osittain olit oikessa Herra nimeltään Stephane Swarths´ luultavasti "Ranskankukko" on auton muodot luonut ja siten muodot menevät Eurooppalaisen luovuuden piikkiin! tosin kaveri on ollut Nissanin palveluksessa jo 10 vuotta.

    Eikö Jenkkivehkeitä yleensä kutsuta lahnoiksi vrt. Suburban joilla Jenkit lentävät ilmaan Iraqilaisten avustuksella!

      
  • Lainaus:
    26.01.2005 klo 12:20 misar kirjoitti
    Pitää pilata SixPack:n päivä, epäilit että Rellulla on jotain tekemistä Primeran muotoilun kanssa, osittain olit oikessa Herra nimeltään Stephane Swarths´

    Eikö Jenkkivehkeitä yleensä kutsuta lahnoiksi vrt. Suburban joilla Jenkit lentävät ilmaan Iraqilaisten avustuksella!

    Tämä päinvastoi piristi päiväni. Tiedän kuinka paljon hommia olet joutunut tämänkin eteen tekemään, joka ei minulle merkitse yhtään mitään. :cry:
    Kutsuisin Suburbania järkäleeksi, tiiliskiveksi, möhkö se ei oikein ole koska se on pitkä. Tuskin ostan sen, on nyt tuossa niinkauan kuin tuttavat ovat Brasiliassa. Ei mahdu korkeutensa puolesta talliin.
    Taidat sekoittaa Suburbanin Hummerin kanssa? No, piiru sinne tänne, isoja vehkeitä ne onkin.

      
  • Älä turhaan murehdi kyllä se tuli ihan ulkomuistista, tosin muistin nimen hiukan väärin se olikin Schwarz, ja ei minuakaan nämä jutut rasita kivahan se on sanailla. Tiedän kyllä Hummerin eikö se ole saman tasoinen kulkine puoli metriä vain leveämpi eikä todellakaan mikään Pasi, surkeita ovat Jenkkien sotakoneet!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit