Taas. Ihmetyttää, mitä autotehtaiden testeissä tutkitaan, kun ulkopuolisten satunnaisissa kokeissa paljastuu virheitä, joita sitten tehtaan voimin korjataan. Vrt Kian rengaspainesuositukset.
Mainoksissa kyllä kerrotaan, kuinka autoilla on ajettu Lapin pakkasissa ja Afrikan kuumuudessa kuivalla ja märällä lähes rajattomasti ja kuinka kolaritestejä on tehty sekä tietokoneella että laboratoriossa. Varmaan satoja autoja on oikeasti romutettu mallin kehitystyössä. Sitten tulee joku Tuulilasi ja huomaa, että rengaspaineiden takia auton käytös on heikkoa tai NCAP tekee rutiinitestin, jonka jälkeen huomataan, ettei turvatyynyt toimineetkaan kunnolla.
Taas. Ihmetyttää, mitä autotehtaiden testeissä tutkitaan, kun ulkopuolisten satunnaisissa kokeissa paljastuu virheitä, joita sitten tehtaan voimin korjataan. Vrt Kian rengaspainesuositukset.
Mainoksissa kyllä kerrotaan, kuinka autoilla on ajettu Lapin pakkasissa ja Afrikan kuumuudessa kuivalla ja märällä lähes rajattomasti ja kuinka kolaritestejä on tehty sekä tietokoneella että laboratoriossa. Varmaan satoja autoja on oikeasti romutettu mallin kehitystyössä. Sitten tulee joku Tuulilasi ja huomaa, että rengaspaineiden takia auton käytös on heikkoa tai NCAP tekee rutiinitestin, jonka jälkeen huomataan, ettei turvatyynyt toimineetkaan kunnolla.
No, sellaista kai sattuu.