Vähän pöhkö kysymys, mutta kysyn kuitenkin. Kun espanjan tehtaalla tehdään uusi auto joka luovutetaan ostajalle talvikaudella Mikkelissä, mitähän naftaa ne Espanjassa panevat tankkiin? Espanjassa ei ole varmaan talvilaadusta kuultukaan.
Kun auto sitten mikkelissä odottaa pihalla noutajaansa, mitä polttoaineelle tapahtuu, jos on vaikkapa 15 astetta pakkasta? Miten autokauppiaat/maahantuojat hoitavat tämän niin, ettei heti ekaksi joudu vaihtamaan suodatinta ja tyhjentämään parafiinimoskaa tankista?
Eipä hätiä mitiä. Nyt ei ole ostajat jonottamassa, että pääsisivät kaivamaan uutta Klonkswagenia autoliikkeen pihan lumihangesta, joten eiköhän auto luovuteta lämpimästä sisätilasta kuten vanhoina hyvinä aikoina. Tankki on yhtä tyhjä kuin ennenkin, joten kunhan ajaa vaan kilometrin pari talvilaatupumpulle niin tankin hyhmään uusi menopeli ei ainakaan hyydy ensimmäisenä talvena.