Ihan normaalia A4/A5 Audeissa että noin 100tkm ajetuissa on jo ensinmäinen koneremonnti tehty. Etenkin niissä jossa on EA888 -moottori ( 2.0 TFSI / TSI )
124tkm:ssä tehty koneremontti, mm.uusi kansi ja jakopää(n.4000e)
Onpas paljon vikoja melko tuoreissa Audeissa itsellänikin A4 vain pienemmällä moottorilla. Onko foorumilaisilla vastaavia pommeja ja kokemuksia? Onko mutteriohjauksesta päästy jo eroon?
Omassa Audissani ei ole ollut ainakaan mitään vikaa ikinä. Epäilen nettiauton ilmoituksia trollien tekemiksi ei kai missään noin uusissa ja vähän ajetuissa autoissa voi oikeasti olla noin paljon vikoja.
Onhan siin joku vakuutus vikojen varalta . . tiedä sit mitä vakuutus kattaa . .
Ihan normaalia A4/A5 Audeissa että noin 100tkm ajetuissa on jo ensinmäinen koneremonnti tehty. Etenkin niissä jossa on EA888 -moottori ( 2.0 TFSI / TSI )
124tkm:ssä tehty koneremontti, mm.uusi kansi ja jakopää(n.4000e)
http://www.nettiauto.com/audi/a4/6647210
48tkm ajetussa vuoden 2011 A5 Sportback 2,0 TFSI tehty koneremontti +5000e
http://www.nettiauto.com/audi/a5/6434698
Taitaa olla myös aika vähissä yli 3 vuotta vanhat yksilöt joita ei ole ainakin kerran ylimaalattu.
64tkm ajetussa kurakaaret korjattu ja maalattu. Myyjän mukaan (yleinen A4:n tyyppivika, liittyen maalin irtoamiseen ko alueilta)
http://www.nettiauto.com/audi/a4/6431012
Onpas paljon vikoja melko tuoreissa Audeissa itsellänikin A4 vain pienemmällä moottorilla. Onko foorumilaisilla vastaavia pommeja ja kokemuksia? Onko mutteriohjauksesta päästy jo eroon?
Omassa Audissani ei ole ollut ainakaan mitään vikaa ikinä. Epäilen nettiauton ilmoituksia trollien tekemiksi ei kai missään noin uusissa ja vähän ajetuissa autoissa voi oikeasti olla noin paljon vikoja.