tuli tollainen vastaan liikenteessä 30km/h alueella ja ei näyttänyt ollenkaan pahalta
mootoreita vain yksi tällä hetkellä ja saa etu tai 4 vetoisena lisää voisi tulla nykyiselta osaomistajalta vw...
saas nähdä millaiset maahantuonti suunitelmat ovat vai odottavatko myös dieseliä saataville ja millainen hinta
varmaan verrattava subbe legaan...
suzuki on mielletty pikku ja maasto autojen valmistajaksi joten millainen vastaan otto olisi hiukan isommalle mallille?
http://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/kizashi/spec/index.html
http://www.globalsuzuki.com/kizashi/index.html
Eihän tuo ollenkaan pahalta näytä, jossain lehdessäkin oli kuvia. Selvästi on eurooppalaisia VAG-vaikutteita saatu muotoiluun, isot pakoputket ja M3 CSL -kontti on vähän ehkä koomiset noin pienessä perusautossa.
Itekin ihmettelin, että aika rohkeaa tuoda nyt markkinoille auto, jossa ainoa moottori on 2.4 bensavapari. Joskus 10 vuotta sitten nuo teho- ja vääntölukemat ois olleet ihan OK, mutta tänäpäivänä varmaan aika vaikeaa ainakaan Euroopasssa kilpailla tuolla moottorilla pienempiä ahdettuja vastaan.
Luulisi Suzukilta löytyvän tietoa ja taitoa vähän modernimpaankin mottoriratkaisuun.
akseliväliltään 5cm ja kokonaispituudeltaan 10cm lyhyempi kuin subaru legacy molemmat 4vetoisia ja cvt automaatilla ja ainakin norjassa suzuki 10ke edullisempi noin äkkinäiseltään...
suomen hinnasta on vaikea sanoa kun tuota suzukia ei edes vielä monessa maassa myydä...
Kizashin konseptit olivat aikanaan järisyttävän upeita, mutta jostakin syystä koko idea vesitettiin ja tehtiin tällainen puikulaperunannäköinen pappa-auto, joka tahtoisi olla parin sukupolven takainen Audi A4. Onhan sen ajo-ominaisuuksia maailmalla kehuttu ja varmasti kyseessä on ihan käypä peli, mutta konseptiin nähden koko ajatus hukattiin pahan kerran. Loppui kai rohkeus kesken. Olisivat nyt edes tehneet siitä coupen ja vähän terävöittäneet keulaa niin olisi jotain toivoa..