Mersu kasvattaa etumatkaa Bemariin ja Audi on jäänyt jo selvästi jälkeen. Milloin Audin ja Bemarin muotoiluosastoilla herätään? Ihmiset eivät halua ostaa uutta autoa, joka näyttää tismalleen samalta kuin 8 vuotta sitten julkaistu malli.
Audi ja BMW antavat tällä hetkellä MB:lle melkoisesti tasoitusta kun Audi A6 ja BMW 5-sarja ovat elinkaarensa lopussa. Tilanne muuttuu vasta sitten, kun näiden uudet mallit tulevat myyntiin. BMW on ollut myynnin osalta maailmanlaajuisesti premium-merkkien kärjessä vuodesta 2005.
Tracktest, en usko että uutta E Mersua on ihan täydeltä tuutilta koko tätä vuotta toimitettu. Audilla on kuitenkin aivan uusi A4 ja Q7 myynnissä, joten ainakin Audin osalta ei mene selitys läpi. Bemarin mallisto onkin tällä hetkellä kautta linjan hieman vanhempaa.
Ok. Mutta tuskinpa hybridiä maailmalla niin paljon myydään, että sillä kovin suurta merkitystä on kokonaismyyntiin.
Turkinpa kyse sentään on ihan yhdestä pettyneestä mutterinvääntäjästä, jos asiasta näin uutisoidaan.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/mersu-kasvatti-etumatkaansa-bmwhen--audin-myynti-kasvaa-hitaasti/CXK7aXnc
Mersu kasvattaa etumatkaa Bemariin ja Audi on jäänyt jo selvästi jälkeen. Milloin Audin ja Bemarin muotoiluosastoilla herätään? Ihmiset eivät halua ostaa uutta autoa, joka näyttää tismalleen samalta kuin 8 vuotta sitten julkaistu malli.
Audi ja BMW antavat tällä hetkellä MB:lle melkoisesti tasoitusta kun Audi A6 ja BMW 5-sarja ovat elinkaarensa lopussa. Tilanne muuttuu vasta sitten, kun näiden uudet mallit tulevat myyntiin. BMW on ollut myynnin osalta maailmanlaajuisesti premium-merkkien kärjessä vuodesta 2005.
Tracktest, en usko että uutta E Mersua on ihan täydeltä tuutilta koko tätä vuotta toimitettu. Audilla on kuitenkin aivan uusi A4 ja Q7 myynnissä, joten ainakin Audin osalta ei mene selitys läpi. Bemarin mallisto onkin tällä hetkellä kautta linjan hieman vanhempaa.
On selvää että uusi Audi A4 auttaa Audin tilannetta. BMW kärsii hieman enemmän vielä jonkin aikaa tosin uusi BMW 5-sarja muuttaa tilanteen.