Saksalaista kekseliäisyyttä?

2 kommenttia

WAG-konsernin moottoritekniikka on tullut jo kuuluisaksi päästödopingistaan, siis yhteistyössä toisen saksalaisen, moottorinohjauslaitteita tekevän Bosc´hin kanssa. Eikä Mercedes ole heikompi, ainakaan F1 tasolla. Jousitus sen formuloissa on ilmeisesti sääntöihin nähden täyttä autodopingia.

  
  • Jos tulee yllätyksenä, niin F1:ssä se ylivoimaisin talli on aina se, joka on keksinyt jonkin tavan kiertää sääntöjen ajatusta. Esimerkkeinä vaikka spoilereiden alla leventyvät renkaat ja joustavaksi rakennetut suurissa nopeuksissa suorituvat spoilerit. WAG-konserni ja Boch lienevät jotain kiinalaisia kopioita.

      
  • Kilpailusääntöjen kirjoittajan pitääkin ymmärtää, että ne venytetään äärimmilleen ja ylikin. Jos moottorin mittauslämpötilakin on speksattu huoneenlämpöiseksi, silloin ei käyntilämpöisenä ylikokoiseksi lämpölaajenevasta moottorista ole mitään valittamista.

    Rajojen asettamisestahan säännöissä on kysekin. Ihan turha valittaa siitä kun joku ajaa 100.0 km/h nopeutta satasen rajoituksella. Tai jos rangaistavuuden raja on +7, niin silloin +6 ei ole rangaistavaa.

    VW toki huijasi ihan tarkoituksella ja saanee siitä vielä tuomionsa kuten asiaan kuuluukin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit