miksei kukaan puhu mistään peleistä ja jos joku tietää sellasen netti osotteen mis on jotain sellasii keskustelu palstoi ni kertokaa mulle
Itse olen puhunut tuolla tietokoneet-aihealueella peleistä, mutta TMnet ei ehkä ole paras paikka puhua peleistä. Täällä on ehkä sen verran vanhaa porukkaa jotka eivät enää pelaa pelejä, en tiedä.
kiitti tiedosta... (vaikka eihän sitä ollu vaikke arvata....) kuin vanha sää muuten itte oot????
19-vuotias, itse olen kiinnostunut tietokonepeleistä. On kai täällä muutama muukin jotka ovat kiinnostuneita peleistä. Tuolla voi todennäköisesti keskustella peleistä: http://www.tilt.tv/index.php?path=4/2
miksei kukaan puhu mistään peleistä ja jos joku tietää sellasen netti osotteen mis on jotain sellasii keskustelu palstoi ni kertokaa mulle
Itse olen puhunut tuolla tietokoneet-aihealueella peleistä, mutta TMnet ei ehkä ole paras paikka puhua peleistä. Täällä on ehkä sen verran vanhaa porukkaa jotka eivät enää pelaa pelejä, en tiedä.
Kyllä peleistä kiinnostuneita löytyy . Itse olen hullun lailla kiinnostunut Age of Empires -pelistä mutta en ole netin nyysseissä saanut kysymyksistä huolimatta vinkkejä pelaamiseen.
VASTATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
osotteen mis on jotain sellasii keskustelu palstoi ni kertokaa mulle
kiitti tiedosta... (vaikka eihän sitä ollu vaikke arvata....) kuin vanha sää muuten itte oot????
19-vuotias, itse olen kiinnostunut tietokonepeleistä. On kai täällä muutama muukin jotka ovat kiinnostuneita peleistä.
Tuolla voi todennäköisesti keskustella peleistä:
http://www.tilt.tv/index.php?path=4/2
kiitti!!! mää en oo itte niistä niin kiinnostunu vaikka onhan mulla toi nfsu 2 tietokoneella mut saan joululahjaks xbox:lle halo 2:sen....
Miksi kyselit noista pelikeskustelupaikoista? Meinaatko keskustella tuolla tilt.tv:ssä?
osotteen mis on jotain sellasii keskustelu palstoi ni kertokaa mulle
Kyllä peleistä kiinnostuneita löytyy . Itse olen hullun lailla kiinnostunut Age of Empires -pelistä mutta en ole netin nyysseissä saanut kysymyksistä huolimatta vinkkejä pelaamiseen.