palomuuri ja netti-tv:n näkyvyys

1 kommentti

Heips!

Kuka osaa auttaa? Tietokoneessani on Vista Home Premium käyttöjärjestelmä. Jostain ihmeen syystä en saa näkymään
tietokoneeltani netissä olevia tv-lähetyksiä esim. tv1:n tai mtv-3:n
netti-tv:n uutisia tai muita ohjelmia. Itse epäilen, että vika f-securen palomuuri ja virustorjunta-ohjelman asetuksissa.

Miten asetuksia tulisi muuttaa, että netti-tv:n lähetykset näkyisivät?
Voiko syytä olla jokin muu juttu tai niksi?

  
  • Tarkennappa hieman. Mitä tapahtuu kun yrität niitä katsoa? Ei käynisty, tulee virheilmoitus, vai muuta?
    Onko sinulla sopivaa ohjelmaa niiden katselemiseen? Todennäköisesti kylläkin Windowsin Media Player kelpaa.

    Kävin kokeilemassa YLE 1:n sivuilla, ei toiminut minullakaan. Syynä joko se, että en antanut lisäosaa asentaa, tai sitten palomuurini esti. Saitko ehdotuksen asentaa lisäosa? Selaimestastasi ja asetuksista riippuen, se voi olla melko huomaaton ilmoitus. Esim IE, jos ponnahdusikkinoiden näyttö on kielletty, näyttää ilmoituksen kapeana keltaisena nauhana ikkunan ylöosassa. Hiiren oikella näppäimellä palkin päällä voit hyväksyä jos luotat sivustoon ja lisäosaan.

    F-Securen palomuurista en osaa mitään sanoa, mutta yleensä, asetuksista tosin riippuen, palomuuri kertoo että joku yrittää koneelle jotakin lähettää ellei se ole hyväksyttyjen ohjelmien tai osoitteiden listalla. Listatkin saa jostakin asetuksista näkyviin, siellä niitä voi säätääkin.

    Kävin vielä MTV 3:n uutisia vilkaisemassa, ne toimivat minulla ilman lisäosia, tai tarvittava komponentti on jo minulla sennettuna.

    [Rape muokkasi tätä viestiä 29.07.2007 klo 17:53]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit