Kotiteatteriapua sinkkutytölle

1 kommentti

Heip!

Mä oon menettänyt hermoni kodinkoneliikkeiden miesten kanssa. Kukaan ei osaa kertoa mitä mä haluan! :wink:

Stereot hajos ja haluan siirtyä dvd-aikaan. Haluan erilliset viritin/vahvistimen, 5+1 -kaiuttimet ja dvd:n radion, levyjen ja leffojen katseluun/kuunteluun (tämä on luultavasti järjestys). En ole hifisti enkä vietä edes paljon aikaa kotona, mutta pa**** en halua ostaa ja järjestelmän pitäisi kestää vuosia.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa mulle millainen viritin-vahvistin kannattaa ostaa? Onko digitaalisessa jotain huonoa 15 kg isoon analogiseen rohjakkeeseen verrattuna. Tai yleensäkin millainen viritin-vahvari kannattaisi peruskäyttäjän ostaa? Liitännät md, vhs, kannettava + digiboksi kai tulevaisuudessa.

Tarjottu on 200 euron Sony STR-LV500, joka on söpö, mutta onko siitä mihinkään? Dvd:n ja AudioPro:n TM 12/2003 testivoittajakaiuttimien kanssa 600 euron setti, jossa hinta miellyttäisi. Entä onko kokemusta ko. kaiuttimista?

Amélie kiittää! :smile:

  
  • Hyvää tuossa setissä on se, että se koostuu erillisistä komponenteista. Voit parantaa jotain ketjun osaa koko ketjua uusimatta. Hinta tuntuu todella edulliselta...eli antaako viitteitä laadusta? Audiopro:n kaiuttimista on vaikea sanoa mitään, etenkin kun et mainitse mallia. Lattiakaiuttimista ei kannata edes unelmoida tuossa hintaluokassa.

    Mielestäni vahvariin kannattaisi sijoittaa vähintäänkin 350 euroa (uuteen, esim. Yamaha ), DVD:n voi ostaa sittarista tms luokkaa 100 euroa esim Sony 433, ja sitten kaiuttimiin niin paljon kuin rahaa riittää. Esim. Wharfedalelta löytyy suht. edullisia vaihtoehtoja. Jos rahaa vielä piilossa, niin sitten kunnon subbari.

    Tsekkaa hifikrugin sivut: http://www.hifikrug.fi/

    Siellä esim. Yamaha 640 (poistuva malli) on paljon kehuja kerännyt av-vahvari.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit