Ongelmia on, mutta eikö tuo ole eri ongelma kuin saman lähteen Superbissa havaitsema? Minusta näyttää, että Superbin ongelma on pikemminkin nopeuden kasvaessa tappisladiin leviävä perän luisto kun taas Octavia tätä välttääkseen jarruttaa vauhtia pois niin paljon, että ohjattavuus kärsii omalle kaistalle paluuta yritettäessä?
Superb palaa omalle kaistalle leveänä heilurina ja Octavia ei meinaa palata lainkaan kun etuoyörät eivät pidä, ehkä Suojelusenkelin seistessä jarrupolkimella?
Videoissa käytetyistä nopeuksista ekstrapoloiden arvioisin, että vauhtia lisättäessä Superb pyörähtää ja Octavia painuu vasemmalle puolelle ojaan vasen etunurkka edellä?
Se on sitten vielä eri juttu, että kuinka moni osaa ajaa saman tehtävän töppäämättä itse kovin paljon autoaan pahemmin...?
Saattaa vaatia ESC- järjestelmän ohjelmiston päivitystä, jos Skoda asian selvityksissä päätyy siihen, että kyseessä on oikeasti jokin korjausta vaativa asia. Turha tästä on vouhuttaa, kyseessä on aivan uusi automalli. Autotellisuuskin on menossa siihen, että julkaisupäivänä mikään ei ole 100% valmis ja kehitystä ja parannuksia tapahtuu pitkin auton elinkaarta. Tästä esimerkiksi Tesla on hyvä esimerkki.
@Tuomas51 kirjoitti:
Saattaa vaatia ESC- järjestelmän ohjelmiston päivitystä, jos Skoda asian selvityksissä päätyy siihen, että kyseessä on oikeasti jokin korjausta vaativa asia. Turha tästä on vouhuttaa, kyseessä on aivan uusi automalli. Autotellisuuskin on menossa siihen, että julkaisupäivänä mikään ei ole 100% valmis ja kehitystä ja parannuksia tapahtuu pitkin auton elinkaarta. Tästä esimerkiksi Tesla on hyvä esimerkki.
Turvallisuuteen liityvät asiat eivät saa päätyä kuluttajien testattaviksi.
Mitenhän mahtaisi hybridi-Ocu suoriutua, kun jo perusmallikin takeltelee?
Ongelmia on, mutta eikö tuo ole eri ongelma kuin saman lähteen Superbissa havaitsema? Minusta näyttää, että Superbin ongelma on pikemminkin nopeuden kasvaessa tappisladiin leviävä perän luisto kun taas Octavia tätä välttääkseen jarruttaa vauhtia pois niin paljon, että ohjattavuus kärsii omalle kaistalle paluuta yritettäessä?
Superb palaa omalle kaistalle leveänä heilurina ja Octavia ei meinaa palata lainkaan kun etuoyörät eivät pidä, ehkä Suojelusenkelin seistessä jarrupolkimella?
Videoissa käytetyistä nopeuksista ekstrapoloiden arvioisin, että vauhtia lisättäessä Superb pyörähtää ja Octavia painuu vasemmalle puolelle ojaan vasen etunurkka edellä?
Se on sitten vielä eri juttu, että kuinka moni osaa ajaa saman tehtävän töppäämättä itse kovin paljon autoaan pahemmin...?
Saattaa vaatia ESC- järjestelmän ohjelmiston päivitystä, jos Skoda asian selvityksissä päätyy siihen, että kyseessä on oikeasti jokin korjausta vaativa asia. Turha tästä on vouhuttaa, kyseessä on aivan uusi automalli. Autotellisuuskin on menossa siihen, että julkaisupäivänä mikään ei ole 100% valmis ja kehitystä ja parannuksia tapahtuu pitkin auton elinkaarta. Tästä esimerkiksi Tesla on hyvä esimerkki.
Turvallisuuteen liityvät asiat eivät saa päätyä kuluttajien testattaviksi.
Vag konserni on viime vuosina jättänyt aina asiakkaile viimeiset kehitykset, ei siinä mitään kun tyhmiä ostajia tuntuu olevan....