Miten hyvin toimii ladattavien sähköautojen esilämmitys? Saako sisätilat lämpimiksi pakkasilla? Vai vaatiiko se lisäksi polttoainekäyttöisen webaston? Kuinka paljon akussa tulee olla varausta% jotta lämmitys on käytettävissä?
Omassa plugarissani esilämmistys toimi oikein hyvin. Vaihtoehtoina oli lämmittää webastolla, akkusähköllä tai verkkosähköllä. Siinä oli ainakin mulle riittävästi vaihtoehtoja.
@Lukija1367 kirjoitti:
Miten hyvin toimii ladattavien sähköautojen esilämmitys? Saako sisätilat lämpimiksi pakkasilla? Vai vaatiiko se lisäksi polttoainekäyttöisen webaston? Kuinka paljon akussa tulee olla varausta% jotta lämmitys on käytettävissä?
Omassa autossani ajoakun voimin tapahtuva sisätilojen lämmitys riittää hyvin pakkasellakin. n 20 asteen pakkasella puolen tunnin sisätilojen esilämmitys tyhjentää ajoakkua kymmenisen "kilometriä".
Omassa plugarissani esilämmistys toimi oikein hyvin. Vaihtoehtoina oli lämmittää webastolla, akkusähköllä tai verkkosähköllä. Siinä oli ainakin mulle riittävästi vaihtoehtoja.
Omassa autossani ajoakun voimin tapahtuva sisätilojen lämmitys riittää hyvin pakkasellakin. n 20 asteen pakkasella puolen tunnin sisätilojen esilämmitys tyhjentää ajoakkua kymmenisen "kilometriä".